ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

5 доказани стратегии за реклама, които да приложиш успешно на пазара

🎧 + Аудио вариант за абонати

В миналото много американски сгради имали асансьори.

Но механизмите, с които действали - въжета, скрипци и надежда - не се били променили много от времето на Архимед.

Дебел кабел движел платформата нагоре и надолу по шахтата, докато кабелът не се скъса. В този миг платформата се разбивала в земята и унищожавала съдържанието на асансьора.

През есента на 1853 г. един американски занаятчия на име Илайша Отис намерил решение за един от най-трудните технически проблеми на нашата епоха. Затова и потърсил по-широко поле за реклама, за да демонстрира своето изобретение.

Отис измислил начин да преодолее унищожението на асансьора. Прикрепил ресори към платформата и инсталирал стоманени релси със зъбни колела в четирите й страни вътре в шахтата, така че ако въжето се скъса, ресорите автоматично ще се активират като спирачка и асансьорът няма да падне. Това било изобретение с огромен потенциал в спестяването на пари и спасяването на животи, но Отис се изправил пред скептична и уплашена публика.

Това, което направил Отис било изключително интересно:

Наел голяма изложбена зала в най-големия навремето конферентен център на Ню Йорк. На пода на залата конструирал открита асансьорна платформа и шахта, в която платформата може да се изкачва и да слиза.

Един следобед събрал посетителите на центъра за демонстрация. Качил се на платформата и наредил на асистента да издигне асансьора до нейната максимална височина, около три етажа над земята.

После, докато стоял и се взирал в тълпата, Отис взел една брадва и отсякъл въжето, на което висял асансьора насред въздуха.

Публиката ахнала!

Платформата започнала да пада.

Но само за секунди безопасните спирачки се задействали и забавили падането на асансьора.

Все така жив и здрав, Отис погледнал към шокираната тълпа и казал:

Пълна безопасност, джентълмени. Пълна безопасност!

Моментът ознаменувал две нови събития:

  1. Първо показно на асансьор, достатъчно безопасен, за да пренася хора.
  2. Първата асансьорна реклама! Тя била прост, кратък, ясен и ефективен начин да се предаде сложно послание, целящо да мотивира другите.

В този материал ще поговорим за това и по-точно за:

Способността да пречистиш идеята си така, че накрая да потече екстракт от убедително послание!

Точно както Отис направил през 1853 г.

Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Бюлетина, който чете българският бизнес
Само за 5 минути на седмица, ще научаваш как да приложиш уменията и опита на най-умните и успешни хора на планетата.
Над 17 000 експерта и предприемача всяка седмица го очакват с нетърпение
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак