Представи си, че се опитваш да си избереш обувки.
Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния? Замислял ли си се? Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зелнчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.
Но ако бизнес, независимо дали е онлайн или не, то със сигурност е полезно да знаеш кое е по-добро: да върви погледа на потребителя от горе надолу или от ляво на дясно?
В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си. И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.
Е, да разберем къде се крие магията...