facebook_pixel

Как гигантите в онлайн бизнеса те карат да се пристрастяваш към тях, без да се усетиш!

10 тактики за въздействие от най-високо ниво, които и ти можеш да приложиш + 3 психологически начина да "заразиш" клиентите си с бизнеса си!

Разбери как големите компании "отвличат" ценни моменти от безценното време на своите клиенти! Сигурен съм, че ще намериш начин да приложиш тези психо трикове и в своя бизнес. В тази статия ще говорим за тях и за практическия опит на Тристан Харис, бивш магьосник и настоящ етичен продуктов дизайнер на Google, експерт по въпроса как технологията ни прави психически уязвими и пристрастени. Сега и ти можеш да се възползваш от тези похвати! Те ще ти дадат идеи как да направиш и твоя бизнес също толкова пристрастяващ. А накрая ще ти покажа и 3 експертни начина как да „заразиш“ потенциалните си клиенти с това, което продаваш. Готов ли си?

Привет :)

Извини ме за прекъсването. Искам да ти кажа нещо важно!

Вероятно вече познаваш някои от статиите, които пиша толкова време. Те са дълги, красиви и пълни с ценна информация. Отскоро започнах да създавам още по-сериозни материали, в които се гмуркам надълбоко! Изваждам есенцията на конкретен проблем от най-добрите източници. Резултатът - само онова, което си струва да знаеш.

Точно като тази статия!

За да я прочетеш трябва само да се абонираш за VIP клуб BusinessHACK or VIP клуб MindHACK.

Отнема минута!

След това ще имаш достъп до много специални неща: практически ръководства, безценна информация, личния ми опит, библиотека с безплатни книги и много други.

Вече си член на ВИП клуба?  >>  Логни се тук.


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди страницата с F5!

Препоръчвам ти и:

Comments are closed.