Новите правила и печеливши стратегии на съвременния дигитален маркетинг 4.0

Докато хората заприличаха на роботи, то бизнесите трябва да започнат да приличат все повече на хора. Това е бъдещето на новия маркетинг!

В това ръководство ще научите кои са процесите и стратегиите, които може да приложите, за да се възползвате от него по най-добрия начин!


Клиентите търсят най-добрата комбинация от продукти и услуги, с които да улеснят и подобрят живота си. От друга страна ние предприемачите имаме нужда от нови идеи и маркетингови подходи, с които да наложим бизнеса си като предпочитан от потребителите сред стотиците алтернативи.

Точно тук се появява и новият Marketing 4.0, за който говори Филип Котлър в едноименната си книга. Но с общите приказки спираме до тук!

В следващите редове сме събрали най-важното и приложимото от идеите и стратегиите на Котлър, на база на които да трансформирате вашия маркетинг и реклама според новите условия и възможности на дигиталния пазар.

Разбира се, споделяме и нашия личен опит, инструменти и препоръки.

Преди да продължите обаче, добре е да знаете, че това ръководство е фундамент, философия, която има нужда от обмисляне и анализиране, преди практически да я внедрите и във вашата дейност.

А най-хубавата част: веднага може да се приложи към всеки вид бизнес!

Ще го разделим на 11 мини части:

📑 СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. Как да използваме новия, социален процес на покупка?
  2. Кой е новия път към сърцето на купувача?
  3. Най-важното, което трябва да знаете за прехода от традиционен към дигитален маркетинг (кое се промени и какви са разликите).
  4. От позициониране и сегментиране до...
  5. Кой е новият маркетингов микс, който да приложите?
  6. Новият начин, по който купуват потребителите (процес).
  7. Как да разберем дали новият ни маркетинг работи?
  8. Кои са новите показатели за ефективност (процес)?
  9. Тактиките на новия дигитален маркетинг.
  10. Новият маркетинг чрез съдържание (процес).
  11. Мултиканален маркетинг за ангажиране (процес).

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

Имайте предвид следното:

Този материал не е направен само за четене.

Разгледайте и разучете всяко от новите правила на маркетинга и мислите върху него. Вижте как бихте могли да го приспособите към спецификите и условията на вашия бизнес.

Вземете лист хартия и използвайте процесите, които изобразихме графично, за да "нарисувате" вашите процеси и канали характерни за тях.

След това ги адаптирайте към условията на новия дигитален маркетинг.

И така, научете как новите правила на маркетинга ще заработят и за вас...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

FREE ebook
100 принципа и инструмента
за по-ефективна работа и резултати
Learn How Great Brands
Create the Best
Marketing Content
Instantly get our free Marketing Guide to Success
Content
Convert
Кликни тук и изтегли най-новата ни е-книга