Създаването на онлайн казино и сайт за спортни залози е начинание за най-добрите и най-смелите в тази индустрия.
През последните години забелязваме засилен интерес на различните международни брандове, които търсят вариант за навлизането на пазара. Мотивите им са повече от ясни – икономистите забелязват бързо развитие на индустрията в България, очакват пазара да повиши своята стойност до половин милиард лева. Дигиталният сектор също не е за подценяване – онлайн технологиите и високата скорост на интернет връзката не може да се подценява и все още стои във върховете на европейските класации.
Именно в тази среда през 2018 г. ще открием, че Palms Bet България стартира своята дейност. Впрочем това е вторият опит, защото компанията зад този бранд – Телематик Интерактив България притежаваше не толкова популярна платформа. След ребрандиране, поставянето на нови и ясни цели, както и търсенето на нови възможности за развитие, днес забелязваме не просто гигантски скок в развитието, при това в рамките на точно три години, но и амбиция за покоряването на нови висоти.
Какво имаме предвид?
Достатъчно е да забележим, че това е бранд с фокус в оригинални предложения, въвеждането на иновации – без аналог сред конкуренцията и промоционални условия и изненади за всеки клиент.
Рим не е бил построен за един ден, но най-вероятно не е разполагал с екипа зад този бранд. Звучи смело, най-вероятно пресилено, но нека разгледаме малко по-подробно всички стъпки, които доведоха бранда до тази експанзия. Нека не забравяме, че през последните почти две години спортните платформи не бяха особено активни, но това не попречи за постигането на необходимите резултати. Началото не беше чак толкова бляскаво – откривахме реклами, но не толкова чести, за да намразим марката, преди да разберем дори какво може да предложи.
Спортната секция стартира сравнително добре, макар и да липсваха някои от основните функции, а онлайн казиното покриваше основните изисквания, позволявайки на клиентите и почитателите на игрите на риска да не останат разочаровани. Какво трябва да направи едно ново лице на пазара, когато се изправя срещу най-големите и вече наложени оператори, които между другото вече се развиват и международно?
Отговорът е елементарен – търсенето на нови и оригинални предложения.
Бързата скорост за развитие ни позволи да видим добавянето на секции като „Живо казино“, въвеждането на нови и оригинални предложения, както и добре оформени бонуси.
Екипът знаеше, че единствено различните и оригиналните ще останат по-дълго на пазара и бързо забелязахме, че бяха добавени безплатни игри за клиентите – такива, които не изискват средства, а позволяват на феновете да играят едни срещу други, като наградата продължава да е бонус за игра.
През първата година се появиха игри като „Фентъзи футбол“, като в началото всеки можеше да създаде специален отбор с играчи от България, а след това се появи и Английската Висша лига, но подозираме, че най-вероятно може да има и още лиги в тази посока.
Там, където нямаше как да се създаде нещо ново, се предлагаше възможно най-доброто на пазара. Секцията с виртуални спортове е може би една от най-добрите до този момент сред конкуренцията. С методичното обновяване и въвеждане на новости, някои промоции се променяха в полза на играчите, докато други се променяха автоматично с изцяло нови и по-добри.
Не е трудно да открием, че в течение на времето се добавиха и електронните спортове. Малко по-късно открихме и присъствието на различни бонус игри и прогресивни джакпоти, както за спорт, така и за казино игрите.
Дълго време една от най-интересните игри предлагаше награден фонд от половин милион лева за спортните фенове. Функциите и разнообразието са само една от страните за успех, а в този сектор далеч не са достатъчни.
В началото на годината станахме свидетели на един много вълнуващ, забавен, понякога не толкова обичан джингъл, в който Фики под една минута изпяваше правилата на нова игра, в която освен парични награди предлагаше и огромно разнообразие от материални награди, а условията бяха открити и прозрачни, а един човек можеше да спечели недвижимо имущество в столицата, както се и случи. Рекламната им кампания беше успешна и твърдим това с лекота – появиха се забавни картинки, някои се шегуваха, други продължаваха да разнасят закачливите думи и всичко това показа, че експертите са си свършили работата. Дойде лятото и освен активни бонуси и промоции за Евро 2020 имахме възможност да чуем и втората част от песента на изпълнителя, като този път голямата награда беше насочена към родното Черноморие.
В момента се очаква от мнозина да има и трета част, но докато едната промоция беше налична, на хоризонта се появи още една, която отново идва с впечатляващ размер на наградата.
И както се досещаме, нито един бранд не може да получи вниманието, ако не пренасочи своите ресурси обратно към спорта. В един от най-трудните моменти, точно този оператор се постара да подаде ръка на един от големите столични клубове. Финансовата инжекция позволи оставането му над повърхността и спести редица главоболия. Социалната програма и ангажирането на футболисти също беше добро решение.
Каква е формулата на успеха, след като изброихме толкова много? На първо място ще открием, че всичко трябва да е легално и прозрачно. Клиентите на тази индустрия не обичат агресивните реклами, предпочитат елегантната покана, запознаването с предложенията и високи шансове за успех. Ориентирът в тази посока не беше инкасирането на бързи печалби за сметка на бранда, а предоставянето на възможности, търсенето на лоялните потребители – да тук има и лоялна програма – и поддържането на платформата жива и ориентирана спрямо самите клиенти. Техните желания са закон и след като се слушат, резултатите не закъсняват.