Резюме: до края на материала ще знаете как да използвате нов модел фуния за продажби, отразяваща много по-реалистично поведението на потребителя по пътя на покупката. По този начин може да увеличите драстично приходите си онлайн.
Мислите, че знаете как изглежда фунията за продажби?
Помислете отново.
През 2022 г. вече не сме сигурни, че това все още е фуния…
Начинът, по който хората взимат решения е объркан – и става все по-объркан. И все пак има няколко неща, които знаем за поведението при покупка. Знаем, че това, което се случва между задействането и вземането на решение човек да купи нещо, не е линейно.
Знаем, че има сложна мрежа от точки на контакт, която се различава при отделните хора. По-малко ясно е обаче как купувачите обработват цялата информация и избор, които откриват по пътя си?
Вземете термините “евтин” и “най-добър”.
В световен мащаб интересът към търсенето на “най-доброто” далеч надхвърля интереса към търсенето на “евтино”.
Точната стойност на “евтино” може да варира между отделните хора, но все пак то носи еднозначно значение.
От друга страна “най-добър” може да има широк спектър от значения, включително стойност, качество, изпълнение или популярност.
Това е вид изследователско поведение, което се случва в “разхвърляната среда” между задействането и покупката.
По-важно от всякога е марките да се научат как да го осмислят.
За целта те се нуждаят от нов модел за пътя към покупката, който да отразява по-добре поведението на потребителите.
В тази връзка позволете ми да ви представя “Разхвърляният хексагон” – как реално трябва да изглежда фунията за продажби през 2022 г.
Да започваме…