Икономика на одобрението. Най-добрият начин да продаваш продуктите си, услугите си и себе си.

"Аз не съм този, който мислиш, че съм. Аз не съм този, който аз мисля, че съм. Аз съм този, който аз мисля, че ти мислиш, че съм." - Томас Кули

Забеляза ли акцента в последната реклама на "Пепси"?

Става дума за поколенията....

Донякъде е революционна, защото за първи път бранд се опитва да убеди хората да купят продукта като се фокусира върху типа човек, който с поведението си  е накарал компанията да продава не просто продукт, а по-добра версия на нас самите.

Само си помисли:

Хората не купуват продукти, а по-добра версия на тях самите.
Това има връзка и с изказване на Томас Кули, което звучи като диагноза за нашето време:

Аз не съм този, който мислиш, че съм. Аз не съм този, който аз мисля, че съм. Аз съм този, който аз мисля, че ти мислиш, че съм.

Всъщност, най-добрият начин да продаваш стока, от която хората нямат належаща нужда, на един пренаситен пазар е да ги убедиш, че ще получат одобрение от другите ако си я купят.

В този материал ще ти разкажем как го правят големите...

🏆🏆🏆

ОТКЛЮЧИ СТАТИЯТА

Влез в клуба

Вече си вътреЛогни се


Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack

Освен до него, членовете на клуба имат достъп и до:

✅ Практически ръководства - стъпка по стъпка.

✅ Специално подбрана качествена и приложима информация.

✅ По теми като маркетинг, бизнес, психология и продуктивност.

✅ Секретната Facebook група на клуба с още ресурси.

✅ Две библиотеки с едни от най-добрите книги в света (en).

✅ 10 годишния опит на създателя на lifehack.bg

🏆 Специална VIP зона за най-лоялните абонати.

Всяка седмица ново съдържание!

Абонирай се

Само за членове на клуба!