Всичко в електронната търговия се свежда до три фактора (поне според мен):
- Колко посетители имаш (трафик)
- Колко от тях купуват (конверсии)
- Колко пари харчи всеки един от твоите клиенти (средна стойност на поръчката)
Умножи трите стойности и имаш формула, за това колко изкарваш.
V x Cr x AOV = 💰💰💰, където:
V - Посетители на сайта
Cr- Процент на реализация (Conversions)
AOV - Средна стойност на поръчка (average order value)
🤔 Въпросът е:
✅ Как да максимизираш тези три променливи по време на разпродажба?
По време на разпродажби като Черния петък твоите реклами излизат в гладиаторска битка на най-кървавата арена в онлайн търговията - тази, в която предстои най-тежкия годишен сблъсък с конкуренцията, която също рекламира. Затова и рекламата по време на самата разпродажба и в дните, непосредствено преди и след нея става доста-скъпа.
Сега следва най-интересната част 🚀
В следващите редове съм ти подбрал едни от най-ефективните насоки и идеи за тест, както и практически препоръки за FB реклама и не само, които можеш да приложиш по време на следващата ти интензивна разпродажба.
Има и още... 😲
В края на материала съм ти подготвил и огромен CHECKLIST от над 40 практически препоръки от най-добрите експерти в областта - съвети, които ще ти спестят много пари и ще увеличат продажбите ти.
Да започваме...
🔥 Виж и първа част! В нея събрахме още съвети за планиране, шаблон за организация на кампанията, готови текстове за почти всички видове имейли по време на кампанията, примери и инструменти за дизайн и автоматизация.