Практически метод за намиране на креативни идеи по успешния пример на екипа на Уолт Дисни
Един от най-често срещаните въпроси, когато говорим за креативност и брейнсторминг, който можете да чуете е:
“Как да получа повече от мозъчната атака, която правя?“
Докато брейнсторминга или мозъчната атака са станали може би най-емблематичния акт на творчеството, ние все още се борим с това как да им придадем реална полезност в практиката.
Проблемът е, че обикновено повечето сесии на мозъчна атака приключват доста преждевременно и без особен резултат.
Всички ние обичаме да мечтаем на едро как ще осъществим бляскавите си планове, но сме доста по-малко любопитни да се гмурнем в истинските, действителни детайли и подробности на творческото изпълнение.
В резултат на това, прекарваме 90% от времето си в измисляне на набор от идеи и може би само 10% (ако изобщо има такива) от времето в обсъждане как всъщност да направим така, че идеите ни да се случат.
Така че въпросът в тази статия е как можем да реорганизираме нашия подход към мозъчната атака, така че да стане по ефективна и резултатна?
? За целта ще се обърнем към екипа на Дисни!
? Да започваме…