6 Маркетинг съвета от диктатора Адолф Хитлер!

Едва ли можете да си представите образът на Хитлер, обединяващ в едно невероятна жестокост и дяволска харизма в някаква връзка с маркетинга?

Има много общо. И сега ще ви кажа защо.

Ще започна само с това, че зад неговата тиранична фигура се крият безчет митове и легенди, за чието възникване се е постарал самият той.

Новaта биография на диктатора го представя и като брилянтен актьор, който и до днес е  белязан от мистичното чувство за съдбовност.

Немците виждали в него месия, вярвали са му и искрено са го следвали. Защото той правел своите кампании по перфектния начин, така че да имат търсения резултат.

Хитлер е бил блестящ оратор и политически  стратег. Но има едно нещо, което никога не е прикривал: радикализма си. В никакъв случай това не прави един масов убиец – човечен.

Не е нужно да споделям фанатичните му идеи, за да да извлека само най-доброто от тях!

Няколко са нещата, от които можем да се поучим и да приложим и в нашата маркетингова стратегия на продукт, сайт или услуги.

Може да е бил тираничен, краен и деспотичен убиец, но едно НЕ може да се оспори на фюрера – привържениците му го следвали, вярвали са му и са го харесвали.

Били са милиони.

Всичко това, което е правил Хитлер, за да убеди хората в своите убеждения, е присъщо и  и за успешен продукт, за успешна маркетингова кампания. И това, колкото и далечно да ни звучи връзката Хитлер-Маркетинг!

Не е важно от къде идват идеите, важно е те да работят и да продават.

А стратегията на Хитлер е продавала и то доста успешно.

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

Нека сега да разгледаме един от най-странните източници на маркетингови послания и идеи. Какво е правил, за да бъде следван, харесван и идеите му да са стрували милиони?

Маркетинг съвети от Адолф Хитлер

1. Заложете на кратко, точно и ясно послание

Може да не сте съгласни с посланията на нацистите (като мен), но те никога не били колебаещи се в своята позиция, вярване и мнение! Никога не са пречупвани в своите вярвания и послания. Те са заявявани директно, с увереност и по всеки възможен начин.Това трябва да направите и с вашата марка.

2. Разпространение на идеята от уста на уста – от „вашето племе“, хората, които ви следват

Разпространението на идеи от уста на уста е душата на социалния маркетинг.

Хитлер е ръководил цялата си армия от безскрупулни гадни копелета, като е разпространявал сред ,колкото се може повече хора  неговата идея.

Хранел е хората си със своите вярвания и НЕ е позволявал, нито за миг идеята да излезе от съзнанието им. Благодарение на това, всички са знаели и не са забравяли.

Съберете своето племе от хора и разпространявайте редовни съобщения с вашето послание чрез социалните медии.

Водете разговори всеки ден с колкото се може повече хора!

Нека вашата идея бъде вирус и дано да няма нищо общо с нацизма 🙂

3. Силата на числата

 

6 Маркетинг съвета от Чудовището Адолф Хитлер!

Мислите ли че Хитлер би бил в състояние да прави това, което искал, ако имаше само ограничен кръг хора, стоящи зад него и неговото послание?

Дълбоко се съмнявам!

Мрежа е това, което трябва да изграждате всеки ден!

Чрез социалните мрежи, бизнесът ви показва вашата марка, идеи, продукт и  комуникира с различни хора, бъдейки близко до тях.

4. Направете така, че хората да Ви вярват

Хитлер правел едно нещо много добре!

Той печелел доверието на хората – милиони, за да бъда точен!

Той не просто продавал идеи, той продавал вяра, предизвиквал пожари във всички, които го чували.Колкото и да е жалко това за човечеството и историята, било е доста успешно!

5. Да си лидера, който ги води по пътя!

Адолф Хитлер е бил велик лидер!

Той е имал своя армия нацисти, последователи и е бил начело на всичко това!

Всички го следвали!

Уверете се, че имате ясен лидер, който има последната дума и тя се спазва с респект и уважение. В противен случай нещата ще излязат извън контрол!

6. Поддържай ясна и чиста визия

 

Поддържай ясна и чиста визия

Вижте как изглеждат Хитлер и неговите  брутални нацисти.

Те са, като едно цяло. С армейския си стил – униформи и оръжия, червена лента със свастика на ръката, високи черни ботуши, дори несимпатичните им нацистки физиономии си приличат страшно много.

Как да оспорим факта, че е изградил успешно разпознаваема визия, успешна нацистка марка? Хитлер се стремял, виждайки негов последовател на улицата, в тълпа от хора, да бъде точно и ясно от къде идва, в какво вярва и с какво се занимава.

Вашият дизайн, лого и визия имат ли същия успех ?

Ако НЕ, то определено трябва да намерите вашата. 

В заключение:

Не, не ми харесва Хитлер. Не, не одобрявам нацистките движения и начин на мислене.

Не, не разполагам с нацистки костюм в гардероба си и татуирана свастика на гърдите си.

Така че преди някой да се изкаже с омраза в полето за коментарите, моля да прочете отново статията и вижте Хитлер, не като расист, убиец и животно, а като един невероятен маркетинг специалист с милиони успешни продажби зад гърба си.

Нека не се ограничаваме само със стандартни източници на идеи, нека се докоснем до по-различен и нестандартен пример за добър маркетинг.

Надявам се че статията ви хареса…

  • 18
  •  
  •  
  • Понякога се изненадвам колко малко са чели хората..
    П.п: пише се безСкрупУлни

  • Браво! Тази статия е като да си измиеш зъбите с лявата ръка. Интересен и нестандартен подход към много дълго дъвкани теми.

  • Честно казано ми е странно да чета това, поради много причини, които са получили своето наличие от историята и от разказите на хората. Именно затова ми беше толкова интересно. Както казва автора, не е нужно да споделяш идеите на даден човек, за да можеш да се възползваш от добрите такива. Особено ако не вредят на никого. Определено ще приложа тези 6 правила в бизнеса си!

  • Интересни съвети, но лично на мен ми се струват малко „нереални“

    • ами в такъв случай просто ги подмини с усмивка и прилагай „реалните“ такива 🙂

  • Адолф Хитлер – чудовище? Абе я вземи да се гръмнеш някъде.

  • Нали това е целта да ти втълпят ,че някой се грижи за теб.Ти не знаеш кое е важно ,кое е добро ,нямаш правилна преценка и ето идва някой ,който си мисли ,че е по-умен от теб и ти налага нещо,в което даже и той не вярва.Кой е виновен?Ами ние ако не го позволяваме няма да го правят с нас.Май ни се струва по уместно да ни тъпчат вместо да защитим позицията си.Отностно лидерството обаче няма да се съглася с теб.Думата лидер не събира в себе си нещо еднозначно.Лидер е не само политика или шефа на фирмата.Понякога времето прави определени хора лидери.Не защото са го искали ,а защото са го заслужили.Не ,че думата лидер за тях е точната никак даже ,но те са такива защото са ни показали нещо ,което остава завинаги в нас.Със своя пример,със своята силна позиция ,със своето постоянство,милосърдие и любов те наистина заслужават да ни бъдат лидери.За мен истинския лидер е този ,който носи и даря любов.Всеки от нас има свободната воля да избира своите лидери.Така ,че ако приятелят до теб намира някой студенокръвен маниполатор за лидер,ти имаш право да направиш своя избор и да погледнеш в друга посока.

  • Това е манипулация всъщност. Повръща ми се от маркетинг и реклама, в които ясно прозира жаждата за власт и печалба и нито капчица загриженост към хората и светът наоколо.

    Един от ключовите моменти в това един човек да бъде лидер е той да отстоява позицията си на всяка цена. Това по някакъв естествен начин се възприема от околните и те виждат в него силен човек. Независимо каква теза отстоява, само фактът че го прави го кара да изглежда лидер в техните очи, и колкото и глупава да е позицията му, те я подкрепят. Но това не означава на всяка цена, че действията на този човек и групичката му ще бъдат приятни за някого.

    По принцип лидерите не са хора, загрижени за останалите. Добрите хора не стават лидери, защото не са достатъчно студенокръвни за да манипулират околните. Затова най-често избираме грешните лидери (липса на правилни). Затова и бизнесът досега се е въртял около стратегията „Как да излъжем човека да си купи нещо от нас“. Хубав маркетинг, няма що.

    Харесва ми, когато един бизнес е насочен в полза на хората.

  • Не е важно кой е човека ,който ни учи ,а какво ни помага да научим.Хитлер няма значение, значение имат малките истини ,до който той е достигнал сам или с нечия помощ и каква работа му са свършили тези истини.Ако всеки от нас се замисли върху написаното тук ще разбере ,че това е една важна истина не само за лидерите,за маркетинга или каквото и да било ,важно е за всеки от нас.Това би ни помогнало да вярваме повече в себе си,а вярваме ли няма как другите да не вярват в нас.Правете маркетинг на себе си всеки ден

  • 🔘 За Нас

    🔘 За Реклама


    🔘 Общи условия

    🔘 Права за ползване

    🔘 Privacy Policy

    🔘 Cookies

    🔘 Решаване на спорове


    LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


    Facebook

    📩 office@lifehack.bg

    >
     

    Останаха само няколко дни до края на най-голямото ни намаление - 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече →