Вертикално или хоризонтално? Как да подредиш продуктите си, за да продаваш повече?

Експертът по влияние Ник Коленда направи супер изследване, което отговаря на въпроса: как да подредиш продуктите в онлайн магазина си, за да увеличиш продажбите си. В този материал ще обобщя най-важното от него и ще добавя примери.

Представи си, че се опитваш да си избереш обувки.

Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния? Замислял ли си се? Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зелнчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.

Но ако бизнес, независимо дали е онлайн или не, то със сигурност е полезно да знаеш кое е по-добро: да върви погледа на потребителя от горе надолу или от ляво на дясно?

В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си. И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.

Е, да разберем къде се крие магията...

🏆🏆🏆

ОТКЛЮЧИ СТАТИЯТА

Влез в клуба

Вече си вътреЛогни се


Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack

Освен до него, членовете на клуба имат достъп и до:

✅ Практически ръководства - стъпка по стъпка.

✅ Специално подбрана качествена и приложима информация.

✅ По теми като маркетинг, бизнес, психология и продуктивност.

✅ Секретната Facebook група на клуба с още ресурси.

✅ Две библиотеки с едни от най-добрите книги в света (en).

✅ 10 годишния опит на създателя на lifehack.bg

🏆 Специална VIP зона за най-лоялните абонати.

Всяка седмица ново съдържание!

Абонирай се

Само за членове на клуба!