Креативност по метода на Уолт Дисни за идеи, които наистина се случват

креативност

Практически метод за намиране на креативни идеи по успешния пример на екипа на Уолт Дисни


Един от най-често срещаните въпроси, когато говорим за креативност и брейнсторминг, който можете да чуете е:

Как да получа повече от мозъчната атака, която правя?

Докато брейнсторминга или мозъчната атака са станали може би най-емблематичния акт на творчеството, ние все още се борим с това как да им придадем реална полезност в практиката.

Проблемът е, че обикновено повечето сесии на мозъчна атака приключват доста преждевременно и без особен резултат.

Всички ние обичаме да мечтаем на едро как ще осъществим бляскавите си планове, но сме доста по-малко любопитни да се гмурнем в истинските, действителни детайли и подробности на творческото изпълнение.

В резултат на това, прекарваме 90% от времето си в измисляне на набор от идеи и може би само 10% (ако изобщо има такива) от времето в обсъждане как всъщност да направим така, че идеите ни да се случат.

Така че въпросът в тази статия е как можем да реорганизираме нашия подход към мозъчната атака, така че да стане по ефективна и резултатна?

? За целта ще се обърнем към екипа на Дисни!

? Да започваме…

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Отстъпки и подаръци за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак 
ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА
4.8 / 5 от 2000+ човека
ПОСЛЕДНИ БРОЙКИ

Отстъпки и подаръци
за над 450 лв с годишен абонамент за Мастърхак

ЕДНОКРАТНА ОФЕРТА