facebook_pixel

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Защо по дяволите ще искате да слушате за маркетинг от Адолф Хитлер, един от най-големите изроди в историята на човечеството?

Как може тази огромна грешка на природата да ти каже на теб как по добре да продаваш, как успешно да позиционираш продукта си и да ти вярват?

Какво общо има един расист, убиец и тиранин въобще с маркетинга?

Има много общо. И сега ще ви кажа защо!

Защото той прави своите кампании по правилния начин, така че да имат резултат. Има няколко неща, от които можем да се поучим от него и да ги приложим в маркетинговата стратегия на нашия нов продукт, сайт или услуга!

Може да е всякакъв, но едно НЕ може да се оспори на фюрера-привържениците му са го следвали, вярвали са му и са го харесвали. Били са милиони-малко са чак толкова успешните продавачи, нали?

Всичко това, което е правил Хитлер за да убеди хората в своите убеждения, не е ли присъщо и за един успешен продукт, за една успешна маркетингова кампания, колкото и далеко да звучи връзката Хитлер-Маркетинг!

Не е важно от къде идват идеите, важно е те да работят и да продават. А в случая с Хитлер стратегията му е продавала и то доста успешно. Без нея нямаше да е това, което е бил, със сигурност!

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

Нека сега да видим един от най-странните източници на маркетингови послания и идеиАдолф Хитлер!

Какво е правил, за да го следват, харесват и купуват идеите му милиони хора:

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

1. Имайте кратко, точно и ясно послание

Може да не сте съгласни с посланията на нацистите/като мен/, но те никога не са се клатели и колебаели в своята позиция, вярване и мнение! Никога не са се пречупвали в своите вярвания и послания. Те ги заявяват директно, с увереност и по всеки възможен начин. Вие трябва да правите същото и с вашата марка.

2. Разпространение на идеята от уста на уста-от вашето племе, хората, които ви следват

Разпространението на идеи от уста на уста е душата на социалния маркетинг. Хитлер е ръководил цялата си армия от безкруполни гадни копелета като е говорил на колкото се може повече хора за идеята.

Набивал им е в главите своите вярвания и НЕ е позволил нито за миг това да излезе от съзнанието им.

Благодарение на това, всички са знаели и не са забравяли какви са им целите тъй като той успешно ги е внесъл в умовете на всеки един от тях.

Съберете своето племе от хора и разпространявайте редовно съобщения с вашето послание чрез социалните медии например, където има милиони хора. Водете разговори всеки ден с колкото се може повече хора! Нека идеята ви бъде като вирус и дано да няма нищо общо с нацизма :)

3. Силата на числата

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Мислите ли че Хитлер е бил в състояние да прави това, което е искал ако имаше само половината от хората, стоящи зад него и неговото послание? Дълбоко се съмнявам!

Вашата мрежа е нещото, което трябва да изграждате всеки ден! Със социалните сайтове имате възможност бизнесът ви да излага своята марка, идеи, продукт и да комуникира с много различни хора, да бъде по близко до тях.

Хитлер изключително много пъти излиза сред хората, говорим и произнася речи и това съвсем не е случайно. Точно за това изградете стабилна мрежа с добра репутация и не само онлайн, но и офлайн!

4. Направете така че хората да Ви вярват

Хитлер прави едно нещо много добре! Той спечелва доверието на хората-огромна част от хора, милиони, за да бъда точен! Хитлер не просто продава идеи, той продава вяра, предизвиква пожар във всички, които го чуят.

Колкото и да е жалко това за човечеството и историята, било е доста успешно! Нека всички да се замислим как да запалим пожар и в нашите клиенти и да ги накараме да ни вярват на нас и на нашия бизнес!

5. Да си лидера, който ги води по пътя!

Адолф Хитлер е бил велик лидер! Той е имал своята армия от нацисти, от последователи и е бил начело на всичко това! Ако той кажеше нещо, те го следваха.

Във вашия бизнес се уверете че имате един ясен лидер, който има последната дума и тя се спазва с респект и уважение. В противен случай нещата ще излязат извън контрол!

6. Поддържай ясна и чиста визия

Поддържай ясна и чиста визия

Вижте как изглеждат Хитлер и неговите грозни и брутални нацисти. Те изглеждат като едно и също нещо, абсолютно еднакви са. С армейския си стил-униформи и оръжия, червена лента със свастика на ръката, високи черни ботуши, дори противните им нацистки физиономии си приличат страшно много.

Как да му успори човек факта че е изградил една успешно разпознаваема визия, една успешна марка, каквито са нацистите. Хитлер е направил така че ако видите един негов последовател да върви по улицата в тълпа от хора, ще знаеш точно от къде идва, в какво вярва и с какво се занимава.

Върши ли вашият дизайн, лого и визия същата работа? Ако НЕ, то определено трябва да започне да го прави!

В заключение:

Не, не ми харесва Хитлер. Не, не одобрявам нацистките движения и начин на мислене. Не, не разполагам с нацистки костюм в гардероба си и татуирана свастика на гърдите си.

Така че преди някой да се изкаже с омраза в полето за коментарите го моля да прочете отново статията и да види Хитлер не като расист, убиец и животно, а като един страхотен маркетингов специалист с милиони успешни продажби зад гърба си.

Да не се ограничаваме само със стандартните източници на маркетингови идеи, да видим и един по-различен, по нестандартен пример за добър маркетинг. Надявам се че статията ви хареса…

Препоръчвам ти и:
16 Коментара
  1. Палов каза

    Страхотна гледна точка. Браво!

  2. R.N каза

    Понякога се изненадвам колко малко са чели хората..
    П.п: пише се безСкрупУлни

  3. Sophia Orenda - GAL каза

    Браво! Тази статия е като да си измиеш зъбите с лявата ръка. Интересен и нестандартен подход към много дълго дъвкани теми.

    1. lifehackerbg.com каза

      Благодаря Ви за коментара :)

  4. Laliyana Groueva каза

    Честно казано ми е странно да чета това, поради много причини, които са получили своето наличие от историята и от разказите на хората. Именно затова ми беше толкова интересно. Както казва автора, не е нужно да споделяш идеите на даден човек, за да можеш да се възползваш от добрите такива. Особено ако не вредят на никого. Определено ще приложа тези 6 правила в бизнеса си!

  5. Кухненско обзавеждане каза

    Интересни съвети, но лично на мен ми се струват малко „нереални“

    1. lifehackerbg каза

      ами в такъв случай просто ги подмини с усмивка и прилагай „реалните“ такива :)

  6. Plaminzza каза

    пише се Одобрявам : )

    1. lifehackerbg.com каза

      поправено :)

  7. Георги Гърков каза

    Адолф Хитлер – чудовище? Абе я вземи да се гръмнеш някъде.

  8. Val каза

    Добра статия.

  9. Рая Петрова каза

    Нали това е целта да ти втълпят ,че някой се грижи за теб.Ти не знаеш кое е важно ,кое е добро ,нямаш правилна преценка и ето идва някой ,който си мисли ,че е по-умен от теб и ти налага нещо,в което даже и той не вярва.Кой е виновен?Ами ние ако не го позволяваме няма да го правят с нас.Май ни се струва по уместно да ни тъпчат вместо да защитим позицията си.Отностно лидерството обаче няма да се съглася с теб.Думата лидер не събира в себе си нещо еднозначно.Лидер е не само политика или шефа на фирмата.Понякога времето прави определени хора лидери.Не защото са го искали ,а защото са го заслужили.Не ,че думата лидер за тях е точната никак даже ,но те са такива защото са ни показали нещо ,което остава завинаги в нас.Със своя пример,със своята силна позиция ,със своето постоянство,милосърдие и любов те наистина заслужават да ни бъдат лидери.За мен истинския лидер е този ,който носи и даря любов.Всеки от нас има свободната воля да избира своите лидери.Така ,че ако приятелят до теб намира някой студенокръвен маниполатор за лидер,ти имаш право да направиш своя избор и да погледнеш в друга посока.

  10. JDeel каза

    Това е манипулация всъщност. Повръща ми се от маркетинг и реклама, в които ясно прозира жаждата за власт и печалба и нито капчица загриженост към хората и светът наоколо.

    Един от ключовите моменти в това един човек да бъде лидер е той да отстоява позицията си на всяка цена. Това по някакъв естествен начин се възприема от околните и те виждат в него силен човек. Независимо каква теза отстоява, само фактът че го прави го кара да изглежда лидер в техните очи, и колкото и глупава да е позицията му, те я подкрепят. Но това не означава на всяка цена, че действията на този човек и групичката му ще бъдат приятни за някого.

    По принцип лидерите не са хора, загрижени за останалите. Добрите хора не стават лидери, защото не са достатъчно студенокръвни за да манипулират околните. Затова най-често избираме грешните лидери (липса на правилни). Затова и бизнесът досега се е въртял около стратегията „Как да излъжем човека да си купи нещо от нас“. Хубав маркетинг, няма що.

    Харесва ми, когато един бизнес е насочен в полза на хората.

  11. Рая Петрова каза

    Не е важно кой е човека ,който ни учи ,а какво ни помага да научим.Хитлер няма значение, значение имат малките истини ,до който той е достигнал сам или с нечия помощ и каква работа му са свършили тези истини.Ако всеки от нас се замисли върху написаното тук ще разбере ,че това е една важна истина не само за лидерите,за маркетинга или каквото и да било ,важно е за всеки от нас.Това би ни помогнало да вярваме повече в себе си,а вярваме ли няма как другите да не вярват в нас.Правете маркетинг на себе си всеки ден

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!