Ако търсите начин да увеличите лоялните си клиенти, които да купуват от вас отново и отново, няма да повярвате колко полезни могат да ви бъдат инструментите, реалния опит и съвети от това ръководство!
То ще ви спести тонове загубено време, премахвайки загубите и грешките, които допуснахме през последните няколко години, докато се опитвахме да установим кое работи и кое не. А вместо това ще се възползвате наготово от най-доброто, което открихме…
От това ръководството ще научите:
- Целият ни онбординг процес, който вече 6 години ни помага да създаваме лоялни и връщащи се клиенти;
- 10 практики от кухнята, които прилагаме при посрещането на нови членове на клуб Мастърхак – реални примери;
- Кой софтуер използваме за автоматизация на съобщения в секретната общност на клуб Мастърхак;
- Какво прилагаме за автоматизация на имейлите с цел посрещане и ангажиране на нови потребители;
- Какво ползваме за Live чат, за да си пестим усилия
- Тънкости от реалния ни опит и полезни съвети;
- Пикантна информация от кухнята на клуба;
Потопете се в 10-те урока, които научихме за посрещането на нови потребители: онбординг процес + софтуер + реални примери.
Увеличете лоялните си клиенти още сега…
Клиентите с положително преживяване по време на първия си допир с дадена услуга, е много по-малко вероятно да спрат да я ползват през първите 21 дни от купуването ѝ. – Интерком
Регистрацията или продажбата на един потребител не означава нищо, ако не му помогнете да разбере как всъщност може да постигне това, заради което е купил от вас – това, което сте му обещали.
За да се случи това по най-добрия начин, необходимо е да съкратите времето, в което доставяте стойност или т.нар. Time to Value.
Дори и най-силните отзиви на клиенти няма да предотвратят оттеглянето на потребители, ако хората не разбират как да използват вашия продукт.
Преди да направя онбординга ни, постоянно се питах: