Скочиха ли очакванията ви до небето…
Ще ги оправдаем ли?
Може би.
Да видим:
(Леко) “изненадващия” текст конвертира по-добре…
С други думи:
↳ Изненадата може да повиши CTR-а на рекламите ви с до 127,5%.
Да разгледаме и пример:
“Uber Eats” доставя вкусни ястия до вашата врата.”
срещу
“Вкусни ястия до вашата врата, от “Uber Eats”
Тези изречения означават едно и също нещо.
Но второто използва по-малко предвидима комбинация от думи.
Затова хората му обръщат повече внимание.
Ако подберете правилната степен на изненада (достатъчно, но не прекалено), може да постигнете до 127,5% по-висок CTR.

Сега вече разполагате с научно доказателство, че вашия текст може да работи по-добре от (повечето) безвкусно написани с ChatGPT.
Имаме и БОНУС от изследователите на това проучване…
Те не само са открили тези полезни резултати, но са направили още една стъпка напред като са създали простичък безплатен инструмент, с който да изчислим колко ефективен ще бъде текста ни. Според калкулаторът, текстът ви трябва да има “оценка на изненадата” между 1,9 и 2,3.
Забавлявайте се с него и увеличете конверсиите си ✌🏻
*бележка: при мен инструмента върти и не показва резултати, при вас?
Изненада! Има и още.
Всъщност, следва най-доброто от това ръководство…