🎧 + Аудио версия за абонати
Роденият през 1883 г. Даниел Старч беше смятан за водещия рекламен и маркетингов психолог в Америка.
Публикацията му „Доклад на Старч за читателите на обяви” отвори очите на хората. Защо?
Защото изследванията му показаха на рекламодателите колко много пари са изхвърлили на боклука.
Мислите, че вашата реклама е велика?, казваше Старч на големите рекламодатели в списанията из страната.
Вашите „тоооолкова прекрасни” обяви остават незабелязани от над половината читатели на списанията”, остро ги критикуваше той.
Как е възможно? – чудеха се рекламистите.
– Нашите реклами са великолепни… Те показват цялата ни фабрика, цялото ни чудесно оборудване от няколко необичайни ракурса и разказват за нашите невероятни продукти!
Старч ги порицаваше отново:
„Знаете ли, момчета? Хората въобще не ги интересуват вашите бълващи дим заводи! Те пет пари не дават колко служители имате или на колко квадратни метра е разположена компанията ви!
И съвсем не ги е грижа колко фантастични са съоръженията ви, вашите “необикновени ъгли на заснемане” или каквото и да е от този рекламен боклук, който засяга само вас.”
Проучването на Старч показа, че това, от което хората най- много се вълнуват (подгответе се за разтърсващо откритие)…
Отключете статията и научете повече ??