Как да измерваш продажбите и трафика от сайта си през Facebook и Google Analytics

Искаш ли да знаеш коя реклама води до продажби и коя не, вместо да гадаеш? В това ръководство ще ти покажа как да анализираш и измерваш трафика и продажбите от сайта си, независимо от източника им . Искаш ли? Или предпочиташ да си останеш заблуден?

Коя Facebook реклама или социална мрежа ти осигурява най-много трафик? ? ?

А коя ти носи най-много продажби? Какво ще кажеш ако само за няколко секунди можеш да намериш точен отговор на тези въпроси? А какво ще кажеш да разбереш кой канал ти носи най-много приходи - Facebook рекламата, мейл маркетинга или чат бот кампаниите?

О да, можеш да проследиш тези неща и то напълно безплатно! Всичко от което имаш нужда е това ръководство. В него ще научиш как да проследиш трафика и продажбите си! Отключи го ?

СЪДЪРЖАНИЕ:


    1. Кой е най-добрия начин за измерване на трафик и продажби?
    2. Как да проследиш продажбите от онлайн магазина си през GA чрез Goals?
    3. Как да измериш продажбите си от Facebook, когато използваш Conversion?
    4. Как да използваш UTM за измерване на Facebook трафик и реклама?
    5. Как да измериш трафика и продажбите си от Facebook в GA?
    6. Google Tag Manager - Най-важното, с което трябва да започнеш НОВО
    7. Обобщение: защо трябва да използваш за анализ и Facebook и GA?

VIP клуб BusinessHACK, част от MASTERHACK | Създадено от Христо Стоянов © lifehack.bg

⭐⭐⭐⭐⭐

За да продължите е необходимо да имате абонамент за MasterHack

Научете повече

Вече си в клубаЛогни се

Само за членове на клуба!