От невидим до незаменим: как да създадеш “убийствен” продукт, който да ти осигури финансовата свобода, за която мечтаеш

Забрави за агресивните промоции и компромисите със цената - научи как да създадеш продукт, за който клиентите се надпреварват само, за да притежават! Изтрий конкуренцията от съзнанието им с бизнес модела А.К.Т. + М.П.С.

Развиваш бизнес, но нещата са в застой.

Всички ти повтарят: намери нов и нерешен проблем на твоя таргет.

Реши го и милионите ще бъдат твои…

И един ден просто ти светва. Откриваш го. Започваш ясно да виждаш проблема, за който още не е измислено решение.

Питаш се: как мога да го реша?

Имам лоша новина за теб:

Това е грешния въпрос (поне в този контекст).

Много от стартиращи соло предприемачи се питат същото и затова на повечето не им се получава. Избират нещо, което е модерно или разчитат на интуицията си. Не тестват, просто го пускат. Резултатът е или прекалено неефективен или с прекалено много функции.

Може би си мислиш:

Разбирам от професията си. Знам всичко за нея! Познавам аудиторията си Трябва само да пусна MVP (минимално жизнеспособен продукт).

Добър опит, но не.

Ще ти подскажа:

Не става въпрос за това колко е жизнеспособен продукта ти.

Става въпрос за това колко е ценен и достъпен.

До края на това мини ръководство ще ти споделя една по-различна перспектива за пускането на убийствен продукт.

И ако ти е писнало от едни и същи глупости, остани до края…

🏆 Днес за по-малко от 20 мин. ще научиш:

  • Различният подход на Едисон, който му спечели богатство
  • Бизнес моделът А.К.Т. + М.П.С. – как да създадеш продукт, за който ще ти се молят да ти плащат (идеи и личен опит)
  • Case Study – как този модел спечели милиарди на Webflow

Уроците на Томас Едисон…


Като новатор и предприемач Едисон решава, че парите не се крият в самото изобретение. Той се интересувал повече от това, което наричал “усъвършенстване”. С други думи: не е искал да прави чисто нови продукти и да се надява, че на някой някога ще му потрябват.

Избрал нещо по-различно…

Да прави нещата по-добри или по-евтини, вместо да създава нови джаджи, с които да решава спорни проблеми.

Едисон не търсел проблеми, които се нуждаят от решения, а решения, които се нуждаели от модификация.

Проблемът тогава не бил, че крушките не са практично решение на проблема с тъмнината, а че просто не издържали дълго.

Те били жизнеспособен продукт (т.нар. MVP), но не и особено ценен и приложим (това, което реално ни трябва, за да печелим пари).

Това е мястото, където Едисон “блесва” 💡

От централата си в Менло Парк, той и екипът му тестват между 3000 и 6000 материала и нишки, преди през 1879 г. да открият, че отговорът се крие във въглерода. Година по-късно откриват, че карбонизираният бамбук може да гори над 1000 часа, и така се ражда познатата ни днес крушка с нажежаема жичка.

Изводът:

Вместо да измисля чисто ново решение, Едисон взема вече съществуващото, от което хората отчаяно се нуждаели, и го превръща в леснодостъпен и ценен продукт

Това, за което Едисон работи толкова усилено, е нещо, което ще наречем МПС или “минималното преживяване със стойността“.

Нещо като MVP, но не съвсем.

Тук трябва да ти светне лампичката и на теб…

Вместо да се чудиш как да създадеш ново решение на наболял проблем (нещо, което всички повтарят като папагали), помисли за вече измислено, което още не е достъпно за хората от твоята ниша.

Модифицирай го, за да го направиш по-ценно, трайно и удобно…

Това е голямата идея в този материал.

Сега нека да разгледаме как се прави това на практика.

Как да създадем нашата по-ефективна и достъпна крушка, която ще ни спечели финансовата свобода, за която мечтаем…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си