Wunderkit – красивата и напълно безплатна система за управление на проекти и задачи

 

Присъедини се към над 190 активни и интелигентни хора, споделящи знания и опит помежду си – влез в клуб MasterHack и постигай повече с нашата общност, ръководства и ресурси 🚀

Wunderkit е създаден от същите хора, които направиха и големия хит сред мениджърите за управление на задачи Wunderlist, за който подробно писахме в статията “Бърз, Лесен и Безплатен начин за Управление на задачите Ви“, и който горещо препоръчвам за вашата ежедневна работа.

Та същите тези хора направиха ново, уеб базирано приложение – мениджър за управление на проекти, който е с доста по-разширени способности от Wunderlist и служи за малко по-мащабни цели.

Тази нова разработка беше допреди известно време в бета версия и все още се тестваше, но преди дни официално беше представена на обществеността.

За какво служи? Накратко:

Общо взето в него потребителите могат да създават многобройни работни полета за различните си проекти.

А дори и ще имат опцията да канят хора, които също да работят по тези проекти и да си сътрудничат с тях в рамките на приложението, така че всичко да става на една страница.

Ако сте фен на Wunderlist /а аз съм точно такъв в резултат на супер лесното и полезно за мен синхронизиране между телефона ми с Андроид и десктоп приложението на лаптопа ми/, Wunderkit също много ще ви хареса.

И е много вероятно там да се чувствате също така удобно както в по-малкия му колега и няма да имате никакви проблеми с него-да не говорим и тук за страхотния дизайн на услугата.

Най-общо казано проектите, които ще създавате във Wunderkit са подредени чрез икони, които вие може да променяте, с каквато картинка си поискате от лявата страна на екрана.

Като всеки проект, представлява серия от различни задачи и бележки, които трябва да бъдат извършени сега или оставени за приключване на точно определена дата в бъдещето – типично за софтуер за управление на проекти.

Чрез опцията си за свързване със социалната мрежа и създаване на мини такава вътре в приложението, Wunderkit дава на потребителите си стимул да се регистрират и да използват услугата за свои собствени нужди.

След което да започнат да си сътрудничат със своите приятели и колеги, както и да споделят проекти.

Въпреки че Wunderkit е преди всичко уеб базирано приложение, ако имате компютър MAC или iPhone, може да изтеглите самостоятелен софтуер за управление на задачите си, който да използвате извън браузъра си.

Ние, потребителите на Windows отново сме прецакани….но това не е толкова страшно, майната им…

Колко струва?

Услугата е напълно безплатна и снимката отгоре красноречиво говори за това. Няма включени реклами и вече може да разполагате с възможностите и на професионалната версия също безплатно. Евала на тия разработчици!

Ако търсите инструмент, който може да ви помогне много в това да останете организирани, да ви улесни в управлението на различни мини проекти дори извън офиса и изобщо където си поискате, стига да има интернет и това решение да е безплатно, Wunderkit напълно отговаря на вашите нужди и си струва да му хвърлите един поглед!

И така, да видим малко по-подробно какво точно представлява Wunderkit…

Това е система за управление на задачите, която ви помага да имате контрол над всички ваши проекти.

Домашната страница на Wunderkit профила ми:

От начало до край ще бъдете в състояние да ръководите всеки аспект от работата си, стига естествено да имате дисциплината да определяте задачи, да ги следите, контролирате и управлявате.

Освен това да не забравяме и социалните аспекти на Wunderkit, за които разработчиците казват, че са фантастични и основна част от цялата система /чак пък фантастични/!

Отваряйки приложението, ще може да видите невероятното ниво на детайлност, което отличава този инструмент за управление на проекти.

Освен функционално уеб приложение, Wunderkit е и много красив.

Началният екран ни дава общ изглед на най-последните ни действия, събития и най-спешните ни задачи /виж снимката отгоре/.

От лявата страна на екрана ще видите страничната лента, която дава достъп до различните работни проекти, в които ще прекарате повечето си време, докато сте в приложението.

Работната площ

Нова работна площ се създава много лесно. В лявата лента ще видите едно квадратче със знак плюс по средата. Натиснете го и ще ви изскочи прозорче точно като на снимката отгоре.

По такъв начин създавате вашия нов проект, който ще пълните с бележки, задачи и напомняния. Сложете му заглавие и описание, решете дали да бъде скрит, изберете му подходяща картинка за обозначение, натиснете синия бутон и сте готови!

Отгоре на снимката е работната площ на проекта, който съм отворил.

Всяко работно табло е разделено в три категории: начално табло, задачи и бележки. Това табло или дъска е много удобно разположено на началния екран, показвайки ви преглед на всичко, което се случва в рамките на съответния работен проект.

Таблото със задачите:

На секцията със задачите са базирани много от елементите на софтуера. Например, може да групирате сходни задачи чрез създаване на списък или папка, след което да добавите задачите в съответния списък или папка.

Може да маркирате всяка отделна задача с ключови думи по ваш избор, така че всеки път, когато търсите за определен елемент във всички задачи, да ви излязат тези, които са свързани с търсената от вас дума.

Има няколко начина да зададете точна дата към определена задача във Wunderkit – приложението разпознава написаните дати в самите задачи!

Например, ако аз напиша „трябва да окося тревата следващата седмица“ ще откриете, че в полето за падеж е изписано за дата една седмица от задаването на задачата.

Това както правилно се досещате, става само, ако пишете на английски език. Но ако не ви се пишат периоди и дати на английски, може съвсем спокойно и лесно да си изберете за задачата определена дата от календара, който ви се предоставя там!

Възлагането на задачи на други хора е също толкова лесно, колкото и определянето на дата. Ако кликнете върху малката икона изобразяваща подобие на човек вдясно, ще ви изскочи прозорче, което ще ви даде възможност да търсите за всички потребители и да изберете тези, на които искате да поставите задача.

След като поставите задача на някого, ще можете да коментирате този ангажимент, което е страхотно за обратна връзка, задаване на въпроси и предоставяне на допълнителна информация.

Бележките

В раздела за бележки, намиращ се във всяка работна област от приложението, ще ви позволи да нахвърлите някои от вашите планове и мисли относно даден проект.

Точно както и при задачите и тук ще можете да коментирате и да поставите етикет на всяка бележка.

А изтриването на бележка е толкова просто, колкото това да смачкате лист хартия и да го хвърлите в кошчето!

Социалният елемент

От компанията 6Wunderkinder са решили да създадат нещо ново, предлагайки ни Wunderkit с неговите социални възможности и работа в екип!

Когато създавате работна област, има възможност тя да бъде публикувана обществено. Ако го направите, след това каквото и да поставите на вашия профил и по-специално в този обществен проект, то ще е видимо за всички потребители.

Представете си колко готино би било да можете да видите стъпките, които прави любимата ви група, докато създава новия си албум…например!

Макар че лично аз не виждам какво бих могъл да споделям, да не говорим, че нещо не бих желал да го правя. Основният проблем е в това, че все още не е съвсем ясно как широката публика ще приеме да използва Wunderkit.

Въпреки това, добавянето на социалния аспект в този инструмент, позволява той да има много голям потенциал и виждайки изключителната популярност, която придоби по-малкият му брат Wunderlist, не се съмнявам, че Wunderkit също ще стане толкова известен и използван!

Финални думи

Wunderkit не е съвършен и няма да свърши работа на всички! Може би ще ви липсват наличието на някакъв вид бърз чат за мигновена комуникация, няма обособен календар, където да може да видите обобщено задачите на всички на едно място.

Въпреки това е много добре излъскан и проектиран, да не говорим, че е адски лесен за употреба, даже е и безплатен!

Но всички липси, които изброих може би рано или късно ще намерят място в инструмента, тъй като от компанията създател са известни с последователните си обновления на продуктите си, за да ги запазят свежи и на върха.

Аз лично ще го изпробвам, но само с цел управление на личните ми задачи и управлението на сайта, чиито редове четете в момента, но изобщо не смятам да използвам социалните му възможности!

И все пак от това, което до момента имам като опит с приложението мога със сигурност да кажа, че Wunderkit е мениджър за управление на задачи и проекти, който наистина си струва да опитате!

Пробвайте Wunderkit от тук!

Е, как е? Пробвахте ли го, какви са ви впечатленията от него? Споделете мнението си в коментарите….

Остави коментар

avatar

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top