Как да измерваш продажбите (конверсиите) и трафика от сайта си през Facebook и Google Analytics

Искаш ли да знаеш коя реклама води до продажби и коя не, вместо да гадаеш? Статистиките в Ads Manager-а са добри, но няма да ти кажат цялата истина! В това ръководство ще ти покажа как по-точно да анализираш и измерваш трафика и продажбите от сайта си, независимо от източника им . Искаш ли? Или предпочиташ да си останеш заблуден?

Коя Facebook реклама или социална мрежа ти осигурява най-много трафик? 📊 📈

А коя ти носи най-много продажби? Какво ще кажеш ако само за няколко секунди можеш да намериш точен отговор на тези въпроси? А какво ще кажеш да разбереш кой канал ти носи най-много приходи - Facebook рекламата, мейл маркетинга или чат бот кампаниите?

О да, можеш да проследиш тези неща и то напълно безплатно! Всичко от което имаш нужда е това ръководство. В него ще научиш как да проследиш трафика и продажбите си! Отключи го 👇

Здравей :)

Този материал е част от специализираното VIP съдържание на клуб MasterHack!

Достъпен е само за членовете на клуба, които разполагат още и със: супер практически ръководства, качествена и приложима информация, моят личен опит, две библиотеки с едни от най-добрите книги [FREE], достъп до секретната Facebook група на клуба и още много други ресурси, които специално подбирам за тях, за да постигат много по-добри резултати в бизнеса и живота и разбира се, за да им спестя огромно количество от ценното им време.

СТАНИ ЧЛЕН, ВЛЕЗ В КЛУБА 🔰

Вече си член на ВИП клуба? → Логни се тук.


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди страницата с F5!

Препоръчвам ти и:
wpDiscuz