5 доказани стратегии за реклама, които веднага да приложиш успешно на пазара

В миналото много американски сгради имали асансьори.

Но механизмите, с които действали - въжета, скрипци и надежда - не се били променили много от времето на Архимед. Дебел кабел движел платформата нагоре и надолу по шахтата, докато кабелът не се скъса. В този миг платформата се разбивала в земята и унищожавала съдържанието на асансьора.

През есента на 1853 г. един американски занаятчия на име Илайша Отис намерил решение за един от най-трудните технически проблеми на нашата епоха. Затова и потърсил по-широко поле за реклама, за да демонстрира своето изобретение. Отис измислил начин да преодолее унищожението на асансьора.

Прикрепил ресори към платформата и инсталирал стоманени релси със зъбни колела в четирите й страни вътре в шахтата, така че ако въжето се скъса, ресорите автоматично ще се активират като спирачка и асансьорът няма да падне.

Това било изобретение с огромен потенциал в спестяването на пари и спасяването на животи, но Отис се изправил пред скептична и уплашена публика.

Това, което направил Отис било изключително интересно:

Наел голяма изложбена зала в най-големия навремето конферентен център на Ню Йорк. На пода на залата конструирал открита асансьорна платформа и шахта, в която платформата може да се изкачва и да слиза. Един следобед събрал посетителите на центъра за демонстрация. Качил се на платформата и наредил на асистента да издигне асансьора до нейната максимална височина, около три етажа над земята.

После, докато стоял и се взирал в тълпата, Отис взел една брадва и отсякъл въжето, на което висял асансьора насред въздуха.

Публиката ахнала!

Платформата започнала да пада.

Но само за секунди безопасните спирачки се задействали и забавили падането на асансьора. Все така жив и здрав, Отис погледнал към шокираната тълпа и казал:

Пълна безопасност, джентълмени. Пълна безопасност!

Моментът ознаменувал две нови събития:

  1. Първата демонстрация на асансьор, достатъчно безопасен, за да пренася хора.
  2. Първата асансьорна реклама! Тя била прост, кратък, ясен и ефективен начин да се предаде сложно послание, целящо да мотивира другите.

В този материал ще поговорим за това и по-точно за:

Способността да пречистиш идеята си така, че накрая да потече екстракт от убедително послание! Точно както Отис направил през 1853 г.

Да запопчваме...

  • 33
  •  
  •  
tsvetelinanm
VIP абонат
tsvetelinanm

Поздравления Христо! Това е едва първата статия, която прочетох и вече съм на вълна “Wow”. Не искам и да си представям какво предстои оттук нататък. УСПЕХ !

Цветелина Трендафилова
VIP абонат
Цветелина Трендафилова

Техниката с римите е любима.
На прима виста се сещам за стартъп си http://www.ogledai.com :
Огледай си имота, спести си време и се радвай на живота.

gergana.todorova
VIP абонат
gergana.todorova

И който бърза, прави и пояснения – сайта е http://www.winetours.bg За да не се чудите къде са винените приключения!

Благодаря за вдъхновяващите статии, Христо!

office6
VIP абонат
office6

Уоу! Много готин сайт! Поздравления Гери!

gergana.todorova
VIP абонат
gergana.todorova

Благодаря, Мартин! Поздравления и за твоята дейност!

gergana.todorova
VIP абонат
gergana.todorova

Някога в България имало само няколко винарски изби, които били отворени за посещения от туристи. Започнали да стават обаче все повече на брой и все по-интерсни, но въпреки това виненият туризъм не бил популярен в страната, а България била още по-малко популярна винена дестинация. Един ден, Гергана, винен любител и мечтател, решила да покаже колко интересни винарни и места има в Българи на повече хора. Заради това създала онлайн пътеводител за винен туризъм в България, който показва локациите за винени приключения в страната. И заради това по-лесно ще можем да организираме свое пътуване, а винарските изби ще посрещат повече винени… Виж още »

office6
VIP абонат
office6

Безценна информация, части от която съм използвал и в някои от моите публикации на блога ми . Но, трябваше да се затвърди и да се надгради! „Някога и по точно казано преди, около 11 години един фитнес ентусиаст от село Свирачи, Ивайловградско, отишъл в Столицата. Всеки ден той тренирал във фитнес залата на НСА двуразово и спечелил Национални титли по силов трибой, а за малко и Световна. Един ден той се отказал от състезанията, защото те не са спорт за здраве, а спорт за пари, но средствата отпускани от Държавата били плачевни. Заради това той се отказал от състезанията и… Виж още »

j_ivanova
VIP абонат
j_ivanova

Ето още един фен точно на точи тип статии 😉

Мартин Колев
VIP абонат
Мартин Колев

Някога било много трудно да намериш качествени продукти за домашния си любимец. Всеки ден хората търсели в различни онлайн зоомагазини това от което имали нужда. Един ден хората намерили магазин в който имало продукти от доказани производители на добри цени. Заради това собствениците на домашни любимци си отдъхнали, били намерили мястото от което могат да пазаруват бързо и лесно. И заради това повече домашни любимци били по- щастливи от преди. Докато накрая онлайн зоомагазинът станал неразделна част от живота на любимците и техните стопани.

Иван Манев
VIP абонат
Иван Манев

Благодаря 🙂

Кирил Михайлов
VIP абонат
Кирил Михайлов

Аплодисменти!

Oleg Petrov
VIP абонат
Oleg Petrov

Силен материал, добре подкрепен с факти и цитати от най-сериозните имена в рекламата. Поздравления!

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg