Как гигантите в онлайн бизнеса те карат да се пристрастяваш към тях, без да се усетиш!

10 тактики за въздействие от най-високо ниво, които и ти можеш да приложиш + 3 психологически начина да "заразиш" клиентите си с бизнеса си!

Разбери как големите компании "отвличат" ценни моменти от безценното време на своите клиенти! Сигурен съм, че ще намериш начин да приложиш тези психо трикове и в своя бизнес. В тази статия ще говорим за тях и за практическия опит на Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен продуктов дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени. Сега и ти можеш да се възползваш от тези похвати! Те ще ти дадат идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая ще ти покажа и 3 експертни начина как да „заразиш“ потенциалните си клиенти с това, което продаваш. Готов ли си?

🏆🏆🏆

ОТКЛЮЧИ СТАТИЯТА

Влез в клуба

Вече си вътреЛогни се


Този материал е част от специализираното съдържание на клуб MasterHack

Освен до него, членовете на клуба имат достъп и до:

✅ Практически ръководства - стъпка по стъпка.

✅ Специално подбрана качествена и приложима информация.

✅ По теми като маркетинг, бизнес, психология и продуктивност.

✅ Секретната Facebook група на клуба с още ресурси.

✅ Две библиотеки с едни от най-добрите книги в света (en).

✅ 10 годишния опит на създателя на lifehack.bg

🏆 Специална VIP зона за най-лоялните абонати.

Всяка седмица ново съдържание!

Абонирай се

Само за членове на клуба!