На този свят има два типа хора: едните влизат в стаята и пускат телевизора, другите влизат в стаята и го изгасят.
– Рейманд Шоу, “Манджурският кандидат”
Замислял ли си се:
Какво би направил ако знаеше тактиките на големите, които използват, за да хакнат човешката психология и поведение?
В тази статия ще говорим за нещо изключително важно.
Нещо, кеото реално управлява и насочва живота ви, без вашата воля.
И по-конкретно: За практическия опит на пионера в борбата с тези манипулации Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени и част от най-новия документален и шокиращ проект The Social Dilemma.
Ще разбереш дори как точно работи алгоритъма, дори и FB рекламите.
От лабораторията за убедителни технологии (през която реално са минали най-големите умове от Силициевата долина, Тристан също), създаваща модифициращи поведението гении, ще научиш:
Как да направиш продуктите и услугите си по-убедителни като приложиш 10 от най-ефективните манипулативни тактики от арсенала на гигантите в онлайн бизнеса, които и ти можеш да използваш!
И още 3 психологически начина да “заразиш” клиентите с продукта си.
© Откъс от филма The Sodial Dilemma, Netflix
Парадоксът е, че технологиите, които ни свързват, също така и ни контролират. Не вярваш ли?
Драги мои читателю, остани до края и ще се шокираш!
Всъщност, и ти можеш да се възползваш от тези похвати!
Само обаче ако съзнателно решиш да използваш социалните мрежи като инструмент, а не като магичен начин на живот.
Всяка достатъчно развита технология е неразличима от магия. – Артър Кларк
Тук ще намериш и идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая на материала ще ти покажа и 3 експертни начина как да “заразиш” потенциалните си клиенти с това, което продаваш.
Готов ли си?
Искаш ли да разбереш как работи всяко едно от най-мощните и ефективни психо оръжия прилагани някога на хората?
Да започваме…
Бележка: преди да продължим, редно е да уточня, че Тристан Харис е етичен дизайнер, който се опитва да промени индустрията като се бори срещу тези манипулативни тактики. Той и екипът му проектират нещата по начин, който защитава съзнанието на над 1 млрд. души. Днес обаче ние ще използваме опита му за друго…
Как технологията хипнотизира и контролира умовете ни?
По – лесно е да заблудите хората, от колкото да ги убедите, че са били заблудени.
Магьосниците търсят слепите места, уязвимостите и границите на възприятието на хората, така че да влияят върху действията им, без самите хора да го осъзнават. Щом знаеш как да “натискаш ” бутоните на другите, значи можеш да възпроизведеш у тях усещането за звук от пиано например.
Точно това правят дизайнерите на продукти. Те играят с твоята психическа уязвимост (съзнателно и несъзнателно), за да отвлекат вниманието ти.
В следващите редове ще ти покажа как точно го правят!
Но преди това нещо много важно: