[TheChamp-Sharing count=”1″]
Кое е онова нещо, което използвате, за да видите какво ще бъде времето, да проверите дали някой ви е писал във Facebook, да си направите резервация, да проверите свободните места в хотела, да се чекирате на летището…?
Телефонът разбира се!
Според проучване на Google…
Мощните мобилни устройства, които стават все по-достъпни, са разглезили потребителя до такава степен, че той очаква да намира точно това, което търси и то със светкавична скорост. В тази ситуация спечелването на потребителя изглежда като надбягване с вятъра, но част от решението е в откриването на т. нар. микро моменти за клиентите на всеки отделен бизнес. Според Google това са онези моменти, когато:
Човек инстинктивно посяга към устройство, предимно смартфон, за да научи нещо, да получи информация, да гледа нещо или да купи нещо.
Тези моменти могат да се разделят на четири: