2 автоматизации за онлайн маркетинг, които ще ти спестят пари, работа и много време

Представи си:

Да можеше да автоматизираш голяма част от маркетинговите си процеси, за да си освободиш повече време за важните неща… Какво ще кажеш?

Преди използвах Zapier.

С него автоматизирах публикуването на постове във Фейсбук, част от маркетинговите ни активности през чат бот и имейл – абонираш се през Messenger получаваш книга по имейла (виж как вързахме двата канала) и още куп други неща свързани с ежедневните ни по-рутинни задачи.

Веднъж свикнеш ли с подобна автоматизация и с времето, което ти освобождава – няма връщане назад. Страхотно е! Удобно е!

При Zapier обаче има един проблем:

Скъп е ако искаш да автоматизираш повече и по-сложни неща, съдържащи над 3 спусъка и действия в един сценарий.

За да поддържам автоматизациите през Zapier ми струваше над $20 долара на месец. Като включим и абонамента за ManyChat сумата ставаше около $35 на месец. Ако добавим и $15 за Buffer, с който си пускахме отложените постове (безплатната версия се пълни много бързо и не стига) то сумата отива на $50 долара на месец и то само за това.

С автоматизацията чрез Zapier беше свързан и друг финансов проблем.

Пълното обединяване на чат бот и имейл маркетинг беше възможно само ако се използва услугата ActiveCampaign, която има само годишно плащане, което струва над $100 на година само за 500 контакта.

Останалите имейл клиенти нямат необходимата за целта функция, а без нея нямаше как да се свържат двата маркетингови инструмента.

Но вече имаме алтернатива. По-евтина и по-удобна.

Това също е инструмент за автоматизация.

Той притежава няколко допълнителни функции, една от които е премахване на нуждата от скъпия ActiveCampaign, за да ти изпратим по имейла книгата, за която си се е абонирал през Messenger бота.

Да видим и разходите.

Тук те са значително по-ниски.

Сега за всички мои “сценарии” няма да плащам $20, а от $0 до $9.

Махам от сметката и още $120 за ActiveCampaign.

Вероятно ще разкарам и Buffer, защото измислих нова, безплатна тактика, но за нея ще ти разкажа по-надолу в статията.

Тази система ми отне няколко дни за настройка. Това ръководство цели да ти ги спести, а и да ти покаже много нови възможности!

Ще ти спестя времето да разучаваш и да тестваш, докато получиш автоматизацията, която ти трябва.

И ще ти покажа други полезни сценарии, които си създадохме сами.

Ще научиш (чрез видео) как сам да използваш този инструмент. Ще разбереш и как лесно можеш да го свържеш с Messenger и имейл маркетинга си.

? Виж още и ръководството: Моята лична система за автоматично споделяне на съдържание в социалките [Видео + Инструменти]

Ето и част от нещата, които ще постигнеш ако прочетеш до край:

  • Ще научиш не само как да събираш имейли от чат бот, но и как след това да им изпращаш такива – автоматично.
  • Ще ти покажа интелигентен начин за автоматизация на споделянето на статиите ти от WordPress сайт във всичките ти социални мрежи.
  • Ще имаш нов начин за реклама през Facebook Messenger.
  • Ще си освободиш много ценно време за по-важните за бизнеса неща.
  • Ще намалиш разходите за автоматизация на маркетинга си.
  • Ще създадеш по-ефективни активности за по-добри резултати.
  • Ще предложиш по-атрактивни потребителски сценарии.

И всичко това ще ти го покажа нагледно в 3 практически видеа!

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак