Микро моментите – златното ключе към сърцето на клиента! Използвайте ги за повече продажби

  • 19
  •  
  •  

Кое е онова нещо, което използвате, за да видите какво ще бъде времето, да проверите дали някой ви е писал във Facebook, да си направите резервация, да проверите свободните места в хотела, да се чекирате на летището...?

Телефонът разбира се!

Според проучване на Google...

alt-text

Мощните мобилни устройства, които стават все по-достъпни, са разглезили потребителя до такава степен, че той очаква да намира точно това, което търси и то със светкавична скорост. В тази ситуация спечелването на потребителя изглежда като надбягване с вятъра, но част от решението е в откриването на т. нар. микро моменти за клиентите на всеки отделен бизнес. Според Google това са онези моменти, когато:

Човек инстинктивно посяга към устройство, предимно смартфон, за да научи нещо, да получи информация, да гледа нещо или да купи нещо.

Тези моменти могат да се разделят на четири:


  • 19
  •  
  •  
4 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

🔰 Влез в клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🧰 ВИП Tools

==========

🔥 Facebook група

📜 Тайните на Мастърхак

💰 По-изгоден абонамент

🎁 Подари абонамент

🔴 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg