Как гигантите в онлайн бизнеса те карат да се пристрастяваш към тях, без да се усетиш!

Разбери как големите компании "отвличат" ценни моменти от безценното време на своите клиенти! Сигурен съм, че ще намериш начин да приложиш тези психо трикове и в своя бизнес. В тази статия ще говорим за тях и за практическия опит на Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен продуктов дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени. Сега и ти можеш да се възползваш от тези похвати! Те ще ти дадат идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая ще ти покажа и 3 експертни начина как да „заразиш“ потенциалните си клиенти с това, което продаваш. Готов ли си?
Сподели статията:
нови стари харесвани
Стойне Василев
VIP член
Стойне Василев

Ти казваш, че не е нужно да предоставя безплатни неща, а да им помагаш, да им решаваш проблемите и т.н. (при принципа на реципрочността), но това не е ли също даване на нещо безплатно с идеята да се чувстват задължени хората? Не разбрах какво е разликата между двете.

Стойне Василев
VIP член
Стойне Василев

Като казваш, че безплатното не работи, като им помагаш и решаваш проблемите им, това не е ли пак безплатно?

„Изкуплението Шоушенк“ ми е любим филм и често използвам „институцинализиран“ за някои хора 🙂

office3
VIP член
office3

Много полезна статия !

Борислав Колибаров
VIP член
Борислав Колибаров

Страхотна статия!

LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие. Ежедневно публикуваме полезно съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.