Adolf Hitler Marketing

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Защо по дяволите ще искате да слушате за маркетинг от Адолф Хитлер, един от най-големите изроди в историята на човечеството?

Как може тази огромна грешка на природата да ти каже на теб как по добре да продаваш, как успешно да позиционираш продукта си и да ти вярват?

Какво общо има един расист, убиец и тиранин въобще с маркетинга?

Има много общо. И сега ще ви кажа защо!

Защото той прави своите кампании по правилния начин, така че да имат резултат. Има няколко неща, от които можем да се поучим от него и да ги приложим в маркетинговата стратегия на нашия нов продукт, сайт или услуга!

Може да е всякакъв, но едно НЕ може да се оспори на фюрера-привържениците му са го следвали, вярвали са му и са го харесвали. Били са милиони-малко са чак толкова успешните продавачи, нали?

Всичко това, което е правил Хитлер за да убеди хората в своите убеждения, не е ли присъщо и за един успешен продукт, за една успешна маркетингова кампания, колкото и далеко да звучи връзката Хитлер-Маркетинг!

Не е важно от къде идват идеите, важно е те да работят и да продават. А в случая с Хитлер стратегията му е продавала и то доста успешно. Без нея нямаше да е това, което е бил, със сигурност!

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

Нека сега да видим един от най-странните източници на маркетингови послания и идеиАдолф Хитлер!

Какво е правил, за да го следват, харесват и купуват идеите му милиони хора:

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

1. Имайте кратко, точно и ясно послание

Може да не сте съгласни с посланията на нацистите/като мен/, но те никога не са се клатели и колебаели в своята позиция, вярване и мнение! Никога не са се пречупвали в своите вярвания и послания. Те ги заявяват директно, с увереност и по всеки възможен начин. Вие трябва да правите същото и с вашата марка.

2. Разпространение на идеята от уста на уста-от вашето племе, хората, които ви следват

Разпространението на идеи от уста на уста е душата на социалния маркетинг. Хитлер е ръководил цялата си армия от безкруполни гадни копелета като е говорил на колкото се може повече хора за идеята.

Набивал им е в главите своите вярвания и НЕ е позволил нито за миг това да излезе от съзнанието им.

Благодарение на това, всички са знаели и не са забравяли какви са им целите тъй като той успешно ги е внесъл в умовете на всеки един от тях.

Съберете своето племе от хора и разпространявайте редовно съобщения с вашето послание чрез социалните медии например, където има милиони хора. Водете разговори всеки ден с колкото се може повече хора! Нека идеята ви бъде като вирус и дано да няма нищо общо с нацизма 🙂

3. Силата на числата

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Мислите ли че Хитлер е бил в състояние да прави това, което е искал ако имаше само половината от хората, стоящи зад него и неговото послание? Дълбоко се съмнявам!

Вашата мрежа е нещото, което трябва да изграждате всеки ден! Със социалните сайтове имате възможност бизнесът ви да излага своята марка, идеи, продукт и да комуникира с много различни хора, да бъде по близко до тях.

Хитлер изключително много пъти излиза сред хората, говорим и произнася речи и това съвсем не е случайно. Точно за това изградете стабилна мрежа с добра репутация и не само онлайн, но и офлайн!

4. Направете така че хората да Ви вярват

Хитлер прави едно нещо много добре! Той спечелва доверието на хората-огромна част от хора, милиони, за да бъда точен! Хитлер не просто продава идеи, той продава вяра, предизвиква пожар във всички, които го чуят.

Колкото и да е жалко това за човечеството и историята, било е доста успешно! Нека всички да се замислим как да запалим пожар и в нашите клиенти и да ги накараме да ни вярват на нас и на нашия бизнес!

5. Да си лидера, който ги води по пътя!

Адолф Хитлер е бил велик лидер! Той е имал своята армия от нацисти, от последователи и е бил начело на всичко това! Ако той кажеше нещо, те го следваха.

Във вашия бизнес се уверете че имате един ясен лидер, който има последната дума и тя се спазва с респект и уважение. В противен случай нещата ще излязат извън контрол!

6. Поддържай ясна и чиста визия

Поддържай ясна и чиста визия

Вижте как изглеждат Хитлер и неговите грозни и брутални нацисти. Те изглеждат като едно и също нещо, абсолютно еднакви са. С армейския си стил-униформи и оръжия, червена лента със свастика на ръката, високи черни ботуши, дори противните им нацистки физиономии си приличат страшно много.

Как да му успори човек факта че е изградил една успешно разпознаваема визия, една успешна марка, каквито са нацистите. Хитлер е направил така че ако видите един негов последовател да върви по улицата в тълпа от хора, ще знаеш точно от къде идва, в какво вярва и с какво се занимава.

Върши ли вашият дизайн, лого и визия същата работа? Ако НЕ, то определено трябва да започне да го прави!

В заключение:

Не, не ми харесва Хитлер. Не, не одобрявам нацистките движения и начин на мислене. Не, не разполагам с нацистки костюм в гардероба си и татуирана свастика на гърдите си.

Така че преди някой да се изкаже с омраза в полето за коментарите го моля да прочете отново статията и да види Хитлер не като расист, убиец и животно, а като един страхотен маркетингов специалист с милиони успешни продажби зад гърба си.

Да не се ограничаваме само със стандартните източници на маркетингови идеи, да видим и един по-различен, по нестандартен пример за добър маркетинг. Надявам се че статията ви хареса…

14
Остави коментар

avatar
11 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
ПаловR.NSophia Orenda - GALLaliyana Grouevalifehackerbg.com Recent comment authors
нови стари харесвани
Палов
Гост
Палов

Страхотна гледна точка. Браво!

R.N
Гост
R.N

Понякога се изненадвам колко малко са чели хората..
П.п: пише се безСкрупУлни

Sophia Orenda - GAL
Гост
Sophia Orenda - GAL

Браво! Тази статия е като да си измиеш зъбите с лявата ръка. Интересен и нестандартен подход към много дълго дъвкани теми.

lifehackerbg.com
Гост
lifehackerbg.com

Благодаря Ви за коментара 🙂

Laliyana Groueva
Гост
Laliyana Groueva

Честно казано ми е странно да чета това, поради много причини, които са получили своето наличие от историята и от разказите на хората. Именно затова ми беше толкова интересно. Както казва автора, не е нужно да споделяш идеите на даден човек, за да можеш да се възползваш от добрите такива. Особено ако не вредят на никого. Определено ще приложа тези 6 правила в бизнеса си!

Кухненско обзавеждане
Гост
Кухненско обзавеждане

Интересни съвети, но лично на мен ми се струват малко „нереални“

Plaminzza
Гост
Plaminzza

пише се Одобрявам : )

lifehackerbg.com
Гост
lifehackerbg.com

поправено 🙂

Георги Гърков
Гост
Георги Гърков

Адолф Хитлер – чудовище? Абе я вземи да се гръмнеш някъде.

Val
Гост
Val

Добра статия.

Рая Петрова
Гост
Рая Петрова

Нали това е целта да ти втълпят ,че някой се грижи за теб.Ти не знаеш кое е важно ,кое е добро ,нямаш правилна преценка и ето идва някой ,който си мисли ,че е по-умен от теб и ти налага нещо,в което даже и той не вярва.Кой е виновен?Ами ние ако не го позволяваме няма да го правят с нас.Май ни се струва по уместно да ни тъпчат вместо да защитим позицията си.Отностно лидерството обаче няма да се съглася с теб.Думата лидер не събира в себе си нещо еднозначно.Лидер е не само политика или шефа на фирмата.Понякога времето прави определени хора… Прочети всичко »

JDeel
Гост
JDeel

Това е манипулация всъщност. Повръща ми се от маркетинг и реклама, в които ясно прозира жаждата за власт и печалба и нито капчица загриженост към хората и светът наоколо. Един от ключовите моменти в това един човек да бъде лидер е той да отстоява позицията си на всяка цена. Това по някакъв естествен начин се възприема от околните и те виждат в него силен човек. Независимо каква теза отстоява, само фактът че го прави го кара да изглежда лидер в техните очи, и колкото и глупава да е позицията му, те я подкрепят. Но това не означава на всяка цена,… Прочети всичко »

Рая Петрова
Гост
Рая Петрова

Не е важно кой е човека ,който ни учи ,а какво ни помага да научим.Хитлер няма значение, значение имат малките истини ,до който той е достигнал сам или с нечия помощ и каква работа му са свършили тези истини.Ако всеки от нас се замисли върху написаното тук ще разбере ,че това е една важна истина не само за лидерите,за маркетинга или каквото и да било ,важно е за всеки от нас.Това би ни помогнало да вярваме повече в себе си,а вярваме ли няма как другите да не вярват в нас.Правете маркетинг на себе си всеки ден

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg