ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Как да изберете ERP и CRM система, която да отговаря на бизнес процесите и нуждите ви

Запази за после

Правилното управление на информацията на даден бизнес е изключително сложно поради множеството бизнес процеси в него.

Освен тях, трябва да управлявате служителите си и да се грижите добре за клиентите, за да ги запазите и надграждате.

Сложно, нали?

Знаем, че сте наясно с това.

Вероятно вече сте чували и за ERP и CRM системи.

Вероятно 90% от читателите на тази статия използват такава.

Но ако позволите, нека ви попитаме:

Доволни ли сте от ERP системата, която ползвате?

В следващите редове ще поговорим две неща:

  • Кога една система не се използва в пълният си капацитет
  • Кога не ви предлага това, от което имате нужда

Едно от най-търсените свойства на този тип системи е централизация на информацията. С вашата система можете ли да намерите всяка информация, която Ви интересува? Би следвало да можете и то само за секунди.

Единната база данни е, както се казва – “Game changer”.

Информация се търси постоянно и често без нея не можем да вземем добри бизнес решения. Проблемът на повечето компании е, че има един или двама служителя, които знаят къде точно е нужната информация и как да я намерят. Можете да си представите какви последствия могат да настъпят, ако тези хора напуснат компанията. Хаосът е гарантиран.

В интегрираните ERP и CRM системи всичко е на едно място и много бързо и удобно може да бъде намерено. Разбира се, не е нужно всеки служител да има достъп до пълната информация на фирмата.

Плюсовете в този случай са:

  • цялата информация е на едно място;
  • можете да си изберете кой колко достъп да има до нея;
  • системата би следвало да е потребителски ориентирана.

След като споменахме информацията и използването ѝ от един източник е редно да напомним, че след като имате такъв тип система, тя трябва да елиминира двойното въвеждане на информация.

erp и crm системи
Не губете време с двойно въвеждане на информация…

Облачно базираните ERP и CRM системи могат да се използват от всяко устройство, което има достъп до интернет.

Това е и една от причините да са толкова удобни.

С това пояснение искаме да кажем, че при такива удобства не можете да си позволите да губите време в двойно записване на информация.

Ако все още не сте внедрили такава система в бизнеса си или желаете да смените настоящата, тогава това трябва да е една от основните ви цели, ако искате да подобрите ефективността и да намалите разходите.

А най-хубавото е, че:

При по-сериозно персонализиране на системата можете да елиминирате всички дейности, които губят работно време на служителите.

Пример за такава дейност е:

Пренасяне на поръчките от онлайн магазин. Този процес може да се автоматизира и директно да се отчита в ERP системата ви.

Друг съвет, който можем да ви дадем е да премислите добре какви отчети са нужни на вас и вашите служители.

Персонализираните отчети също ще спестят много ценно време и ще ви дадат обективна представа за текущото състояние на фирмата.

Те също така са добър помощник при вземането на умни и бързи решения, от които зависи развитието на бизнесът и постигането на целите му.

? И още нещо много важно:

Управлението на клиентите – как то да бъде по-качествено?

Поддържането на добрата база данни е важен инструмент за постигането на добри резултати. Това важи в пълна сила и за клиентската информация.

За да управляваме качествено нашите клиенти и да си създадем повече лоялни такива е нужно да знаем как да комуникираме с тях и да им предлагаме това, от което имат нужда.

Това може да се постигне чрез изграждане на база данни с персонализирани полета според характеристиките на бизнеса.

Подобна гъвкавост на вашия CRM е задължителен в днешно време.

Персонализираното отношение към клиентите включва и промоционалните условия за всеки от тях или по групи спрямо определени критерии.

За повечето фирми това е труден процес и в повечето случаи се прави неефективно. Една добре обмислена ERP система с интегриран CRM модул може много да улесни този процес и да даде дългосрочни резултати.

Персонализираното отношение винаги винаги води до повече лоялни такива и до повече продажби и покачване на приходите на фирмата.

? Още един полезен съвет от експертите:

Използвайте пълния капацитет на вашата системата за управление на бизнеса и клиентите. Учудващо е в днешно време колко компании не се възползват от наличните технологични предимства.

Ако вашата система не удовлетворява нуждите ви сега, то тя ще е морално остаряла след година-двe, а с това и бизнесът ви ще е неконкурентен.

Затова не оставяйте нещата така, а търсете максимума от бизнес системата си и наличните технологии, които може да внедрите.


Coriti Software е компания, която предлага софтуерни решения за малкия и среден бизнес.

Разработваме персонализирани продукти като ERP & CRM, Power BI (Business Intelligence), софтуери по поръчка и Web APP.

Всички решения базираме на последно поколение технологии, които персонализираме, за да отговарят на нуждите на нашите клиенти.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Ще ви направим по-успешни и богати от вчера само за 5 мин. на седмица
Ако търсите най-добрите похвати в маркетинга, бизнеса и психологията, трябва да пробвате идеите в този бюлетин
Над 17 000 амбициозни хора всяка седмица го чакат с нетърпение
Постигай целите си 2 пъти по-бързо
100 специално подбрани принципа и инструмента

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак