Всичко в електронната търговия се свежда до 4 фактора:
- Колко посетители имаш (трафик)
- Колко от тях купуват (конверсии)
- Колко харчи всеки клиент (средна стойност на поръчката)
- Колко струва придобиването на 1 клиент
Умножи трите стойности и имаш формула, за това колко изкарваш.
(V x Cr x AOVх AP) / 100 = ???, където:
- V – Посетители на сайта
- Cr – Процент на реализация (Conversions)
- AOV – Средна стойност на поръчка (average order value)
- AP – цена на придобиване (Acquisition price)
Въпросът е:
✅ Как да максимизираш тези 4 променливи?
По време на разпродажби като Черния петък твоите реклами излизат в гладиаторска битка на най-кървавата арена в онлайн търговията – тази, в която предстои най-тежкия годишен сблъсък с конкуренцията, която също рекламира. Затова и рекламата по време на самата разпродажба и в дните, непосредствено преди и след нея става доста-скъпа.
Сега следва най-интересната част:
В следващите редове съм ти подбрал едни от най-добрите насоки и идеи за тест, както и практически препоръки за Facebook реклама, които можеш да приложиш по време на следващата си разпродажба.
В първа част събрахме още съвети за планиране, шаблон за организация на кампанията, готови текстове за имейли, примери и инструменти за дизайн и автоматизация.
Има и още…
В края на материала съм ти подготвил и огромен CHECKLIST от над 40 практически препоръки от най-добрите експерти в областта – съвети, които ще ти спестят много пари и ще увеличат продажбите ти.
Да започваме…
Ключови дати за планиране
През Q4 на годината има много празници и то не само в България, но и по целия свят, които могат да бъдат чудесна възможност за допълнителни продажби чрез реклама във Facebook.
Важно е да не забравяте следното: