2 автоматизации за онлайн маркетинг, които ще ти спестят пари, работа и време [ВИДЕО]

Представи си: Да можеше да автоматизираш голяма част от маркетинговите си процеси, за да си освободиш повече време за важните неща... Какво ще кажеш?

Преди използвах Zapier. С него автоматизирах публикуването на постове във Фейсбук, част от маркетинговите ни активности през чат бот и имейл - абонираш се през Messenger получаваш книга по имейла (виж как вързахме двата канала) и още куп други неща свързани с ежедневните ни по-рутинни задачи. Веднъж свикнеш ли с подобна автоматизация и с времето, което ти освобождава - няма връщане назад.

Страхотно е! Удобно е!

При Zapier обаче има един проблем - скъп е ако искаш да автоматизираш повече и по-сложни неща, съдържащи над 3 спусъка и действия в един сценарий.

За да поддържам автоматизациите през Zapier ми струваше $20 долара на месец. Като включим и абонамента за ManyChat сумата ставаше около $35 на месец. Ако добавим и $15 за Buffer, с който си пускахме отложените постове (безплатната версия се пълни много бързо и не стига) то сумата отива на $50 долара на месец само за това.

С автоматизацията чрез Zapier беше свързан и друг финансов проблем.

Пълното обединяване на чат бот и имейл маркетинг беше възможно само ако се използва услугата ActiveCampaign, която има само годишно плащане, което струва над $100 на година само за 500 контакта. Останалите имейл клиенти нямат необходимата за целта функция, а без нея нямаше как да се свържат двата маркетингови инструмента.

Но вече имаме алтернатива. По-евтина и по-удобна.

Това също е инструмент за автоматизацияТой притежава няколко допълнителни функции, една от които е премахване на нуждата от скъпия ActiveCampaign, за да ти изпратим по имейла книгата, за която си се е абонирал през Messenger бота.

Да видим и разходите.

Тук те са значително по-ниски. Сега за всички мои автоматизации няма да плащам $20, а от $0 до $9. Махам от сметката и още $120 за ActiveCampaign. Вероятно ще разкарам и Buffer, защото измислих нова, безплатна тактика (за нея по-късно в статията).

Новата ми система, за която ще ти разкажа тук ми отне няколко дни за настройка. Това ръководство цели да ти ги спести, а и да ти покаже нови възможности!

Ще ти спестя времето да разучаваш и да тестваш, докато получиш автоматизацията, която ти трябва. И ще ти покажа други полезни сценарии, които си създадохме сами.

В ръководтсвото ще видиш нагледно (чрез видео) как да използваш този инструмент. Ще научиш и как лесно можеш да го свържеш с Messenger и имейл маркетинга си.

Ето и част от нещата, които ще постигнеш ако прочетеш до край:

  • Ще разбереш не само как събираш имейли от чат бот, но и как след това да им изпращаш такива - автоматично, за да вземеш максимума и от двата канала.
  • Ще научиш интелигентен начин за автоматизация на целия процес по-споделяне на новите статии от WordPress сайта ти във всичките ти социални мрежи.
  • Ще имаш нов начин за реклама през Facebook Messenger.
  • Ще си освободиш много ценно време за по-важните за бизнеса неща.
  • Ще намалиш разходите за автоматизация на маркетинга си.
  • Ще създадеш по-ефективни активности за по-добри резултати.
  • Ще предложиш по-атрактивни потребителски сценарии.

И всичко това ще ти го покажа нагледно в 3 видеа!

Да започваме...

нови стари харесвани
dgany.63
Member
dgany.63

⭐⭐⭐⭐⭐

Благодаря! Много ми харесва статията. Най-интересното е, че току-що мислех върху автоматизацията, след като си направя сайта и информацията ми пристигна, сякаш по пъръчка.
Ще използвам всички стъпки, малко по-късно, защото още не съм си направила сайта, но съм безкрайно доволна, че имам пътеката по която да вървя!
Благодаря много!

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg