Как да хакнеш човешката психология: трикове по-силни дори от магия!

© снимка The Social Dillema, Netflix

На този свят има два типа хора: едните влизат в стаята и пускат телевизора, другите влизат в стаята и го изгасят.

– Рейманд Шоу, “Манджурският кандидат”

Замислял ли си се:

Какво би направил ако знаеше тактиките на големите, които използват, за да хакнат човешката психология и поведение?

В тази статия ще говорим за нещо изключително важно.

Нещо, кеото реално управлява и насочва живота ви, без вашата воля.

И по-конкретно: За практическия опит на пионера в борбата с тези манипулации Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени и част от най-новия документален и шокиращ проект The Social Dilemma.

Ще разбереш дори как точно работи алгоритъма, дори и FB рекламите.

От лабораторията за убедителни технологии (през която реално са минали най-големите умове от Силициевата долина, Тристан също), създаваща модифициращи поведението гении, ще научиш:

Как да направиш продуктите и услугите си по-убедителни като приложиш 10 от най-ефективните манипулативни тактики от арсенала на гигантите в онлайн бизнеса, които и ти можеш да използваш!

И още 3 психологически начина да “заразиш” клиентите с продукта си.

© Откъс от филма The Sodial Dilemma, Netflix

Парадоксът е, че технологиите, които ни свързват, също така и ни контролират. Не вярваш ли?

Драги мои читателю, остани до края и ще се шокираш!

Всъщност, и ти можеш да се възползваш от тези похвати!

Само обаче ако съзнателно решиш да използваш социалните мрежи като инструмент, а не като магичен начин на живот.

Всяка достатъчно развита технология е неразличима от магия. – Артър Кларк

Тук ще намериш и идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая на материала ще ти покажа и 3 експертни начина как да “заразиш” потенциалните си клиенти с това, което продаваш.

Готов ли си?

Искаш ли да разбереш как работи всяко едно от най-мощните и ефективни психо оръжия прилагани някога на хората?

Да започваме…

Бележка: преди да продължим, редно е да уточня, че Тристан Харис е етичен дизайнер, който се опитва да промени индустрията като се бори срещу тези манипулативни тактики. Той и екипът му проектират нещата по начин, който защитава съзнанието на над 1 млрд. души. Днес обаче ние ще използваме опита му за друго…

Как технологията хипнотизира и контролира умовете ни?

По – лесно е да заблудите хората, от колкото да ги убедите, че са били заблудени.

Магьосниците търсят слепите места, уязвимостите и границите на възприятието на хората, така че да влияят върху действията им, без самите хора да го осъзнават. Щом знаеш как да “натискаш ” бутоните на другите, значи можеш да възпроизведеш у тях усещането за звук от пиано например.

Точно това правят дизайнерите на продукти. Те играят с твоята психическа уязвимост (съзнателно и несъзнателно), за да отвлекат вниманието ти.

В следващите редове ще ти покажа как точно го правят!

Но преди това нещо много важно:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си