Facebook реклама по време на Черен петък и други подобни разпродажби [идеи за тест и препоръки]

⏱ за четене: 18 - 20 мин.

Няма време за увод, минаваме по същество!

Едно от първите неща, които трябва да направиш преди най-очакваната разпродажба през годината, що се касае до Фейсбук рекламата е да...

Планирай предварително покачването на цената на конверсиите!

Ще започна от малко по-далеч...

Всичко в електронната търговия се свежда до три фактора (поне според мен):

  1. Колко посетители имаш (трафик)
  2. Колко от тях купуват (конверсии)
  3. Колко пари харчи всеки един от твоите клиенти (средна стойност на поръчката)

Умножи трите стойности и имаш формула, за това колко изкарваш.

V x Cr x AOV = 💰💰💰, където:

V - Посетители на сайта

Cr- Процент на реализация (Conversions)

AOV - Средна стойност на поръчка (average order value)

Въпросът е:

✅ Как да максимизираш тези три променливи по време на разпродажба?

По време на разпродажби като Черния петък твоите реклами излизат за гладиаторска битка на най-кървавата арена в онлайн търговията - тази, в която предстои най-тежкия годишен сблъсък с конкуренцията, която също рекламира. Затова и рекламата по време на самата разпродажба и в дните, непосредствено преди нея става доста-скъпа.

Разбира се, колко по-скъпа ще бъде рекламата ти през този период зависи от нишата, в която са продуктите ти, но ефектът винаги е един и същ - средната цена за конверсия се увеличава по време на такива кампании и може да достигне двойна стойност спрямо нормалната цена през останалата част от годината.

Отбелязвам ти това, тъй като е добре да си наясно с тази тенденция, преди да планираш Фейсбук рекламата и бюджетите си за Черния петък.

Сега следва най-интересната част 🚀

В следващите редове съм ти събрал едни от най-ефективните идеи за тест и практически препоръки за FB реклама, които можеш да приложиш по време на следващата ти интензивна разпродажба.

Има и още... 😲

В края на материала съм ти подготвил и огромен супер CHECKLIST с практически препоръки от най-добрите експерти в областта - съвети, които ще ти спестят много пари и ще увеличат продажбите ти.

Да започваме...

🔥 Разгледа ли първа част? В нея събрахме още съвети за планиране, шаблон за организация на кампанията, готови текстове за почти всички видове имейли по време на кампанията, примери и инструменти за дизайн и автоматизация.


🏆🏆🏆

ОТКЛЮЧИ СТАТИЯТА

Влез в клуба

Вече си вътреЛогни се


Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack

Освен до него, членовете на клуба имат достъп и до:

✅ Практически ръководства - стъпка по стъпка.

✅ Специално подбрана качествена и приложима информация.

✅ По теми като маркетинг, бизнес, психология и продуктивност.

✅ Секретната Facebook група на клуба с още ресурси.

✅ Две библиотеки с едни от най-добрите книги в света (en).

✅ 10 годишния опит на създателя на lifehack.bg

🏆 Специална VIP зона за най-лоялните абонати.

Всяка седмица ново съдържание!

Абонирай се

Само за членове на клуба!