ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да подредиш продуктите в онлайн магазина си така, че да продаваш повече [ръководство]

Представи си, че се опитваш да си избереш обувки. Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния?

Замислял ли си се?

Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зеленчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.

Няма ли да ти е полезно да знаеш кое е по-добро: как върви погледа на потребителя - от горе надолу или от ляво на дясно?

В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си.

И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.

Е, да разберем къде се крие магията...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си