[TheChamp-Sharing count=”1″]
? + Аудио вариант за абонати
Да мислиш като всички означава да ти е комфортно.
Това е като старият диван, нагодил се към задника ти.
Проблемът с повечето стари дивани обаче е, че никой не ги поглежда, те са част от интериора. Ако беше го направил, щеше да се съгласиш, че е време да се купиш нов!
Ако си готов да излезеш от стадото и да се откроиш от останалите, имам решение за теб! Но за да се получи, ще се наложи да забравиш за това какво мислят другите. Ще се наложи да мислиш различно!
Знам, че те мързи да мислиш.
Не си сам – всички посредствени хора са така!
И ако искаш да си останеш овца с наведена глава, хрупайки люцерна като повечето, ок, няма проблем, довиждане!
Но ако искаш да се изправиш и да поведеш – не спирай да четеш, защото в следващите редове ще ти разкажа за първата стъпка към промяната.
Готов ли си? Обиди ли се?
Ок, зарежи сухата трева и да започваме:
Икономистът Джон Мейнард Кейнс, чиито идеи оказват фундаментално въздействие върху теорията и практиките през XX век, твърди:
Трудността се крие не толкова в разработването на нови идеи, колкото в бягството от старите.
Да вървиш срещу популярното мислене може да е трудно, независимо дали сте бизнесмен, опъващ се пред фирмената традиция, предприемач с безумна идея, току-що родила майка, отхвърляща приказките на старите баби, или тийнейджър, пренебрегващ популярната мода в момента.
Отървете се от популярното мислене, защото то е…