Дигитален маркетинг: ТОП 10 работещи тактики и печеливши стратегии [мини курс]

Докато хората заприличаха на роботи, то бизнесите трябва да започнат да приличат все повече на хора.

Това е бъдещето на маркетинга, а не миналото...

Защото хората купуват от хора. А в този свят на AI ще имате нужда от повече човечност във вашия бизнес.

По същество:

В този мини курс ще научите кои са ТОП 10 на тактиките и стратегиите в дигиталния маркетинг и как точно да ги приложите в бизнеса си.


Всъщност, клиентите търсят най-добрата комбинация от продукти и услуги, с които да улеснят и подобрят живота си.

От друга страна ние предприемачите имаме нужда от нови идеи и маркетингови подходи, с които да наложим бизнеса си като предпочитан от потребителите сред стотиците алтернативи.

Точно тук се появява и новият Marketing 5.0, за който говори Филип Котлър в едноименната си книга.

Но с общите приказки спираме до тук...

В следващите редове сме събрали най-важното и приложимото от идеите и стратегиите на Котлър, на база на които да трансформирате вашия маркетинг и реклама според новите условия на дигиталния пазар.

Разбира се, споделяме и нашия личен опит, инструменти и препоръки.

А най-хубавата част:

Веднага може да се приложи към всеки вид бизнес!

Ще разделим ръководството на 11 мини части:

СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. Как да използваме новия, социален процес на покупка?
  2. Кой е новия път към сърцето на купувача?
  3. Най-важното, което трябва да знаете за прехода от традиционен към дигитален маркетинг (кое се промени и какви са разликите).
  4. От позициониране и сегментиране до...
  5. Кой е новият маркетингов микс, който да приложите?
  6. Новият начин, по който купуват потребителите (процес).
  7. Как да разберем дали новият ни маркетинг работи?
  8. Кои са новите показатели за ефективност (процес)?
  9. Тактиките на новия дигитален маркетинг.
  10. Новият маркетинг чрез съдържание (процес).
  11. Мултиканален маркетинг за ангажиране (процес).

Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg

Имайте предвид следното:

Този материал не е направен само за четене.

Той е най-вече за прилагане...

Вижте как бихте могли да приспособите стратегиите в ръководството към условията и спецификите на вашата дейност.

Да започваме...

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак