Как TManager се сприятели с Google календара и Trello, за да направи живота ти много по-лесен!

Безплатен онлайн календар с функции за управление на задачи, който забележи - може да се комбинира с Google календара и да се интегрира с Trello.

Спомняш ли си секретарката на Дон Дрейпър от сериала „Момчетата от Медисън Авеню“? Едно от задълженията и беше да му напомня за срещите с клиенти, какви задачи му предстоят и да следи да не се изпускат срокове.

Така магьосникът на рекламата успяваше да освободи ума си за творчески идеи, енергията си за омайването на нов клиент и да стига до мъдри прозрения от типа „Въпреки  че успехът е реалност, ефектите му са временни.“ Сигурна съм, че специалистите от неговия ранг и днес си имат такъв помощник.

Но какво да правим ние, които не разполагаме с подобни екстри?

Какво да правят супер заетите хора, които работят над няколко проекта, къде самостоятелно и къде в екип, и се чудят как да удължат денонощието, за да свършат всичко в срок, с високо качество и така, както им се иска?

За всички с претоварен график! Следващите редове ще ви харесат…

Представям ви TManager  – безплатен онлайн календар с функции за управление на задачи, който забележи – може да се комбинира с Google календара и да се интегрира с Trello – две от най-често използваните платформи за управление на време и проекти.

Логването става с Google. Така се елиминира проблема с многото акаунти за различни софтуери. Интерфейсът е доста лесен за работа и няма как човек да се обърка. Календарът се зарежда в три типа изглед – ден, седмица и месец.

Има също и общ изглед (цял календар) с всичките ти задачи.

Когато задаваш задача можеш да укажеш дали тя ще покрие целия ден или e краткосрочна, да добавиш до кой ден и час е задачата и т.н.

Една от полезните функционалности е:

Създаването на списък със задачи, който се управлява в календара чрез „drag & drop“. Можеш да следиш колко задачи си отметнал и да си направиш мониторинг – изпълнените задачи придобиват сив цвят, а планираните са в зелено.

Ето как работи инструментът:

След като се логнеш в ТМanager даваш и достъп до твоя Google календар. Появява се основният интерфейс и можеш да започнеш да ползваш инструмента.

Има два начина да добавяш задачи:

  1. Първият е да избереш ден и час от календара и да си заложиш задачата.
  2. Правиш си списък със задачи (кликваш върху иконката, наподобяваща хамбургер) и пренасяш всяка на съответното място в календара.

Ако работиш по различни проекти можеш да зададеш име на всеки от тях, след което ги разделяш на задачи и ги разпределяш по дати в календара с „drag & drop“.

Най-голямото предимство!

Можеш да следиш всичко и в движение, щом си дал интеграция с твоя Google календар, както и да видиш каква продуктивност имаш!

За целта има дори тракер!

Чрез него можеш да си гледаш седмичната статистика.

Е, готов ли си да пробваш този помощник, който ще спести от най-ценното, което имаш – своето време? Линк → TManager.


БЕЛЕЖКА от Христо 📝

От опит знам, че инструментите сами по себе си няма да увеличат продуктивността ти. За да се случи това ти е необходима стратегия.

За целта събрах на едно място най-ефективното, което съм пробвал през годините – и като стратегии и като софтуер.

Резултатът е практическо ръководство за реално постигане на висока ефективност – в работата и в живота.

В него ще разбереш какво открих, че наистина работи!

Освен това, ще ти покажа и:

  • 10-те стратегии, които реално вършат работа.
  • Любимият ми софтуер за организиране на време и задачи.
  • Как намирам време и енергия абсолютно сам да управлявам най-високо производителната и полезна онлайн медия – lifehack.bg.
  • И разбира се – моят личен подход за висока продуктивност.

Отдели 20 минути и го прочети!

Гарантирам ти, че продуктивността драстично ще ти се увеличи. → ЛИНК

P.S. Това ръководство е част от VIP клуб MasterHack 🔰

Препоръчвам ти и:

Остави коментар

Notify of
avatar
wpDiscuz