🎧 + Аудио версия за абонати
От разочарование към благодарност…
Възможно ли е?
Не искаме парите ви!
Освен ако не сте невероятно щастливи при нас!
Това е нашия девиз!
И въпреки, че сме издигнали в култ обслужването и успехът на нашите абонати, то случва се и ние да допускаме грешки.
Ето защо вярвам, че бизнеса има нужда от това ръководство!
Особено ако работите с клиенти от известно време, знаете какво е да получите съобщение от разгневен потребител.
Разочароващо е (ако наистина ви пука за тях).
И все пак наистина кофти клиентите могат да съсипят деня ви.
А всички знаем, че има такива, на които и бъбрека си да подарите никога няма да бъдат доволни!
За щастие те са единици…
Но има и една друга порода недоволни клиенти – такива, които просто са разочаровани, но не затварят вратата след тях.
Обикновено този тип ядосани клиенти не ви се сърдят.
Те просто искат да бъдат чути.
Тази ситуация прилича малко на спор между двама съперници, които много често след това стават първи приятели. Това може да се случи и с клиентите, които на пръв поглед не са доволни от вас.
Случвало ни се е, предполагам и на вас:
Ето защо всяко оплакване от такъв клиент е възможност да отстраните проблеми, които може да са по-големи, отколкото предполагате.
Статистиката показва, че за всяко едно оплакване от клиент, 26 други вероятно се чувстват по същия начин, но не казват нищо.
Въпреки това оплакванията на клиентите не са еднакви.
Както пише Джесика Малник:
Когато клиентът е разстроен, имате един-единствен шанс публично да се справите със ситуацията като се опитате да създадете по-добро преживяване за потребителя.
В следващите редове ще ви покажа как да реагирате в 5 от най-често срещаните ситуации, свързани с клиентското преживяване.
И ако искате да превърнете недоволните клиенти във верни фенове на марката и продуктите си, прочетете ръководството до край!
Да започваме…