Повечето хора имат комуникативни умения на средно или над средно ниво. Но днес средното ниво вече не е достатъчно. То е незадоволително.
И ако имате желание да се издигате в кариерата си и да напредвате в живота си, ако искате да сте водач на собствените си дела, вместо наблюдател, то имате нужда от нещо повече.
Защото ако вярвате, че идеите ви си струват и искате другите да им обърнат внимание, то способността ви да ги “продадете” успешно е най-важното умение и най-ефективното предимство, което може да си осигурите.
Затова и целта на този материал е да ви помогне да разберете и приложите инструментите на убеждаването, за да се откроите в новия модерен свят.
За ваша най-голяма изненада, обаче те НЕ са на някой съвременен гуру, а на бащата на убеждаването, на който се приписват заслугите за изобретяване на основните градивни елементи от днешната дигитална епоха, в която Гугъл е водещ играч в изкуствения интелект и машинното обучение.
И въпреки това, един от най-влиятелните му и авторитетни служители (Авинаш Каушик) е специалист по големи данни, а най-мощният му инструмент за убеждаване е на повече от 2000 години.
Инструментът е…