[TheChamp-Sharing count=”1″]
? + Аудио вариант за абонати
Напоследък ставам свидетел на доста нескопосана и аматьорска бизнес кореспонденция от хора с претенции за успешни предприемачи и професионалисти. Отправят запитвания без дори да поздравят!
Не връщат отговор. Дори не благодарят.
Едно такова поведение рязко, ама много рязко променя отношението ми към личности с подобен начин на комуникация и липса на бизнес етикет.
А мислех, че това са съвсем елементарни неща…
Вероятно и вие сте ставали “жертва” на подобно отношение.
Да кажем, че причината може да се крие и зад огромния обем съобщения, които четем и пишем. Тогава сме по-склонни да допускаме грешки. Проблемът е, че тези грешки могат да имат сериозни последствия за работата, бизнеса и комуникацията ни.
Но как да се отличим от псевдо професионалистите, за да си гарантираме, че всяко изпратено от нас писмо ще бъде учтиво, професионално и ефективно?
За щастие правилата са ясни!
За нещастие обаче дори и хора, които се имат за експерти, често ги пропускат или неглижират в дигиталната си комуникация.
В следващите редове ще ви покажем основните правила, които да прилагате при писането в работен чат или имейл, за да не влезете в списъка на въздухарите, а да направите добро впечатление.
И да постигнете целта на съобщението си.