Ако се занимавате с мениджмънт и управление на ресурси, това мини ръководство ще ви помогне да вземате решения, с които ще постигате експоненциален растеж с много по-малко вложени ресурси.
Колко пъти ви се е случвало да изясните приоритетите и да си поставите ясни цели, а след това да се разсеете и да се съсредоточите върху нещо напълно маловажно, просто защото ви се струва продуктивно?
Приоритизирането е едно от най-трудните и същевременно най-важни неща, които човек трябва да може да прави.
За да го правим правилно не са ни нужни точни рецепти, а общовалидни принципи. Тук ще разгледаме 3 от най-ефективните….
Преди да се потопите, все пак имайте предвид следното:
“Всички модели са грешни, но някои са полезни”.
Резултатът няма да бъде “правилен” отговор на въпроса как да определите приоритетите си, а по-скоро методология за формулиране на проблемите и систематичен подход за решаването им.
А сега да изясним защо това умение е толкова важно за растежа ви…