Икономика на одобрението. Най-добрият начин да продаваш продуктите си, услугите си и себе си.

Забеляза ли акцента в последната реклама на "Пепси"?

Става дума за поколенията....

Донякъде е революционна, защото за първи път бранд се опитва да убеди хората да купят продукта като се фокусира върху типа човек, който с поведението си  е накарал компанията да продава не просто продукт, а по-добра версия на нас самите.

Само си помисли:

Хората не купуват продукти, а по-добра версия на тях самите.
Това има връзка и с изказване на Томас Кули, което звучи като диагноза за нашето време:

Аз не съм този, който мислиш, че съм. Аз не съм този, който аз мисля, че съм. Аз съм този, който аз мисля, че ти мислиш, че съм.

Всъщност, най-добрият начин да продаваш стока, от която хората нямат належаща нужда, на един пренаситен пазар е да ги убедиш, че ще получат одобрение от другите ако си я купят.

В този материал ще ти разкажем как го правят големите...

  • 41
  •  
  •  

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

>
 

Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече