5 доказани стратегии за реклама, които веднага да приложиш успешно на пазара

През есента на 1853 г. един американски занаятчия на име Илайша Отис намерил решение за един от най-трудните технически проблеми на нашата епоха. Затова и потърсил по-широко поле за реклама, за да демонстрира своето изобретение. Отис измислил начин да преодолее унищожението на асансьора.
  •  
  •  
  •  
  • Поздравления Христо! Това е едва първата статия, която прочетох и вече съм на вълна “Wow”. Не искам и да си представям какво предстои оттук нататък. УСПЕХ !

    • Благодаря ти Цвети! Радвам се, че ти хареса 🙂 Надявам се да намериш и в другите идея или вдъхновение. Ако имаш препоръки ще се радвам да споделиш.

  • Техниката с римите е любима.
    На прима виста се сещам за стартъп си http://www.ogledai.com :
    Огледай си имота, спести си време и се радвай на живота.

  • И който бърза, прави и пояснения – сайта е http://www.winetours.bg За да не се чудите къде са винените приключения!

    Благодаря за вдъхновяващите статии, Христо!

    • Уоу! Много готин сайт! Поздравления Гери!

      • Благодаря, Мартин! Поздравления и за твоята дейност!

  • Някога в България имало само няколко винарски изби, които били отворени за посещения от туристи. Започнали да стават обаче все повече на брой и все по-интерсни, но въпреки това виненият туризъм не бил популярен в страната, а България била още по-малко популярна винена дестинация. Един ден, Гергана, винен любител и мечтател, решила да покаже колко интересни винарни и места има в Българи на повече хора. Заради това създала онлайн пътеводител за винен туризъм в България, който показва локациите за винени приключения в страната. И заради това по-лесно ще можем да организираме свое пътуване, а винарските изби ще посрещат повече винени туристи. Докато накрая всички вече знаели къде да намерят следващото си винено приключение!

    • Супер Гери! А би ли го пробвала наистина този метод с историята?

      P.S. Между другото, сайта ти ма страхотна цветова комбинация! Точно като за темата вино.

      • Благодаря, Христо! След като прочетох статията ти за избораженията, доста се замислих дали съм „уличила“ цветовете 🙂 Радвам се, че милсиш така.
        И да, бих пробвала метода с историята, но не знам още как да го приложа. Може би в секцията „За нас“, защото сега е малко суховата.

  • Безценна информация, части от която съм използвал и в някои от моите публикации на блога ми . Но, трябваше да се затвърди и да се надгради!

    „Някога и по точно казано преди, около 11 години един фитнес ентусиаст от село Свирачи, Ивайловградско, отишъл в Столицата. Всеки ден той тренирал във фитнес залата на НСА двуразово и спечелил Национални титли по силов трибой, а за малко и Световна. Един ден той се отказал от състезанията, защото те не са спорт за здраве, а спорт за пари, но средствата отпускани от Държавата били плачевни. Заради това той се отказал от състезанията и започнал да работи като фитнес инструктор, но хората из фитнес залите не знаели нищо за неговия опит и биография. И заради това той решил да си направи уеб сайт, въпреки, че дори не знаел как да влезе в интернет, а нямал даже и компютър. Но това не било причина да се откаже от начинанието си. И започнал да се учи, и да експериментира и да „тренира“, не двуразово, а почти и по 24 часа на ден. Дълга история. И днес той попаднал в блога Lifehack.bg , за който знаел и от преди, но… днес попаднал по препоръка. И отново влезнал в него. И научил, получил и затвърдил безценни неща посредством VIP Секцията. Историята продължава… в българската версия на блога ми 🙂 : http://www.mgergov.com

    Благодаря ти, Ицо.
    Рядко срещан кадър си!

    • Здравей Марто и добре дошъл в клуба 🙂

      Страхотна интерпретация! Друго си е като история.

      Мисля обаче, че малко хора биха я използвали реално, за мое огромно съжаление.

      Ти какво мислиш?

      Благодаря ти още веднъж!

      Поздрави,
      Ицо

      • Да, Ицо!
        Малко са и истинските разказвачи на приказки. 🙂 Let’s go!

      • Между другото, Ицо! В момента си правя един експеримент, който ще трае година! Направил съм си един сайт… или по точно казано една публикация за Рожденици и я поствам на всеки, който има Рожден ден. Фейсбук, постоянно ни напомня, когато някой има Рожден ден, а аз имам 4К+ приятели… и ние им пишем Хепи Бърдей и прочее. И си казах, защо пък поздрава да не е по як и за двама ни! А отгоре на всичко ще му дам и подарък по случай празника, ако се регистрира във формата, която е от MailChimp! Така, че споделям линка в неговия профил и става – гот! Днес никой не се е регистрирал! Постнах го на 6-7 човека. Но има и друго нещо… масово хората не са на ти с да го кажем… блогърството, а до колко ползват мейлите си… отново въпрос с повишена трудност! Ще видим, какво ще се случи след 1 година! 🙂

        • Много интересна идея Марто! Вероятно си наясно, че в подобни ситуации е нужно време хората да възприемат идеята, да свикнат с нея и чак тогава да реагират както очакваме. С всяко ново нещо е така… Дано да имаш това търпение 🙂

  • Ето още един фен точно на точи тип статии 😉

  • Някога било много трудно да намериш качествени продукти за домашния си любимец. Всеки ден хората търсели в различни онлайн зоомагазини това от което имали нужда. Един ден хората намерили магазин в който имало продукти от доказани производители на добри цени. Заради това собствениците на домашни любимци си отдъхнали, били намерили мястото от което могат да пазаруват бързо и лесно. И заради това повече домашни любимци били по- щастливи от преди. Докато накрая онлайн зоомагазинът станал неразделна част от живота на любимците и техните стопани.

    • Супер ти се е получило Марто, браво! Не ти ли се струва доста по-увлекателно това, въпреки, че е по-дълго…? Като приказка е

      • Би било добри добре за създаването на рекламни видео..

  • Силен материал, добре подкрепен с факти и цитати от най-сериозните имена в рекламата. Поздравления!

    • Благодаря ти Олег! Честно казано иска ми се да поствам в клуба повече от този тип. За съжаление по-техническите доста повече се търсят… Поздрави

  • 🔐 Вход за клуба

    📗 Библиотека

    🏆 ВИП зона

    🧰 ВИП Tools

    🔥 Facebook група

    🔴 За Реклама

    🦉 За Нас


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >