ВЛЕЗ В КЛУБА
креативност

Креативност по метода на Уолт Дисни за идеи, които наистина се случват

Практически метод за намиране на креативни идеи по успешния пример на екипа на Уолт Дисни


Един от най-често срещаните въпроси, когато говорим за креативност и брейнсторминг, който можете да чуете е:

"Как да получа повече от мозъчната атака, която правя?"

Докато брейнсторминга или мозъчната атака са станали може би най-емблематичния акт на творчеството, ние все още се борим с това как да им придадем реална полезност в практиката.

Проблемът е, че обикновено повечето сесии на мозъчна атака приключват доста преждевременно и без особен резултат.

Всички ние обичаме да мечтаем на едро как ще осъществим бляскавите си планове, но сме доста по-малко любопитни да се гмурнем в истинските, действителни детайли и подробности на творческото изпълнение.

В резултат на това, прекарваме 90% от времето си в измисляне на набор от идеи и може би само 10% (ако изобщо има такива) от времето в обсъждане как всъщност да направим така, че идеите ни да се случат.

Така че въпросът в тази статия е как можем да реорганизираме нашия подход към мозъчната атака, така че да стане по ефективна и резултатна?

🎈 За целта ще се обърнем към екипа на Дисни!

🔰 Да започваме...

0 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

☎️ 0878 977 107

🔰 Стани член на клуба

👤 Вход / Профил

📗 Библиотека

🏆 ВИП зона

🌀 Поднови абонамент

==========

❤️ Секретна група

💻 Инструкция за групата

ℹ️ Инфо за клуба

📺 Обиколка на Мастърхак

🔄 Автоматичен абонамент

🎁 Подари абонамент

⭐️ Отзиви за клуба

🎯 За Реклама

🦉 За Нас


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Вход за клуб
Мастърхак
Всяка седмица над 15 000 предприемачи и експерти го очакват с нетърпение
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
Едни от най-успелите хора в България четат този имейл бюлетин:
+ полезен подарък