13 закона на когнитивната психология, с които да мотивирате клиентите да действат

Резюме: ще ти покажа как точно работят 13-те най-мощни закона на когнитивната психология. Чрез тях ще можеш да влияеш на потребителите си визуално, насочвайки действията им в желаната от теб посока, независимо дали правиш изображения за фейсбук или дизайн на сайта си. 


Сензорната ни система е затрупана от информация. А значението на визуалните материали, които използваме за комуникация в работата си са от съществено значение за влиянието, което искаме да упражним върху читатели, приятели, клиенти.

Затова и в този материал ще поговорим за начините за създаване на визуално съдържание, с което да привличаме внимание и не само.

Ще научим как да ги мотивираме да действат.

Бележка: Когнитивната психология е дял от психологията, който изследва познавателните способности и процеси на човешкото съзнание и проблемите, свързани с паметта, езика, логическото мислене, вниманието, възприятията, въображението, способността за вземане на решение и др.

⚡ UPDATE - Законите на потребителското преживяване

Сподели 😍

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top