Резюме: в това ръководство на едно място ще намериш моят личен опит, най-добрите практики, примери, инструменти, софтуер и ресурси – абсолютно всичко необходимо за създаването на работеща PopUp и банер реклама, която да подсили продажбите и ще увеличи броя на събраните имейли, които да използваш, за да рекламираш.
Мислиш си, че дразнят всички, нали?
Когато пуснем PopUp реклама в lifehack.bg понякога се случва хора да ни пишат, че е им досажда. Така обаче човек лесно може да се подлъже, че тя дразни абсолютно всички и, че никой не кликва на банера.
От бизнес гледна точка да се правят изводи от 2-3 оплаквания би било лекомислено. За нас по-важни са резултатите. А те показват, че PopUp-те са един от най-ефективните начини за реклама в lifehack.bg и не само…
*ако си член на клуба и влезеш в профила си, няма да виждаш реклами.
Замисли се!
Ако беше толкова неуспешен, досаден и неработещ този формат щяха ли повече от 90% от най-големите онлайн медии, магазини и всякакви други сайтове да използват този тип дисплейна реклама?
И все пак не всеки PopUp е успешен.
Условията, за да стане такъв са доста:
Кога и къде ще се покаже (спусък), колко пъти ще се покаже, какво ще се покаже, дизайнът направен ли е както трябва и т.н.
Искаш още причини да ги ползваш?
PopUp-те ще ти помогнат да покажеш релевантни послания на конкретни потребители в подходящия момент, мотивирайки ги да не напускат сайта ти, без да конвертират. И ще събираш много повече имейли:

- Ти искаш да продадеш, а клиентите ти искат добра сделка.
- Ти искаш имейла им, те искат книгата ти.
- Те искат отстъпки, ти искаш продажба.
Всички печелят!
Но не всичко е цветя и рози!
Като при всеки друг маркетингов инструмент и PopUp-те трябва да са тематични, навременни и добавящи стойност, за да са ефективни.
В това ръководство ще ти покажа как точно да ги направиш такива.
? Ето и какво точно следва:
- 3 психологически причини Pop Up-те да работят.
- План от 5 точки за планиране на перфектния Pop Up + видове спусъци.
- Видове Pop Up реклами, които можеш да използваш в сайта си + примери.
- ТОП 3 приложения на PopUp рекламата в сайта/магазина ти.
- Дизайн за PopUp реклами – експертни съвети и препоръки.
- Списък с мощни думи за PopUp реклами – копирайтинг .
- 8-те елемента на PopUp-те, които повишават/намаляват конверсиите.
- Как да си направиш ефективна PopUp реклама – CHECKLIST.
- Експретно мнение: най-добрият WordPress плъгин, на който съм попадал – подробен урок как точно го използвам [ВИДЕО]
- 23 от най-добрите инструменти за създаване на PopUp реклама.
Да започваме…
Една от основните причини да използваме PopUp реклами в lifehack.bg е да рекламираме собствените си продукти в собствения си сайт.
Какво имам предвид?
Любима ни е стратегията е да преместваме рекламата за конверсии от Фейсбук директно в lifehack.bg.
И по-конкретно:
Рекламираме през Фейсбук за трафик, насочвайки потребителите към сайта, в който им рекламираме чрез PopUp-и и модални прозорци за конверсии.
Така хем ни излиза по-евтино, хем рекламираме на хора с вече явен интерес към нас. Друго приложение на PopUp прозорците е при изоставените колички в онлайн магазините. Почти няма такъв, който да не ги използва.
Тези от вас, които имат онлайн магазин знаят, че много малко от хората, които пълнят количките реално правят поръчки.
Повечето си тръгват, често завинаги.
Точно тук на помощ идва Pop Up-а.
В случая неговата цел е да побутне потребителя да купи като му предложи някаква облага. Нещо като втори опит… Но защо тези, които зарязват количката си ще променят мнението си заради PopUp-те?
Да се допитаме до науката…