50 правила на професионалния бизнес имейл етикет и работен чат [CHECKLIST]

[TheChamp-Sharing count=”1″]

? + Аудио вариант за абонати

Напоследък ставам свидетел на доста нескопосана и аматьорска бизнес кореспонденция от хора с претенции за успешни предприемачи и професионалисти. Отправят запитвания без дори да поздравят!

Не връщат отговор. Дори не благодарят.

Едно такова поведение рязко, ама много рязко променя отношението ми към личности с подобен начин на комуникация и липса на бизнес етикет.

А мислех, че това са съвсем елементарни неща…

Вероятно и вие сте ставали “жертва” на подобно отношение.

Да кажем, че причината може да се крие и зад огромния обем съобщения, които четем и пишем. Тогава сме по-склонни да допускаме грешки. Проблемът е, че тези грешки могат да имат сериозни последствия за работата, бизнеса и комуникацията ни.

Но как да се отличим от псевдо професионалистите, за да си гарантираме, че всяко изпратено от нас писмо ще бъде учтиво, професионално и ефективно?

За щастие правилата са ясни!

За нещастие обаче дори и хора, които се имат за експерти, често ги пропускат или неглижират в дигиталната си комуникация.

В следващите редове ще ви покажем основните правила, които да прилагате при писането в работен чат или имейл, за да не влезете в списъка на въздухарите, а да направите добро впечатление.

И да постигнете целта на съобщението си.

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
СПЕСТИ 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв...
0
дни
0
часа
0
минути
0
секунди

Спести 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв.

-70% НАМАЛЕНИЕ