Подходите за влияние в рекламата са различни.
Някои продават повече, други по-малко.
Предполагам (не съм сигурна), че ако имаш бизнес или работиш в сферата на продажбите и маркетинга, би искал да продаваш повече, нали?
Днес, сред целия този рекламен шум (всеки ти продава нещо) добре е да познаваш специфичните неща, които над 80% от рекламистите пропускат.
Точно за тях ще говорим в този материал и не само.
Освен тях ще ти разкажа и за конкретни механизми, които помагат на рекламата да продава + реални примери, от които да копираш.
Част от механизмите са:
- Емоционален Генезис.
- Факторът “честен сигнал”.
- Механизмът “културно щамповане”.
- Визуализиране – как да достигнеш до повече хора.
Ако си любопитен да научиш нещо не особено популярно този материал може ще ти даде много. Ще те научи на неща, които другите пропускат или ги мързи да прочетат. И разбира се, ще ти помогне да продаваш повече.
Стига да искаш…