Много бизнеси харчат пари на вятъра… За реклама в социалните мрежи, в Google и къде ли още не, неглижирайки собствения си магазин, на който нямат време да обърнат внимание.
Фокусирайки се основно върху външни канали, които да ни носят трафик, често пропускаме да оптимизираме и подобрим най-важния си актив:
Собствената си дигитална витрина.
Получава се омагьосан кръг:
Първо харчим да ги привлечем и после ги отблъскваме, когато дойдат при нас, просто защото не ни е останало време да ги улесним да пазаруват.
С други думи:
Не сме оптимизирали магазина си за конверсии, а разчитаме магическата Facebook или Инстаграм реклама да свърши работата вместо нас.
Няма нещо по-неприятно за купувачите от това да се мъчат да намерят това, което търсят в даден магазин и да не могат да го направят.
Ако търсят обувките, които са видели във Фейсбук рекламата ви, трябва да им е лесно да ги открият, когато дойдат при вас.
Ако са изчерпани, трябва да знаят как могат да ги имат, въпреки това.
Така не само ще продавате повече…
Но и ще изградите лоялни клиенти, които ще знаят, че при вас е удобно и лесно да намират това, което търсят.
В този материал ще ви покажа как да го направите като приложите 7 от най-ефективните тактики за оптимизация към електронния си магазин.
И нещо, което ще ви хареса: тези от вас, които стигнат до края на статията, освен тактиките ще получат и полезен подарък.
С какво ще ви помогнат ли?
Ако приложите някои от тях, при един и същ разход за реклама и обем на трафика, ще увеличите %-та на хората, които ще купят от вас.
Нали това искаме всички:
Да продаваме повече и да харчим по-малко пари за реклама.
Да започваме…