Представи си:
Да можеше да автоматизираш голяма част от маркетинговите си процеси, за да си освободиш повече време за важните неща… Какво ще кажеш?
Преди използвах Zapier.
С него автоматизирах публикуването на постове във Фейсбук, част от маркетинговите ни активности през чат бот и имейл – абонираш се през Messenger получаваш книга по имейла (виж как вързахме двата канала) и още куп други неща свързани с ежедневните ни по-рутинни задачи.
Веднъж свикнеш ли с подобна автоматизация и с времето, което ти освобождава – няма връщане назад. Страхотно е! Удобно е!
При Zapier обаче има един проблем:
Скъп е ако искаш да автоматизираш повече и по-сложни неща, съдържащи над 3 спусъка и действия в един сценарий.
За да поддържам автоматизациите през Zapier ми струваше над $20 долара на месец. Като включим и абонамента за ManyChat сумата ставаше около $35 на месец. Ако добавим и $15 за Buffer, с който си пускахме отложените постове (безплатната версия се пълни много бързо и не стига) то сумата отива на $50 долара на месец и то само за това.
С автоматизацията чрез Zapier беше свързан и друг финансов проблем.
Пълното обединяване на чат бот и имейл маркетинг беше възможно само ако се използва услугата ActiveCampaign, която има само годишно плащане, което струва над $100 на година само за 500 контакта.
Останалите имейл клиенти нямат необходимата за целта функция, а без нея нямаше как да се свържат двата маркетингови инструмента.
Но вече имаме алтернатива. По-евтина и по-удобна.
Това също е инструмент за автоматизация.
Той притежава няколко допълнителни функции, една от които е премахване на нуждата от скъпия ActiveCampaign, за да ти изпратим по имейла книгата, за която си се е абонирал през Messenger бота.
Да видим и разходите.
Тук те са значително по-ниски.
Сега за всички мои “сценарии” няма да плащам $20, а от $0 до $9.
Махам от сметката и още $120 за ActiveCampaign.
Вероятно ще разкарам и Buffer, защото измислих нова, безплатна тактика, но за нея ще ти разкажа по-надолу в статията.
Тази система ми отне няколко дни за настройка. Това ръководство цели да ти ги спести, а и да ти покаже много нови възможности!
Ще ти спестя времето да разучаваш и да тестваш, докато получиш автоматизацията, която ти трябва.
И ще ти покажа други полезни сценарии, които си създадохме сами.
Ще научиш (чрез видео) как сам да използваш този инструмент. Ще разбереш и как лесно можеш да го свържеш с Messenger и имейл маркетинга си.
? Виж още и ръководството: Моята лична система за автоматично споделяне на съдържание в социалките [Видео + Инструменти]
Ето и част от нещата, които ще постигнеш ако прочетеш до край:
- Ще научиш не само как да събираш имейли от чат бот, но и как след това да им изпращаш такива – автоматично.
- Ще ти покажа интелигентен начин за автоматизация на споделянето на статиите ти от WordPress сайт във всичките ти социални мрежи.
- Ще имаш нов начин за реклама през Facebook Messenger.
- Ще си освободиш много ценно време за по-важните за бизнеса неща.
- Ще намалиш разходите за автоматизация на маркетинга си.
- Ще създадеш по-ефективни активности за по-добри резултати.
- Ще предложиш по-атрактивни потребителски сценарии.
И всичко това ще ти го покажа нагледно в 3 практически видеа!
Да започваме…