„Добавяйте стойност“ е изтъркано и недостатъчно, особено ако наистина искате да сте богати!

Запази за по-късно
 masterhack

Честър Карас казва, че „в живота не получаваме онова, което заслужаваме, а това, за което се споразумеем„. Струва ми се прав!

В бизнеса е същото – получаваме не толкова, колкото си мислим, че заслужава нашия продукт, а толкова, колкото плащат хората за предоставената стойност.

Стойността обаче е само това, което се вижда на повърхността!

Ако не искаме да сме посредствени се налага да копаем по-дълбоко…

Признавам – и аз самият постоянно отбелязвам, че даваме огромна стойност. И въпреки, че това е напълно вярно, то не е достатъчно, за да скалираме бизнеса както ни се иска.

Да, успехът на Мастърхак е безспорен!

Особено сравнен с очакванията ни преди 3 години.

Факт е, че: Парите са едно от възнагражденията, които получаваме за това, че добавяме стойност към живота на другите.

Това обаче не е цялата истина!

В клуб Мастърхак например, добавяме огромни количества полезна информация за абонатите ни (всеки ден) и все още не сме ударили заветния милион.

Независимо, че услугата е уникална!

💥 Каква е причината ли?

Освен изтърканото като стара гъба за чинии – добавяйте повече стойност, съществуват още 4 важни фактора за правене на много пари.

Именно те завършват формулата на богатството!

Не съм я измислил аз, спокойно! Богати хора, много преди мен са го направили.

Ето и кои са тези 4 ключа, според тях:

📦 Уникалност – Колкото по-уникална е стойността, която предоставяте на хората, за толкова повече пари ще може да я размените!

Тук отново се класираме с клуба, но има нещо, което не ни достига и то е:

🌎 Обсег – на колкото повече хора предоставяте уникалността на стойността, която създавате, толкова повече пари ще правите.

Но и обсега сам по себе си не е достатъчен. Нужно ви е и:

🔥 Въздействие – колкото по-голямо значение има това, което правите за живота на другите, толкова повече ще получавате в замяна.

Интересното е, че дори и да разполагате с тези 3 съставки от формулата за богатство може и да не изкарате и лев, ако хората не възприемат стойността, която давате.

Ще ви призная нещо: в Мастърхак имаме такъв проблем!

Струва ми се, че все още не намираме правилния подход да представим продукта си така, че хората да го възприемат и да го разберат, за да проумеят колко много можем да добавим към живота, работата и бизнеса им.

Това разбира се, си е изцяло наш проблем и не спираме да търсим начин да се справим.

Но да се върнем на последната, четвърта част от рецептата:

💰 Независимо колко стойност давате на света, ще монетизирате само „възприетата„. Само тя ще бъде разменена за пари!

Всички повтарят като папагали:

Давайте повече стойност и ще продавате повече!

Както видяхте, това не е достатъчно.

Помислете: това, което продавате днес отговаря ли е на формулата по-горе?

Ако отговорът е НЕ, то имате нужда от идеи, за да подобрите нещата!

А знаете ли място, което прелива от такива, и то каквито реално може да приложите?

Е, аз знам такова уважаеми читатели…

Чувал съм, че там се правело най-доброто съдържание на български!

Било толкова изобилно и полезно, че хората не успявали да му насмогнат.

Затова и много от тях просто се отказвали.

Не им оставало време да се научат как да постигат повече. Представяте ли си…

Тези, които оставали обаче – постигали невероятни неща!

Искате ли да ви покажа къде е тази златна мина?

Казват се, че се намира точно тук

  •  
  •  
  •  

6
Остави коментар

avatar
4 Comment authors
ХристоVessГеорги НиколовКирил Recent comment authors
pechevvess
VIP абонат
pechevvess

Акшън, това му е майката !
Колкото и да се образова човек и колкото да е интелигентен, колкото и да чете, ако няма акшън, няма смисъл.
Затова взимайте решения и действайте !
Стойността в lifehack наистина е „златна мина“, но за тези, които взимат решения и прилагат прочетеното, инструментите и тактиките.
Така, че драги читатели, решавайте и действайте !

Георги Николов
Гост
Георги Николов

Христо, много си прав. Едно видео дадено ми от теб – на Питър Сейдж, казваше горе-долу това: Възприетата стойност члез бразоване не върши работа. Не и без да се фокусираш върху начина на мислене. Поведението винаги следва начина на мислене, а не набора от умения. Ако обучаваме хората, без да работим върху промяна на съзнанието им, то просто им даваме повече инструменти, чрез които градят върху старото си поведение. Сега вече знаеш – наблягай на съзнанието!

Кирил
VIP абонат
Кирил

До сега винаги сам се учех и търсех инфорция и решения от къде ли не!

Постигах някакви резултати но не бяха задоволителни.

Но когато реших да отворя вратите на СЕЗАМ получих много повече отговори и готови стъпка по стъпка стратегии които мога да ги използвам не само за едно а за почти всичко.

А паролара на СЕЗАМ е lifehack.bg

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg