30 експертни трика за ефективни Facebook реклами [екшън списък] – 1 част – UPDATED

Екшън списък с доказани, практически тактики, съвети и идеи от експертите по Facebook маркетинг, които можеш да копираш и експериментираш в твоите Facebook реклами!

Има тонове статии с трикове за Facebook реклами.

Повечето от тях са пълни с основни съвети като как да създадеш аудитория във Фейсбук и т.н., неща, които повечето от нас вече знаем. Това не е особено полезно, нали?

Затова направих този специален списък съдържащ есенцията на малко познати практически съвети и стратегии, съдържащи моя опит и този на най-добрите експерти в областта.

СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. Как да използваш потребителски ревюта ново
  2. Кратък или дълъг текст за мобилната реклама? ново
  3. Алтернатива на намаления органичен рийч ново
  4. Полезни инструменти за Facebook администратори ново
  5. ВИДЕО - Как да създадеш и анализираш Dynamic Creative реклама ново
  6. Първото нещо, което трябва да направиш е...
  7. Най-добрият начин за привличане на евтин трафик е:
  8. Boost post - как да решиш кой да избереш и как да го промотираш?
  9. Какво съдържание да споделям, за да подобря органичния си обхват?
  10. След като публикуваш пост - ти направи първия коментар!
  11. Най-доброто време за споделяне във Фейсбук е:
  12. Мобилните или десктоп рекламите носят повече продажби?
  13. Стовари популярността на другите върху себе си!
  14. Как да се закотвиш в главата на аудиторията си и да останеш там завинаги?
  15. Ангажирай аудиторията си чрез Quiz-ове!
  16. Не прави промени във вече активна реклама! Вместо това...
  17. Дневен или Life Time бюджет?
  18. Автоматично или ръчно бид-ване?
  19. Как да разбереш дали се припокриват аудиториите ти?
  20. Сутрин или следобед да пусна Facebook рекламата си?
  21. Управлявай пиксела в WordPress сайта си с тези плъгини:
  22. Как да разпределя рекламния си бюджет според типа клиенти?
  23. Какъв % на Lookalike аудиториите да използвам?
  24. За колко се приема добър Relevant Score?
  25. Как изключването на аудитории също може да бъде полезно!
  26. Кой инструмент да използваш за планиране и отложено публикуване?
  27. Защо при ремаркетинга времевия период има голямо значение?
  28. Много по-прецизно таргетиране с Facebook’s Split Audiences.
  29. Използвай етикети (Tags), за да управляваш рекламите си по-лесно!
  30. Прави бързи промени - едновременно в няколко реклами в Power Editor!
  31. БОНУС материал: новата страница на Facebook Pixel.

⭐⭐⭐⭐⭐

За да продължите е необходимо да имате абонамент за MasterHack

Научете повече

Вече си в клубаЛогни се

Само за членове на клуба!