Тайната на маркетинга според Сет Годин

Бих казал, че доста харесвам Сет Годин с неговите простички и в същото време уникални и иновативни идеи за разпространяване на вируса на различни марки и продукти и изобщо всичко, което човек прави свързано с маркетинга.

Проблема е, че някои от идеите му /поне според мен/ са малко трудно приложими в нашите условия. И въпреки това днес попаднах на нещо много кратко, написано от него-гения на съвременния маркетинг, което може би ще ви е интересно да научите.

Става въпрос за тайната на маркетинга!

Искате ли да я научите?

Със сигурност искате, затова продължавайте да четете.

Първо, десет!

Тези две думи са тайната на новия маркетинг!

Огледайте се, помислете за вашето обкръжение и първо намерете десет души. Десет души, на които имате доверие, на които вярвате, които уважавате, хора от които се нуждаете, хора които ви слушат! Тези 10 души се нуждаят от това, което имате да продадете или просто го искат. И ако те го и обичат – печелиш!

Ако те го обичат, те същите тези твои десет души, всеки от тях ще намери още десет или сто, или хиляда или може би само 3, знае ли човек!

Ако тези десет души не обичат, това което имаш да продаваш, ти приятелю се нуждаеш от нов продукт, от нещо друго, което да им предложиш.

Ако това е така започни отначало.

Твоята идея се разпространява. Твоят бизнес расте. Не толкова бързо, колкото ти се иска, но по-бързо, отколкото можеш да си представиш!

Този подход променя нагласата и времето на всичко, което правиш.

Така че намери тези 10 души, намери ги сега!

 

Вие не можете да продължавате да действате на този пазар на анонимните маси. Защото Те вече не са анонимни и не са маси!

Вие можете само да търгувате с хора, които са благоразположени към вас, харесват ви и обичат това, което правите и това, което им предлагате.

Хора като тази група от 10.

И още нещо: Във времето на пускане на идеята ви в обръщение, избягвайте големият начален бум на скъпа реклама и голямо харчене на пари.

Вместо това си направете план за постепенно натрупване, което да се превърне лека по лека в приливна вълна, която впоследствие да ви залее от продажби.

Организирайте се за нея, харчете парите си по подходящ начин. Защото факт е че кривата на похарчените пари е точно обратно пропорционална на това, от което се нуждаете.

Три години по късно от сега, този съвет ще бъде толкова нормално звучащ, колкото и скучен. Но днес е почти сигурно, че той е точно обратното на това, което правите!

по идея на Сет Годин

2
Остави коментар

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
lifehackerbgМарчела Recent comment authors
нови стари харесвани
Марчела
Гост
Марчела

Разбирасе , че това е бизнесът на бъдещето…Аз в момента се занимавам точно с него…и наистина работи,Но от значение е и компанията с която го правиш!За това се ориентирайте от сега!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg