10 психологически трика за изображения, които многократно ще подсилят посланието ти

Искаш ли да се научиш правилно да подбираш снимките и изображенията си, за да можеш многократно да подсилиш посланието на текста си? Чети до край, за да видиш малко познати трикове, които ще ти помогнат в изпълнението на тази задача.


Всички сме го чували: "Една картина означава хиляди думи". Факт, не можем да отречем магията, която изображението може да предаде на един текст.

Картините имат силата да привличат, да убеждават и да продават.

Това е и един от нашите най-мощни инструменти!

За да ни "проговори" едно изображение обаче, то трябва да носи емоция, да има настроение, да придава идеи и послания. Така възприемаме по-лесно съдържането, а образите влизат директно в нашето съзнание.

Ето го и големия въпрос!

Защо една снимка, пасва идеално на даден текст, а друга не? Защото обработваме образа от нея с невероятна бързина и точност. За части от секундата анализираме нейния смисъл, след което в нас се е заражда определена емоция.

Хората си спомнят 10% от това, което са чули, 20% от това, което са прочели и цели 80% от това, което са видели! Това е "Ефектът на превъзходството на картината".

По-важното за нас обаче е следното: Изображенията са способни да оказват силно влиянието върху възприятията на клиентите и продажбите.

Правилно подбрани те могат да направят бизнеса ти много по-успешен.

Но как да ги избираме така, че да повишим ефекта от използването им?

Точно за това ще говорим в следващите редове, в които има много психология, супер експрертни и малко популярни трикове и специален подарък - чек лист със страхотни безплатни инструменти за бърза редакция на снимки, които веряотно не знаете!

Да започваме...

  • 102
  •  
  •  
  • Нямам огромен опит, но по отношение на създаване на постове във FBи IG за продукт, тръгвам от изображението и после създавам текста. Просто си казвам, че искам да има котенце или женско лице и като открия такива, които да ми харесват, създавам текста или той ми идва още докато разглеждам снимката. Може би е тотално погрешно.
    П.П. Между другото се пише „замЪглен“ 😉

    • Привет,

      А защо не тръгваш от продукта или интереса на клиентите Любе, а тръгваш от това, което на теб ти харесва? Припомни си този материла – https://www.lifehack.bg/masterhack/jtbd/

      Поздрави,

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >
     

    Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече