30 експертни трика за ефективни Facebook реклами [екшън списък] – 1 част 👉 UPDATED

Екшън списък с доказани, практически тактики, съвети и идеи, които експертите по Facebook маркетинг използваме, за да създаваме супер ефективни Facebook реклами!

Има тонове статии с трикове за Facebook реклами.

Повечето от тях са пълни с основни съвети като как да създадеш аудитория във Фейсбук и т.н., неща, които повечето от нас вече знаем. Това не е особено полезно, нали?

Затова направих този специален списък съдържащ есенцията на малко познати практически съвети и стратегии, съдържащи моя опит и този на най-добрите експерти в областта.

СЪДЪРЖАНИЕ:


  1. Как да използваш потребителски ревюта ново
  2. Кратък или дълъг текст за мобилната реклама? ново
  3. Алтернатива на намаления органичен рийч ново
  4. Полезни инструменти за Facebook администратори ново
  5. ВИДЕО - Как да създадеш и анализираш Dynamic Creative реклама ново
  6. Първото нещо, което трябва да направиш е...
  7. Най-добрият начин за привличане на евтин трафик е:
  8. Boost post - как да решиш кой да избереш и как да го промотираш?
  9. Какво съдържание да споделям, за да подобря органичния си обхват?
  10. След като публикуваш пост - ти направи първия коментар!
  11. Най-доброто време за споделяне във Фейсбук е:
  12. Мобилните или десктоп рекламите носят повече продажби?
  13. Стовари популярността на другите върху себе си!
  14. Как да се закотвиш в главата на аудиторията си и да останеш там завинаги?
  15. Ангажирай аудиторията си чрез Quiz-ове!
  16. Не прави промени във вече активна реклама! Вместо това...
  17. Дневен или Life Time бюджет?
  18. Автоматично или ръчно бид-ване?
  19. Как да разбереш дали се припокриват аудиториите ти?
  20. Сутрин или следобед да пусна Facebook рекламата си?
  21. Управлявай пиксела в WordPress сайта си с тези плъгини:
  22. Как да разпределя рекламния си бюджет според типа клиенти?
  23. Какъв % на Lookalike аудиториите да използвам?
  24. За колко се приема добър Relevant Score?
  25. Как изключването на аудитории също може да бъде полезно!
  26. Кой инструмент да използваш за планиране и отложено публикуване?
  27. Защо при ремаркетинга времевия период има голямо значение?
  28. Много по-прецизно таргетиране с Facebook’s Split Audiences.
  29. Използвай етикети (Tags), за да управляваш рекламите си по-лесно!
  30. Прави бързи промени - едновременно в няколко реклами в Power Editor!
  31. БОНУС материал: новата страница на Facebook Pixel.

Този материал е част от специализираното VIP съдържание на клуб MasterHack!

Достъпен е само за членовете на клуба, които разполагат още и със: супер практически ръководства, качествена и приложима информация, моят личен опит, две библиотеки с едни от най-добрите книги [FREE], достъп до секретната Facebook група на клуба и още много други ресурси, които специално подбирам за тях, за да постигат много по-добри резултати в бизнеса и живота и разбира се, за да им спестя огромно количество от ценното им време.

ВЛЕЗ В КЛУБА 🔰

Вече си член на ВИП клуба? → Логни се тук.


Само за членове - Ако си логнат, но все още виждаш това съобщение, презареди страницата с F5!

Не пропускай и:
нови стари харесвани
alek.rusev
Member

Страхотна статия. Бих искъл да споделя една стратегия – намира се видео/картинка релевантна за аудиторията ти и с доказано вирусно разпространение (много шерове и лайкове) със заглавие „Тагни някой, който се мисли за … или прави това“ ( действието от видеото/картинката) закачи линк под заглавието на поста с приканване за действие и стрелки към линка. Плаща се за реклама тип Engagement. Всички лайкове , шерове и тагвания гарантира резултат 10 от 10 и осигурява супер трафик.

Радослав Благоев
Member
Радослав Благоев
Здравей Христо, тъй като чета повечето статии, които пускаш и наистина ги намирам за полезни, бих искал да ти подам малко инфо, което смятам че трябва да го има, а виждам че го няма в последната тази ВИП статия която прочетох за 25 тактики за ефективна Facebook реклама 1. По отношение на рекламата на постове, който са събрали ангажимент и коментари. Мисля че е важно да им кажеш да проверяват изображенията си за текст, защото ако един пост се представя по-добре от всички останали, но за жалост е имал малко повече текст или шрифта е голяма. Или има графика с… Read more »