Вертикално или хоризонтално? Как да подредиш продуктите си, за да продаваш повече?

Експертът по влияние Ник Коленда направи супер изследване, което отговаря на въпроса: как да подредиш продуктите в онлайн магазина си, за да увеличиш продажбите си. В този материал ще обобщя най-важното от него и ще добавя примери.

Представи си, че се опитваш да си избереш обувки.

Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния? Замислял ли си се? Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зелнчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.

Но ако бизнес, независимо дали е онлайн или не, то със сигурност е полезно да знаеш кое е по-добро: да върви погледа на потребителя от горе надолу или от ляво на дясно?

В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си. И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.

Е, да разберем къде се крие магията...

🏆🏆🏆

ЗАЯВИ СПЕЦИАЛЕН ДОСТЪП

Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack 🔰

До него имат достъп само членовете на клуба!

Освен с достъп до тази статия те разполагат още и с:

✅ Практически ръководства (стъпка по стъпка).

✅ Премиум съдържание за бизнес и психология.

✅ Качествена и приложима информация.

✅ Две библиотеки с най-добрите книги [FREE].

✅ Достъп до секретната Facebook група на клуба.

✅ И още много други, специално подбрани ресурси.

✅ Споделям и моя ценен опит!

Чети експертна информация и практики, които можеш да приложиш веднага!

ВЛЕЗ В КЛУБА

Вече си в клуба? → Логни се


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди с F5! Ако и тогава все още го виждаш най-вероятно абонамента ти е изтекъл. Поднови го от тук.

Не пропускай и:

Comments are closed.