Вертикално или хоризонтално? Как да подредиш продуктите си, за да продаваш повече?

Експертът по влияние Ник Коленда направи супер изследване, което отговаря на въпроса: как да подредиш продуктите в онлайн магазина си, за да увеличиш продажбите си. В този материал ще обобщя най-важното от него и ще добавя примери.

Представи си, че се опитваш да си избереш обувки.

Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния? Замислял ли си се? Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зелнчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.

Но ако бизнес, независимо дали е онлайн или не, то със сигурност е полезно да знаеш кое е по-добро: да върви погледа на потребителя от горе надолу или от ляво на дясно?

В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си. И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.

Е, да разберем къде се крие магията...

оригинално премиум съдържание, секретна FB група, книги, ресурси

Този материал е част от оригиналното премиум съдържание на lifehack.bg, достъпен е само за членове на клуб MasterHack. Вече си част от клуба? Логни се от линка по-долу.

В клуба ще разполагаш с: всяка седмица ново авторско практическо ръководство или премиум материал, всеки ден полезни ресурси, инструменти и информация в секретната ни Facebook група, библиотека с едни от най-добрите книги на английски, а аз най-лоялните достъп до специална VIP зона с курсове на стойност хиляди долари. Абонирай се...

Влез в клуба

____

Вече си член на клуба?

Логни се от тук

Само за членове на клуба!