Този копирайтинг трик може да увеличи конверсията ви със 127,5%

Как една малка промяна в текста може да те отличи радикално и да те изкара от купчината с еднотипни реклами, които никой не забелязва.

Скочиха ли очакванията ви до небето…

Ще ги оправдаем ли?

Може би.

Да видим:

(Леко) “изненадващия” текст конвертира по-добре…

С други думи:
↳ Изненадата може да повиши CTR-а на рекламите ви с до 127,5%.

Да разгледаме и пример:

“Uber Eats” доставя вкусни ястия до вашата врата.”

срещу

“Вкусни ястия до вашата врата, от “Uber Eats”

Тези изречения означават едно и също нещо.

Но второто използва по-малко предвидима комбинация от думи.

Затова хората му обръщат повече внимание.

Ако подберете правилната степен на изненада (достатъчно, но не прекалено), може да постигнете до 127,5% по-висок CTR.

Сега вече разполагате с научно доказателство, че вашия текст може да работи по-добре от (повечето) безвкусно написани с ChatGPT.

Имаме и БОНУС от изследователите на това проучване…

Те не само са открили тези полезни резултати, но са направили още една стъпка напред като са създали простичък безплатен инструмент, с който да изчислим колко ефективен ще бъде текста ни. Според калкулаторът, текстът ви трябва да има “оценка на изненадата” между 1,9 и 2,3.

Забавлявайте се с него и увеличете конверсиите си ✌🏻

*бележка: при мен инструмента върти и не показва резултати, при вас?

Изненада! Има и още.

Всъщност, следва най-доброто от това ръководство…

Как да използвате “изненадващи” думи и сентенции в структурата на изреченията си, за да направите посланието си по-ефективно?

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Минималистът
Всеки вторник споделям дигиталните лостове, инструментите и нестандартните прозрения, които ми помагат да печеля х 30К+ на месец, без да прегоря!
Дигитални лостове, AI инструменти и нестандартни прозрения
Минималистът