Икономика на одобрението. Най-добрият начин да продаваш продуктите си, услугите си и себе си.

"Аз не съм този, който мислиш, че съм. Аз не съм този, който аз мисля, че съм. Аз съм този, който аз мисля, че ти мислиш, че съм." - Томас Кули

Забеляза ли акцента в последната реклама на "Пепси"?

Става дума за поколенията....

Донякъде е революционна, защото за първи път бранд се опитва да убеди хората да купят продукта като се фокусира върху типа човек, който с поведението си  е накарал компанията да продава не просто продукт, а по-добра версия на нас самите.

Само си помисли:

Хората не купуват продукти, а по-добра версия на тях самите.
Това има връзка и с изказване на Томас Кули, което звучи като диагноза за нашето време:

Аз не съм този, който мислиш, че съм. Аз не съм този, който аз мисля, че съм. Аз съм този, който аз мисля, че ти мислиш, че съм.

Всъщност, най-добрият начин да продаваш стока, от която хората нямат належаща нужда, на един пренаситен пазар е да ги убедиш, че ще получат одобрение от другите ако си я купят.

В този материал ще ти разкажем как го правят големите...

оригинално премиум съдържание, секретна FB група, книги, ресурси

Този материал е част от оригиналното премиум съдържание на lifehack.bg, достъпен е само за членове на клуб MasterHack. Вече си част от клуба? Логни се от линка по-долу.

В клуба ще разполагаш с: всяка седмица ново авторско практическо ръководство или премиум материал, всеки ден полезни ресурси, инструменти и информация в секретната ни Facebook група, библиотека с едни от най-добрите книги на английски, а аз най-лоялните достъп до специална VIP зона с курсове на стойност хиляди долари. Абонирай се...

Влез в клуба

____

Вече си член на клуба?

Логни се от тук

Само за членове на клуба!