ВЛЕЗ В КЛУБА
икономика на одобрението

Икономика на одобрението: най-добрият начин да продадеш продуктите и себе си

  •  
  •  
  •  

🎧 + Аудио вариант за абонати

Забеляза ли акцента в последната реклама на "Пепси"?

Става дума за поколенията....

Донякъде е революционна, защото за първи път бранд се опитва да убеди хората да купят продукта като се фокусира върху типа човек, който с поведението си  е накарал компанията да продава не просто продукт, а по-добра версия на нас самите. Само си помисли:

Хората не купуват продукти, а по-добра версия на себе си.

Едно изказване на Томас Кули звучи като диагноза за нашето време:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Влез в клуба Мастърхак
Най-полезното съдържание за по-малко от 1 лев / ден
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this