Как да насочиш очите на клиента в желаната от теб посока – 8 професионални техники

психология

Какво реално привлича вниманието на потребителя?

И как чрез снимките, текста и дизайна да насочим погледа на читателите в желаната от нас посока?

Ще говорим и за хармонията и симетрията – важни в природата, архитектурата, в онлайн бизнеса, дори в лицата на хората – една малка асиметрична подробност като едвам забележима бенка може да наруши баланса на лицето на човек.

Определени цветове, форми, симетрия и композиции хващат окото на повечето читатели. За тази цел подбрахме основните психологически и дизайнерски оръжия, с които трябва да се въоръжите, за да им въздействате визуално.

Затова…

В края на това ръководство ще знаете най-въздействащите визуални ефекти, чрез които да насочвате погледа на читателя там, на където си поискате.

Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Отстъпки и подаръци за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак 
ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА
4.8 / 5 от 2000+ човека
ПОСЛЕДНИ БРОЙКИ

Отстъпки и подаръци
за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак

ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА