Новите правила и печеливши стратегии на съвременния дигитален маркетинг

Докато хората заприличаха на роботи, то бизнесите трябва да започнат да приличат все повече на хора. Това е бъдещето на новия маркетинг!

В това ръководство ще научите кои са процесите и стратегиите, които може да приложите, за да се възползвате от него по най-добрия начин!


Клиентите постоянно търсят най-добрата комбинация от продукти и услуги, с които да улеснят и подобрят живота си. От друга страна ние предприемачите имаме нужда от нови идеи и маркетингови подходи, с които да наложим бизнеса си като предпочитан от потребителите сред стотиците алтернативи.

Точно тук се появява и новият Marketing 4.0, за който говори Филип Котлър в едноименната си книга. Този нов вид маркетинг е продължение на широко разпространената концепция на Marketing 3.0, чиято основна идея беше марките да се докоснат до човешкия дух.

Но с общите приказки спираме до тук! В следващите редове сме събрали най-важното и приложимото от идеите и стратегиите на Котлър, на база на които да трансформирате вашия маркетинг и реклама според новите условия и възможности на дигиталния пазар.

Разбира се, споделяме и нашия личен опит, инструменти и препоръки.

Преди да продължите обаче, добре е да знаете, че това ръководство е фундамент, философия, която има нужда от обмисляне и анализиране, преди да я внедрите и във вашата дейност.

А най-хубавата част: веднага може да се приложи към всеки вид бизнес!

Ще го разделим на 11 мини практически части:

📑 СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. Как да използваме новия, социален процес на покупка?
  2. Кой е новия път към сърцето на купувача?
  3. Най-важното, което трябва да знаете за прехода от традиционен към дигитален маркетинг (кое се промени и какви са разликите).
  4. От позициониране и сегментиране до...
  5. Кой е новият маркетингов микс, който да приложите?
  6. Новият начин, по който купуват потребителите (процес).
  7. Как да разберем дали новият ни маркетинг работи?
  8. Кои са новите маркетингови показатели за ефективност (процес)?
  9. Тактиките на новия дигитален маркетинг.
  10. Новият маркетинг чрез съдържание (процес).
  11. Мултиканален маркетинг за привличане и ангажиране (процес).

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

Имайте предвид следното: този материал не е направен само за четене.

Разгледайте и разучете всяко от новите правила на маркетинга и мислите върху него. Вижте как бихте могли да го приспособите към спецификите и условията на вашия бизнес.

Вземете лист хартия и използвайте процесите, които изобразихме графично, за да "нарисувате" вашите процеси и канали характерни за тях.

След това ги адаптирайте към условията на новия дигитален маркетинг.

И така, да видим как новите правила на маркетинга ще заработят и за вас...

Сподели 😍
нови стари харесвани
pechevvess
VIP член
pechevvess

⭐⭐⭐⭐⭐ Поздравления за труда, Христо. Четенето и осмислянето на която и да е нова книга за маркетинг е трудна работа, а резюмирането й и създаване на практическо ръководство – още по-трудна, да не говорим, че не е по силите на всеки. 😊 Конкретно по темата, мисля, че автора Котлър е направил добра картина на съвременния комбиниран маркетинг, ако мога да се изразя, дал е и добра база за осмисляне и прилагане на тактики и стратегии за успешен маркетинг. Лично на мен, от гледна точка на клиент, нещата ми се струват малко изкуствени и малко ограничени откъм действията за конвертиране на… Прочети всичко »

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top