6 Маркетинг съвета от диктатора Адолф Хитлер!

Едва ли можете да си представите образът на Хитлер, обединяващ в едно невероятна жестокост и дяволска харизма в някаква връзка с маркетинга?

Има много общо. И сега ще ви кажа защо.

Ще започна само с това, че зад неговата тиранична фигура се крият безчет митове и легенди, за чието възникване се е постарал самият той.

Новaта биография на диктатора го представя и като брилянтен актьор, който и до днес е  белязан от мистичното чувство за съдбовност.

Немците виждали в него месия, вярвали са му и искрено са го следвали. Защото той правел своите кампании по перфектния начин, така че да имат търсения резултат.

Хитлер е бил блестящ оратор и политически  стратег. Но има едно нещо, което никога не е прикривал: радикализма си. В никакъв случай това не прави един масов убиец – човечен.

Не е нужно да споделям фанатичните му идеи, за да да извлека само най-доброто от тях!

Няколко са нещата, от които можем да се поучим и да приложим и в нашата маркетингова стратегия на продукт, сайт или услуги.

Може да е бил тираничен, краен и деспотичен убиец, но едно НЕ може да се оспори на фюрера – привържениците му го следвали, вярвали са му и са го харесвали.

Били са милиони.

Всичко това, което е правил Хитлер, за да убеди хората в своите убеждения, е присъщо и  и за успешен продукт, за успешна маркетингова кампания. И това, колкото и далечно да ни звучи връзката Хитлер-Маркетинг!

Не е важно от къде идват идеите, важно е те да работят и да продават.

А стратегията на Хитлер е продавала и то доста успешно.

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

Нека сега да разгледаме един от най-странните източници на маркетингови послания и идеи. Какво е правил, за да бъде следван, харесван и идеите му да са стрували милиони?

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

1. Заложете на кратко, точно и ясно послание

Може да не сте съгласни с посланията на нацистите (като мен), но те никога не били колебаещи се в своята позиция, вярване и мнение! Никога не са пречупвани в своите вярвания и послания. Те са заявявани директно, с увереност и по всеки възможен начин.Това трябва да направите и с вашата марка.

2. Разпространение на идеята от уста на уста – от „вашето племе“, хората, които ви следват

Разпространението на идеи от уста на уста е душата на социалния маркетинг.

Хитлер е ръководил цялата си армия от безскрупулни гадни копелета, като е разпространявал сред ,колкото се може повече хора  неговата идея.

Хранел е хората си със своите вярвания и НЕ е позволявал, нито за миг идеята да излезе от съзнанието им. Благодарение на това, всички са знаели и не са забравяли.

Съберете своето племе от хора и разпространявайте редовни съобщения с вашето послание чрез социалните медии.

Водете разговори всеки ден с колкото се може повече хора!

Нека вашата идея бъде вирус и дано да няма нищо общо с нацизма 🙂

3. Силата на числата

 

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Мислите ли че Хитлер би бил в състояние да прави това, което искал, ако имаше само ограничен кръг хора, стоящи зад него и неговото послание?

Дълбоко се съмнявам!

Мрежа е това, което трябва да изграждате всеки ден!

Чрез социалните мрежи, бизнесът ви показва вашата марка, идеи, продукт и  комуникира с различни хора, бъдейки близко до тях.

4. Направете така, че хората да Ви вярват

Хитлер правел едно нещо много добре!

Той печелел доверието на хората – милиони, за да бъда точен!

Той не просто продавал идеи, той продавал вяра, предизвиквал пожари във всички, които го чували.Колкото и да е жалко това за човечеството и историята, било е доста успешно!

5. Да си лидера, който ги води по пътя!

Адолф Хитлер е бил велик лидер!

Той е имал своя армия нацисти, последователи и е бил начело на всичко това!

Всички го следвали!

Уверете се, че имате ясен лидер, който има последната дума и тя се спазва с респект и уважение. В противен случай нещата ще излязат извън контрол!

6. Поддържай ясна и чиста визия

 

Поддържай ясна и чиста визия

Вижте как изглеждат Хитлер и неговите  брутални нацисти.

Те са, като едно цяло. С армейския си стил – униформи и оръжия, червена лента със свастика на ръката, високи черни ботуши, дори несимпатичните им нацистки физиономии си приличат страшно много.

Как да оспорим факта, че е изградил успешно разпознаваема визия, успешна нацистка марка? Хитлер се стремял, виждайки негов последовател на улицата, в тълпа от хора, да бъде точно и ясно от къде идва, в какво вярва и с какво се занимава.

Вашият дизайн, лого и визия имат ли същия успех ?

Ако НЕ, то определено трябва да намерите вашата. 

В заключение:

Не, не ми харесва Хитлер. Не, не одобрявам нацистките движения и начин на мислене.

Не, не разполагам с нацистки костюм в гардероба си и татуирана свастика на гърдите си.

Така че преди някой да се изкаже с омраза в полето за коментарите, моля да прочете отново статията и вижте Хитлер, не като расист, убиец и животно, а като един невероятен маркетинг специалист с милиони успешни продажби зад гърба си.

Нека не се ограничаваме само със стандартни източници на идеи, нека се докоснем до по-различен и нестандартен пример за добър маркетинг.

Надявам се че статията ви хареса…

Сподели 😍

14
Остави коментар

avatar
11 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
ПаловR.NSophia Orenda - GALLaliyana Grouevalifehackerbg.com Recent comment authors
нови стари харесвани
Палов
Гост
Палов

Страхотна гледна точка. Браво!

R.N
Гост
R.N

Понякога се изненадвам колко малко са чели хората..
П.п: пише се безСкрупУлни

Sophia Orenda - GAL
Гост
Sophia Orenda - GAL

Браво! Тази статия е като да си измиеш зъбите с лявата ръка. Интересен и нестандартен подход към много дълго дъвкани теми.

Laliyana Groueva
Гост
Laliyana Groueva

Честно казано ми е странно да чета това, поради много причини, които са получили своето наличие от историята и от разказите на хората. Именно затова ми беше толкова интересно. Както казва автора, не е нужно да споделяш идеите на даден човек, за да можеш да се възползваш от добрите такива. Особено ако не вредят на никого. Определено ще приложа тези 6 правила в бизнеса си!

Кухненско обзавеждане
Гост
Кухненско обзавеждане

Интересни съвети, но лично на мен ми се струват малко „нереални“

Plaminzza
Гост
Plaminzza

пише се Одобрявам : )

Георги Гърков
Гост
Георги Гърков

Адолф Хитлер – чудовище? Абе я вземи да се гръмнеш някъде.

Val
Гост
Val

Добра статия.

Рая Петрова
Гост
Рая Петрова

Нали това е целта да ти втълпят ,че някой се грижи за теб.Ти не знаеш кое е важно ,кое е добро ,нямаш правилна преценка и ето идва някой ,който си мисли ,че е по-умен от теб и ти налага нещо,в което даже и той не вярва.Кой е виновен?Ами ние ако не го позволяваме няма да го правят с нас.Май ни се струва по уместно да ни тъпчат вместо да защитим позицията си.Отностно лидерството обаче няма да се съглася с теб.Думата лидер не събира в себе си нещо еднозначно.Лидер е не само политика или шефа на фирмата.Понякога времето прави определени хора… Прочети всичко »

JDeel
Гост
JDeel

Това е манипулация всъщност. Повръща ми се от маркетинг и реклама, в които ясно прозира жаждата за власт и печалба и нито капчица загриженост към хората и светът наоколо. Един от ключовите моменти в това един човек да бъде лидер е той да отстоява позицията си на всяка цена. Това по някакъв естествен начин се възприема от околните и те виждат в него силен човек. Независимо каква теза отстоява, само фактът че го прави го кара да изглежда лидер в техните очи, и колкото и глупава да е позицията му, те я подкрепят. Но това не означава на всяка цена,… Прочети всичко »

Рая Петрова
Гост
Рая Петрова

Не е важно кой е човека ,който ни учи ,а какво ни помага да научим.Хитлер няма значение, значение имат малките истини ,до който той е достигнал сам или с нечия помощ и каква работа му са свършили тези истини.Ако всеки от нас се замисли върху написаното тук ще разбере ,че това е една важна истина не само за лидерите,за маркетинга или каквото и да било ,важно е за всеки от нас.Това би ни помогнало да вярваме повече в себе си,а вярваме ли няма как другите да не вярват в нас.Правете маркетинг на себе си всеки ден

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top