Как гигантите в онлайн бизнеса те карат да се пристрастяваш към тях, без да се усетиш!

На този свят има два типа хора: едните влизат в стаята и пускат телевизора, другите влизат в стаята и го изгасят. - Рейманд Шоу, "Манджурският кандидат"

Замислял ли си се - Какво би направил ако знаеше тактиките на големите?

В тази статия ще говорим за тях и за практическия опит на Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен продуктов дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени. Сега и ти можеш да се възползваш от тези похвати! Те ще ти дадат идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая ще ти покажа и 3 експертни начина как да "заразиш" потенциалните си клиенти с това, което продаваш. Готов ли си?

Бележка: преди да продължим, редно е да уточня, че Тристан Харис е етичен дизайнер, който се опитва да промени индустрията като се бори срещу тези манипулативни тактики. Той и екипът му проектират нещата по начин, който защитава съзнанието на над 1 млрд. души. Днес обаче ние ще използваме опита му за друго...

Как технологията хипнотизира умовете ни?

По - лесно е да заблудите хората, от колкото да ги убедите, че са били заблудени.

Магьосниците търсят слепите места, уязвимостите и границите на възприятието на хората, така че да влияят върху действията им, без самите хора да го осъзнават.

Щом знаеш как да "натискаш " бутоните на другите, значи можеш да възпроизведеш у тях усещането за звук от пиано например.

Точно това правят дизайнерите на продукти. Те играят с твоята психическа уязвимост (съзнателно и несъзнателно), за да отвлекат вниманието ти.

В следващите редове ще ти покажа как го правят!

🔥 Следва: 10 манипулативни тактики от гигантите в бизнеса, които и ти можеш да приложиш + 3 психологически начина да "заразиш" клиентите си с [...]

нови стари харесвани
Стойне Василев
VIP член
Стойне Василев

Ти казваш, че не е нужно да предоставя безплатни неща, а да им помагаш, да им решаваш проблемите и т.н. (при принципа на реципрочността), но това не е ли също даване на нещо безплатно с идеята да се чувстват задължени хората? Не разбрах какво е разликата между двете.

Стойне Василев
VIP член
Стойне Василев

Като казваш, че безплатното не работи, като им помагаш и решаваш проблемите им, това не е ли пак безплатно?

„Изкуплението Шоушенк“ ми е любим филм и често използвам „институцинализиран“ за някои хора 🙂

office3
VIP член
office3

Много полезна статия !

Борислав Колибаров
Member
Борислав Колибаров

Страхотна статия!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg