Микро моментите – златните ключета, които отключват сърцето на клиента

микро моменти

[TheChamp-Sharing count=”1″]

Кое е онова нещо, което използвате, за да видите какво ще бъде времето, да проверите дали някой ви е писал във Facebook, да си направите резервация, да проверите свободните места в хотела, да се чекирате на летището…?

Телефонът разбира се!

Според проучване на Google…

alt-text

Мощните мобилни устройства, които стават все по-достъпни, са разглезили потребителя до такава степен, че той очаква да намира точно това, което търси и то със светкавична скорост. В тази ситуация спечелването на потребителя изглежда като надбягване с вятъра, но част от решението е в откриването на т. нар. микро моменти за клиентите на всеки отделен бизнес. Според Google това са онези моменти, когато:

Човек инстинктивно посяга към устройство, предимно смартфон, за да научи нещо, да получи информация, да гледа нещо или да купи нещо.

Тези моменти могат да се разделят на четири:

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си