Резюме:
Това, което реално искат потребителите често е трудно за дефиниране. Но съществуват 30 универсални елемента, които дават възможност на фирмите да подобрят представянето на настоящите си пазари или да навлязат в нови.
В този материал ще ви покажем нещо, което може да бъде GAME CHANGER за бизнеса ви – ще научите как правилната комбинация от тези елементи ще ви се отплати с лоялност и устойчив ръст на приходите. Изводите, които ще откриете обединяват 3 десетилетия проучвания на клиенти и тяхното поведение. Ще ви дадем и примери от реалния бизнес, за да научите как фирми от различни области използват пирамидата на стойността, за да увеличат приходите си, отговаряйки на нуждите на своите клиенти.
Защо най-добрата мярка за стойността на вашите клиенти е стойността, която реално им предоставяте?
Краткият отговор:
Клиентите не се интересуват какво ви струва на вас.
Не им пука и колко са ценни за вас!
Интересува ги единствено стойността, която получават от вас.
Точка!
Как да доставяш и измерваш само това, което потребителите искат!
Ако успеете да улесните работата с вашия бизнес, клиентите ви сами ще разпространяват тази информация за вас.
Когато клиентите оценяват даден продукт или услуга, те съпоставят възприеманата от тях стойност с исканата от вас цена. Предприемачите обикновено отделят голяма част от времето и енергията си върху управлението на ценовата страна на това уравнение, тъй като повишаването на цените може незабавно да увеличи печалбите.
Но това е лесната част.
Разбира се, размерът и стойността на даден продукт или услуга винаги са в очите на гледащия. Въпреки това съществуват универсални психологически елементи на стойността, които ще ви помогнат да давате точно това, което желаят от вас клиентите ви, а те от своя страна ще плащат повече за продуктите и услугите ви.
Добра сделка, нали?
Не е лесно да се развива бизнес!
Често се налага да работите в пренаситен пазар и ежедневно да се чешете по главата, чудейки се „какво наистина можем да направим, за да се отличим от останалите?“
Дали да разработите нов продукт, да търсите нов пазар, да навлезете в нова ниша или да налеете още пари за реклама?
Трудни въпроси. Ограничени ресурси.
Когато една фирма стигне до този момент, много „предприемачи“ пропускат ключов елемент от уравнението – клиента.
И за да се справим с тази ситуация, нужно е да разберем…