Как да запазиш данни от форма за попълване в сайта ти в Google Docs автоматично

Олег Петров е експерт в уеб разработката с WordPress, open source contributor и фен на уеб дизайна. Кариерата му започва в Мтел и преминава през компании като BTV и Publicis. Основател на SmartNews.bg и уеб агенцията TheWeb.bg, автор в lifehack.bg


В това видео ще ви покажа как да записваш данните от формите за контакт, за запитвания и други „събирачи“ на информация, които слагаш в сайта си и да ги организираш в Google Sheet документ – автоматично.

Ако имаш форма за контакт на сайта или поръчките / услугата ти се продава чрез запитване през форма, то може да автоматизираш получаването на данни през тези форми като ги организираш в таблица. Към това управление на информация може да добавиш и други автоматични събития като например: след изпращане на запитване в, може да се създаде дъска в Trello, да се изпрати имейл или съобщение в Messenger.

? Искаш още супер полезни автоматизации?

Задължително виж ръководствата по-долу ⬇️

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
По случай рожденния ми ден те черпя с най-голямото ни намаление (+ 3 подаръка) 🎉
0
ден
0
часа
0
минути
0
секунди

Спести 300 лв и вземи 3 нови БОНУСА на стойност 190 лв.