10 психологически трика за снимки и изображения, които многократно ще подсилят посланието на текста ви

Искаш ли да се научиш как правилно да подбираш снимките и изображенията си така, че да можеш многократно да подсилиш въздействието от посланието на текста си?

Чети до край, за да видиш малко познати трикове, които ще ти помогнат в изпълнението на тази задача.


Всички сме го чували: 

“Една картина означава хиляди думи”. Факт, не можем да отречем магията, която изображението може да предаде на един текст.

Картините имат силата да привличат, да убеждават и да продават.

Това е и един от нашите най-мощни инструменти!

За да ни “проговори” едно изображение обаче, то трябва да носи емоция, да има настроение, да придава идеи и послания.

Така възприемаме по-лесно съдържането, а образите влизат директно в нашето съзнание.

Ето го и големия въпрос!

Защо една снимка, пасва идеално на даден текст, а друга не?

Защото обработваме образа от нея с невероятна бързина и точност. За части от секундата анализираме нейния смисъл, след което в нас се е заражда определена емоция.

Хората си спомнят 10% от това, което са чули, 20% от това, което са прочели и цели 80% от това, което са видели!

Това е “Ефектът на превъзходството на картината“.

По-важното за нас обаче е следното:

Изображенията са способни да оказват силно влиянието върху възприятията на клиентите и продажбите. Правилно подбрани те могат да направят бизнеса ти много по-успешен.

Но как да ги избираме така, че да повишим ефекта от използването им?

Точно за това ще говорим в следващите редове!

В тях ще намериш много приложна психология, супер експертни и малко популярни трикове и специален подарък:

CHECKLIST със страхотни безплатни инструменти за бърза редакция на снимки, които веряотно не знаете!


Едно от основните неща, на които се опитвам да науча екипа си, когато оформят материалите ни, е да разделят текста на отделни визуални блокове. Тези блокове от съдържание могат да бъдат текст, видео, снимки и т.н.

Когато става дума за визуален блок от текст препоръката ми е или да не е повече от 300 думи или ако се налага да е, то в него също да има визуално разграничение: цветен блок, бележка, съвет, трик или нещо, което да разграничава визуално.

Според мен, така сканиращия читател може доста по-лесно да ориентира погледа си върху какво да го спре или към какво да премине по-бързо.

Подобно визуално разграничение намалява когнитивното натоварване и улеснява сканирането.

Това е важно, защото колкото и да ми се иска, читателите ни рядко четат абсолютно всичко. И твоите се така, не злорадствай…

Затова е важно снимките, които използваш не само да подпомагат контекста на текста ти, но и да облекчават четенето му.

Малко сайтове отделят време за подобно форматиране (99% не го правят). При нас обаче това е стандарт от години.

Затова със сигурност има какво да кажа по въпроса…

Да започваме:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си