Най-добрият начин за контрол на калориите, ТОЧКА!

Искате ли винаги да приемате идеалното за вас количество храна?

Калкулатор на калории, „профи“ съвети, кантарчета, везнички и т.н….

по колко калории на денЗабравете ги и ми се доверете – има много по-добър начин!

Пробвайте това супер простичко, но адски ефективно упътване за контрол на калориите.

То е практично, мощно и доказано (за щастие не от мен, а от истински експерти – тези от precisionnutrition.com).

  1. Опитвате се да качите мускули?
  2. Мъчите се да отслабнете?
  3. Или просто искате да се храните здравословно?

Съчувствам ви за мъките и ви се възхищавам с колко много информация трябва да се борите, с колко много броячи, калкулатори и т.н. трябва да използвате, докато откриете оптималното количество за всяка порция, от която реално има нужда вашето тяло.

Каква е гледната ми точка?

Броенето на калории не е устойчиво в борбата с килограмите!

То е подтискащо, непрактично, а проучвания показват, че в 25% от случаите то е некоректно и в двата варианта – при приети и изразходени калории.

Съществува по-добър начин:


калкулатор на калории

Бележка: изследване за влиянието на размера на порцията от Браян Уансинк

Колко е простичко, нали?

Нищо сложно, нищо аритметично, нищо за смятане – просто вашата ръка!

Искате ли да си разпечатате тази инфографика и да си я сложите в кухнята?

Или пък във фитнес залата, защо не?

За целта ще ви трябва в много по-голям размер и с много по-висока резолюция. Подготвени сме – кликнете на този линк, за да си я изтеглите във формат изпълняващ тези критерии!

Закачете си я в кухнята и се допитвайте до нея при всяко хранене.

Хранете се, движете се, живейте…по-добре.

Светът на здравето и фитнеса е доста объркващо място. Не трябва да бъде така!


P.S. благодарности на ментора ми в спорта и храненето Божидар Батев, който ми сподели, не само за метода описан в инфографиката, но и много други, които ми разкриха един нов свят изпълнен с качествена наука, експерименти и над 20 години личен опит.

Вижте и страхотния му материал в lifehack.bg.

1 Коментар
  1. Маргото каза

    С цялото си уважение към мастър Батев само ще отбележа, че с ръце се хранят арабите и индийците, ние използваме прибори. Втората вметка е, че външният контрол не върши работа, ако няма вътрешен. Това е цаката. Ако можеш да намериш начин да контролираш желанието си за ядене, ти можеш да отслабнеш с която и да е диета. Най-новите изследвания твърдят, че нови мускулни влакна не се създават, а съществуващите „се раздуват“. Да правиш мускули, които няма да използваш за друго, освен за снимки, е … меко казано неразумно. Освен това тежестите „сплескват“ хрущялите, които свързват костите и ги травмират, след години подобни силови тренировки деформират двигателния апарат и това се вижда при щангистите, след активния спортен период. Някои от тях не могат да си вържат обувките, а други страдат от непоносими болки. Да не говорим за черния дроб, който преработва боклуците, с които се хранят?!

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!