ВЛЕЗ В КЛУБА
икономика на одобрението

Икономика на одобрението: най-добрият начин да продадеш продуктите и себе си

  •  
  •  
  •  

🎧 + Аудио вариант за абонати

Забеляза ли акцента в последната реклама на "Пепси"?

Става дума за поколенията....

Донякъде е революционна, защото за първи път бранд се опитва да убеди хората да купят продукта като се фокусира върху типа човек, който с поведението си  е накарал компанията да продава не просто продукт, а по-добра версия на нас самите. Само си помисли:

Хората не купуват продукти, а по-добра версия на себе си.

Едно изказване на Томас Кули звучи като диагноза за нашето време:

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Всяка седмица над 15 000 предприемачи и експерти го очакват с нетърпение
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
+ полезен подарък