Резюме: в това ръководство ще ви споделя голяма част от похватите и стратегиите, които прилагам в създаването и дистрибуцията на съдържание, за да създам печеливш онлайн бизнес.
Много от вашите конкуренти вероятно отдавна следят новостите в маркетинга чрез съдържание, въпреки че за наша радост – доста от тях не ги прилагат по най-добрия начин – ако това все пак ви успокоява.
Работете върху онези неща, които изискват екстремно количество работа. Ако предложите нещо, което е ценно, но оскъдно, защото е трудно за правене и почти никой не би се наел да го свърши, вие вероятно ще бъдете компенсирани справедливо, за огромния труд, който ще положите. Изводът от това е следния:
При работа по даден проект, задача или развиване на умения, овладейте най-трудните елементи от начинанието.
Ако е лесно, то това не е за вас! – Сет Годин
В следващите редове ще научите в детайли кои са най-добрите практики в маркетинга чрез съдържание – информация, която ще ви постави няколко крачки пред вашите “най-бесни” конкуренти.
Ще ви дам реални примери от най-добрите в света, както и насоки за някои основни, работещи неща, които може да приложите веднага, ако искате да се откроите от тълпата.
Разбира се, няма да е лесно.
Но вие не искате да ви е лесно…
Вие искате да сте сред най-добрите, нали?
Да започваме…