Как да запазиш данни от форма за попълване в сайта ти в Google Docs автоматично

Олег Петров е експерт в уеб разработката с WordPress, open source contributor и фен на уеб дизайна. Кариерата му започва в Мтел и преминава през компании като BTV и Publicis. Основател на SmartNews.bg и уеб агенцията TheWeb.bg, автор в lifehack.bg


В това видео ще ви покажа как да записваш данните от формите за контакт, за запитвания и други “събирачи” на информация, които слагаш в сайта си и да ги организираш в Google Sheet документ – автоматично.

Ако имаш форма за контакт на сайта или поръчките / услугата ти се продава чрез запитване през форма, то може да автоматизираш получаването на данни през тези форми като ги организираш в таблица. Към това управление на информация може да добавиш и други автоматични събития като например: след изпращане на запитване в, може да се създаде дъска в Trello, да се изпрати имейл или съобщение в Messenger.

? Искаш още супер полезни автоматизации?

Задължително виж ръководствата по-долу ⬇️

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → вземете подарък
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си