ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да подредиш продуктите си, за да продаваш повече [ръководство]

Представи си, че се опитваш да си избереш обувки. Кой асортимент ще те привлече повече? Хоризонтално подредения или вертикалния?

Замислял ли си се?

Изправени сме пред подобни решения всеки ден, без дори да го осъзнаваме. От близкия супермаркет, през пазара за зеленчуци до онлайн магазина ние сме облъчвани с различно позициониране на продуктите.

Няма ли да ти е полезно да знаеш кое е по-добро: как върви погледа на потребителя - от горе надолу или от ляво на дясно?

В този материал ще ти разкажа какво е открила науката за това как можем да влияем на клиентите си чрез позиционирането на продуктите си.

И разбира се, ще разбереш кое от двете е по-добрия вариант.

Е, да разберем къде се крие магията...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

инструмента
за супер продуктивност
100
free ebook
инструмента
за супер продуктивност
100
Постигай повече с най-полезната е-книга на български
FREE ebook
Постигай повече с най-полезната е-книга на български!

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this