Искате ли да научите как да увеличите печалбите си, без да променяте цената или размера на продукта?
Ако опишете една и съща оферта по начин, който я прави по-ценна или добавите към нея нещо контра интуитивно като незначително препятствие, може да постигнете поразителни резултати.
В следващите редове ще ви покажем как от Ogilvy го постигат много фино и интелигентно…
От този материал ще научите:
- Как да дадете още по-силен тласък на рекламна кампания, която вече е била пускана няколко пъти преди това.
- Как нещо толкова нелогично като ограничаването на клиентите може да ги накара да искат да купуват повече.
- Ще ви покажем и няколко начина за увеличаване на възприятието за стойност и как да ги използвате във вашата реклама.
- Ще научите защо обикновените послания, съчетани с точно определени техники от поведенческата икономика, могат да доведат до цели 56% увеличение на продажбите.
Проблемът: Как да направите една вече атрактивна оферта още по-привлекателна?
Австралия 2014 г. Във въздуха, изпълнил централата на KFC, се усеща трепет и очакване, но не чак толкова като друг път.
На път са да стартират същата кампания, която тече от няколко години насам. Клиентите им сякаш вече са свикнали с нея – заситени, докато облизват пръстите си и мляскат с устни, защото току-що са излапали поредната голяма порция австралийски пържени картофки за $1.
Успехът на тази кампания не е случайност! Тя резултат от хитър психологически преврат, проведен от екип поведенчески учени и творци, с които е оборудван арсенала на “Огилви”.
До края на най-новата промоция общият обем на продажбите на “one-dollar Aussie chips” в Южна Австралия ще се е увеличил с цели 56%.
Но възможно ли е този огромен ръст да се дължи на факта, че някой е измислил съвсем нов начин да опише една и съща оферта и така да е събудил нещо дълбоко скрито в психиката на клиентите, а именно – тяхното вродено усещане за това какво е изгодна сделка?
Какво може да ни научи този грандиозен успех за начина, по който възприемаме цената и стойността и как можем да я приложим в собствения си бизнес?
Поведенческият стратег Сам Татам от “Ogilvy UK” обяснява, че в рецептата на тази кампания няма магическа отвара.
Това, което ще откриете в нея е голяма доза любопитство, наука и изследвания, допълнени със солидна щипка креативност.
Но не мислете, че е толкова просто…
Предизвикателството, пред което се изправят Сам и екипът му в Ogilvy Australia, се състои в следната задача: Как да накарат нещо, което вече е страхотно, да започне да изглежда грандиозно?
Нека ви покажа…