WordPress изскачащи Pop Up прозорци: основното, което трябва да знаете + най-добрите ресурси

Как да събирате повече мейл адреси с вашия wordpress блог или сайт?

Чрез различните wordpress плъгини, под формата на изскачащи прозорци или т.нар. Pop Up. – това би могло да бъде едно добрите решения, с които да увеличавате сериозно списъка си с мейл абонати.

В допълнение на това, също може да култивирате добър списък с абонати чрез поставяне на атрактивна форма за контакт в рамките на вашата странична лента /sidebar/ или под вашите блог постове, подобно на начина, който сме избрали и ние!

Разбира се, използването на подобен метод като pop up прозорците е доста спорен – някои тотално го отричат, други здраво го използват.

За едни читатели е адски досаден, други не му обръщат чак такова внимание. Но за някои блогъри е адски ефективен – при нас свърши страхотна работа като определено не прекалявахме с използването на този вариант.

Според Nail Patel от авторитетния блог Quick Sprout /по чийто изследвания са и данните в тази статия/, изскачащите прозорци са 3 пъти по ефективен метод при събирането на мейли от вашите читатели, в сравнение със стандартните форми за абонамент, разположени в страничната лента или в края на всяка статия.

Неговия сайт и красивия, атрактивен pop up прозорец, който използва /вижте снимката най-отгоре/, доказват това, както и този на доста от най-добрите блогъри в света в лицето на socialtriggers.com И все пак, за да използвате този метод по най-добрия начин си има определени правила, които трябва да се спазват и ако не сте сигурни как да създадете работещ изскачащ прозорец, задължително прочетете остатъка от тази статия!

Ето и няколко интересни данни, които могат да ви помогнат да си направите съвсем сами сериозен, ефективен изскачащ прозорец:

  • quicksproutmoneyКурсовете имат по-добра конверсия от е-книгите.

Повечето блогъри обикновено раздават книги /включително и ние/, но от различни А/В тествое Нейл Пател и екипа му откриват, че 7 дневни курсове или 30 дневни такива, получават с 6% по-висока конверсия.

И все пак, независимо какво ще изберете за вашите читатели, ще постигнете много повече ако все пак им сложите нещо на „кукичката“, за което да се хванат, независимо дали ще е книга или безплатен курс на обучение.

Вижте нашето богато, илюстрирано ръководство за Фейсбук под формата на безплатна е-книга като кликнете тук!

  • Не забравяйте да добавите парична равностойност.

Това е една страхотна идея, която от сега да Ви призная смятам да използвам. Въпреки, че информацията, която се раздава е напълно безплатна, това в никакъв случай не означава, че тя не струва нищо.

В случая имам привилегията да говоря директно от нашия опит в lifehack.bg, като ви споделя, че написването на подобна безплатна книга, каквато имаме тук, отнема много време и усилия.

еве ми се като се замисля, че леко трябва да я обновя с последните новости/

В този ред на мисли, Нейл Пател и екипа му откриват, че когато добавят във формата за абонамент в страничната лента на сайта текста „на стойност 300 $„, /вижте снимката в дясно/ ефективността на формата се покачва с цели 22%.

  • Бъдете агресивни!

В pop up плъгините за wordpress има различни настройки за вашия изскачащ прозорец.

От забавяне на появяването му щом читателя отвори сайта, до показването само на хора, които влизат за първи път – като по този начин може сами да решите до каква степен искате да бъдете агресивни.

Тук може би е по-добре да не се замисляте много, много за това, че на някой ще му бъде досадно просто да кликне някъде в сайта, за да скрие прозореца, тук трябва да се замислите за вашия ценен мейл списък, който добре трябва да отглеждате.

Защото ако съдържанието ви е добро, досадата, която причинявате би трябвало бързо да отмине…

Но да споменем и няколко цифри: и тук екипът на Нейл откриват, че показването на pop up прозореца веднага за всички, след като потребител отвори страницата е с 23.5% повече, в сравнение ако го забавите да се показва с 10 секунди по-късно!

  • Цветът има значение!

pop-up-lifehack

Разработчиците, които ползва Пател, тестват 33 цвята /синьо, зелено, червено, черно, бяло, розово, сиво, лилаво, жълто, оранжево, кафяво, както и по два нюанса от тези цветове/, като цвят за бутона за призив за действие на неговия изскачащ прозорец, както и на 3 други негови блога. Те откриват, че червено, зелено, оранжево и жълто имат способността да носят най-висока конверсия при бутоните за призив за действие или т.нар. Call to Action бутони. А цветовете черно, кафяво и лилаво съответно носят най-малка конверсия при този вид бутони. И все пак тествайте своя блог, за да видите дали това наистина е така! Не приемайте всичко за чиста монета.

  • Не искайте прекалено много информация!

В уеб базираните изскачащи прозорци, обикновено тези, които ги използват, карат хората да дават своето име и е-мейл.

Ето и някои данни отново от изследвания на екипа на Нейл Пател: когато извършват А/В тест, в който при тест В е поискан само мейл адреса на посетителите, конверсията се е увеличила със 17%, което честно казано не е много изненадващо.

Но по-интересното е, че когато правят същия А/В тест, само че този път за мобилен трафик, конверсията при неговата мобилна форма за абонамент се увеличава с 39,3%.

Извода тук е, че просто искайте само мейл адреса, нищо повече…

  • Разположението е всичко!

С wordpress плъгини като Popup Domination или Premium List Magnet, който ние използвахме до скоро, ще разполагате с множество възможности за различен дизайн.

Понякога самото поле за въвеждане на мейл адреса ще е разположено в дясната страна на изскачащото съобщение, а друг път то може да е точно под оферираното предложение.

Тестовете в случая направени от хората на Нейл казват, че когато тестват в сайта му Quick Sprout тези два варианта на разположение на полето за мейл адреса, установяват, че разположено под оферираното съобщение, под вашата безплатна книга, ще увеличи конверсията ви с 11%. Тоест тук отговора на въпроса – къде да разположим самата форма за абонамент е ясен – отдолу!

Веднъж след като съберете някакъв брой мели от вашите редовни читатели, уверете се, че ще ги уведомявате всеки път, когато публикувате нова статия или имате да им дадете нещо наистина полезно – не им досаждайте често!

И независимо, че винаги ще има хора, които ще се абонират само и единствено за безплатната ви е-книга или курс,  по този начин, използвайки pop up прозорец,  Нейл Пател казва, че е увеличил трафика си с 13.9%. А освен това имате възможност да създадете кръг от верни последователи, което е и основата на един успешен блог.

Най-добрите wordpress плъгини за създаване на супер Pop Up прозорец

Untitled-5

Някак си няма да мога да заспя спокойно ако не съм убеден, че сме Ви дали освен изключително полезна информация за pop up изскачащите прозорци /поне според мен/, но и всички останали ресурси, с които да обезпечите напълно вашият страхотен wordpress блог!

В тази връзка искам да Ви предоставя начин, чрез който да си изтеглите четирите според мен най-добри, професионални wordpress плъгини, които може да използвате, за да създадете убийственото си предложение, с което ще хванете вашите бъдещи мейл абонати.

Забележка: всички 4 плъгина съм ги смъкнал от други мои сайтове, където са тествани и работят без проблем! Използвайте ги само с некомерсиална цел. А ако решите да ги внедрявате професионално във вашите сайтове с комерсиална цел, моля закупете си ги от оригиналните източници.

WordPress PopUp

WordPress PopUp

Един от най-ефективните начини да рекламирате услугите и продуктите си чрез вашия мейл бюлетин, специално предложение или просто да покажете някаква настояща промоция е като използвате този безплатен wordpress pop-up плъгин, който определено е лесен за работа. Ето някои от нещата,които прави:

  • Показване на изскачащ прозорец създаден от вас
  • Създаването на нов pop-up е толкова лесно, колкото и създаването на нова статия
  • Задаване на различен период от време, след който да се появява.
  • Задаване колко пъти да се появява на един и същ потребител
  • Възможност за потребителите да го скриват, за да не им се показва никога повече
  • Съвместим с всяка wordpress тема – може да го оформите според вашия дизайн.
  • Найстройване на местоположението на прозореца, фона и цвят на текста

Официална страница | Изтегли WordPress PopUp

Pop Up Domination 3

Untitled-2

Да започнем с най-известния плъгин за wordpress, чрез който ще може да създадете изчистен изскачащ прозорец за нуждите си що се отнася до събирането на мейл адреси, на които да предоставяте в последствие ценното си съдържание.

За да активирате платената версия, като разархивирате файла, който ще изтеглите, в папката ще видите текстов файл с наименование PASS, използвайте паролата в него!

Официална страница | Изтегли Pop Up Domination 3

Premium List Magnet

Untitled-1

Това е pop up wordpress плъгина, който до скоро използвахме тук на страниците на lifehack.bg и, от който плъгин сме изключително доволни.

Разполага с пълен набор от опции, които са присъщи за професионален pop up прозорец, включително и персонализация на почти всичко. Ползва се без допълнителна активация.

Хубавото тук е, че ще можете да създадете освен изскачащ прозорец, но и форма за страничната лента, както и изскачащ прозорец от дъното на сайта, което също е доста атрактивен метод за насърчаване на нещо, което искате да привлече внимание.

Официална страница | Изтегли Premium list magnet

Pop Up Ninja

Untitled-4

Още един страхотен плъгин за wordpress, чрез който ще изградите освен абонаментна форма в стил pop up, но и ще имате възможност да си направите изскачащ прозорец,  съдържащ бутони с вашите социални мрежи, чрез който да събирате последователи.

Този плъгин разполага с изключително много възможности, красиви шаблони и лесни за работа настройки. Не изисква някаква допълнителна активация.

Официална страница | Изтегли Pop Up Ninja

Hybrid Connect

pop-up3

Нарича се така, защото освен стандартна изскачаща форма за абонамент чрез мейл адрес, може да ви осигури и pop up прозорец свързан със социалната мрежа Facebook.

След като го инсталирате, в секцията му за активация просто въведете произволен мейл адрес и плъгина ще е готов за работа с пълна функционалност.

Разполага с наистина много шаблони, както за pop up, така и за форми, които да разположите в  страничната лента на сайта си или под всяка една статия.

Този инструмент притежава страхотна възможност за т.нар. А/В тестване на различни по дизайн и съдържание форми за абонамент, което е наистина полезно за установяване на това, кое работи и кое не.

Официална страница | Изтегли Hybrid Connect


Е, това по мое мнение е най-доброто в момента, което може да се намери в интернет за създаване на атрактивен и ефективен изскачащ прозорец,

…чрез който да колекционирате мейлите на вашите най-верни читатели, след което да ги обсипете с полезни и интересни статии и благини.

Не бих се ангажирал да кажа кой от тях е най-добър, но който и да използвате, убеден съм, че ще ви свърши страхотна работа. Особено ако разбирате малко от CSS и Photoshop, може да създадете наистина неустоим Pop Up. Но дори и да нямате хабер от тези две неща, не се притеснявайте – всеки един от тези wordpress плъгини разполага с доста красиви и сполучливи шаблони, които лесно да приложите.

Още по темата: 

Opt-in Pop ups, the good, the bad and the ugly (and 1 tip to make them 300% more effective)

2 Коментара
  1. Даниел каза

    Ти си як

  2. Даниел каза

    Ти си велик

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!