ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

3 десетилетия проучвания установиха, че потребителите искат тези 30 неща! Дайте им ги и погребете конкурентите си живи

Резюме:

Това, което реално искат потребителите често е трудно за дефиниране. Но съществуват 30 универсални елемента, които дават възможност на фирмите да подобрят представянето на настоящите си пазари или да навлязат в нови.

В този материал ще ви покажем нещо, което може да бъде GAME CHANGER за бизнеса ви - ще научите как правилната комбинация от тези елементи ще ви се отплати с лоялност и устойчив ръст на приходите. Изводите, които ще откриете обединяват 3 десетилетия проучвания на клиенти и тяхното поведение. Ще ви дадем и примери от реалния бизнес, за да научите как фирми от различни области използват пирамидата на стойността, за да увеличат приходите си, отговаряйки на нуждите на своите клиенти.

Защо най-добрата мярка за стойността на вашите клиенти е стойността, която реално им предоставяте?

Краткият отговор:

Клиентите не се интересуват какво ви струва на вас.

Не им пука и колко са ценни за вас!

Интересува ги единствено стойността, която получават от вас.

Точка!

Как да доставяш и измерваш само това, което потребителите искат!

Ако успеете да улесните работата с вашия бизнес, клиентите ви сами ще разпространяват тази информация за вас.

Когато клиентите оценяват даден продукт или услуга, те съпоставят възприеманата от тях стойност с исканата от вас цена. Предприемачите обикновено отделят голяма част от времето и енергията си върху управлението на ценовата страна на това уравнение, тъй като повишаването на цените може незабавно да увеличи печалбите.

Но това е лесната част.

Разбира се, размерът и стойността на даден продукт или услуга винаги са в очите на гледащия. Въпреки това съществуват универсални психологически елементи на стойността, които ще ви помогнат да давате точно това, което желаят от вас клиентите ви, а те от своя страна ще плащат повече за продуктите и услугите ви.

Добра сделка, нали?


Не е лесно да се развива бизнес!

Често се налага да работите в пренаситен пазар и ежедневно да се чешете по главата, чудейки се "какво наистина можем да направим, за да се отличим от останалите?"

Дали да разработите нов продукт, да търсите нов пазар, да навлезете в нова ниша или да налеете още пари за реклама?

Трудни въпроси. Ограничени ресурси.

Когато една фирма стигне до този момент, много "предприемачи" пропускат ключов елемент от уравнението - клиента.

И за да се справим с тази ситуация, нужно е да разберем...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си