Докато хората заприличаха на роботи, то бизнесите трябва да започнат да приличат все повече на хора. Това е бъдещето на новия маркетинг!
В това ръководство ще научите кои са процесите и стратегиите, които може да приложите, за да се възползвате от него по най-добрия начин!
Клиентите търсят най-добрата комбинация от продукти и услуги, с които да улеснят и подобрят живота си. От друга страна ние предприемачите имаме нужда от нови идеи и маркетингови подходи, с които да наложим бизнеса си като предпочитан от потребителите сред стотиците алтернативи.
Точно тук се появява и новият Marketing 4.0, за който говори Филип Котлър в едноименната си книга. Но с общите приказки спираме до тук!
В следващите редове сме събрали най-важното и приложимото от идеите и стратегиите на Котлър, на база на които да трансформирате вашия маркетинг и реклама според новите условия и възможности на дигиталния пазар.
Разбира се, споделяме и нашия личен опит, инструменти и препоръки.
Преди да продължите обаче, добре е да знаете, че това ръководство е фундамент, философия, която има нужда от обмисляне и анализиране, преди практически да я внедрите и във вашата дейност.
А най-хубавата част: веднага може да се приложи към всеки вид бизнес!
Ще го разделим на 11 мини части:
📑 СЪДЪРЖАНИЕ:
- Как да използваме новия, социален процес на покупка?
- Кой е новия път към сърцето на купувача?
- Най-важното, което трябва да знаете за прехода от традиционен към дигитален маркетинг (кое се промени и какви са разликите).
- От позициониране и сегментиране до...
- Кой е новият маркетингов микс, който да приложите?
- Новият начин, по който купуват потребителите (процес).
- Как да разберем дали новият ни маркетинг работи?
- Кои са новите показатели за ефективност (процес)?
- Тактиките на новия дигитален маркетинг.
- Новият маркетинг чрез съдържание (процес).
- Мултиканален маркетинг за ангажиране (процес).
Клуб MASTERHACK | © lifehack.bg
Имайте предвид следното:
Този материал не е направен само за четене.
Разгледайте и разучете всяко от новите правила на маркетинга и мислите върху него. Вижте как бихте могли да го приспособите към спецификите и условията на вашия бизнес.
Вземете лист хартия и използвайте процесите, които изобразихме графично, за да "нарисувате" вашите процеси и канали характерни за тях.
След това ги адаптирайте към условията на новия дигитален маркетинг.
И така, научете как новите правила на маркетинга ще заработят и за вас...