Автомобилният производител Toyota GB в партньорство с дигиталната агенция Brandwidth, обявиха стартирането на ново приложение с Augmented Reality (AR) добавена реалност. Чрез него клиентите ще имат възможност да „разгледат отвътре“ модел C-HR.
Новото приложение – Hybrid AR използва освен AR технологията, така и софтуер чрез който разпознава обекти, чрез наслагване на графика за вътрешния механизъм на хибридното задвижване върху физическото превозно средства.
Стивън Дювал, от маркетинговия отдел на Toyota, споделя:
Като пионери в хибридните двигатели искахме да намерим начин да помогнем на нашите клиенти да разберат как точно работи хибридната технология, за да демонстрираме ползите, които предлага.
Приложението за iPad ще се използва в шоурумите на Тойота, търговски центрове и изложения, като по този начин ще “съживява” различните състояния на задвижване на автомобила и ще показва как различните елементи на трансмисията взаимодействат помежду си. Клиентите ще могат да видят кои части работя и как енергията преминава между тях, натискайки бутон за задвижване, като например „забавяне“ или „силно ускорение“. 3D изживяването ще включва редица „горещи точки“, които чрез натиск, дават възможност на клиента да получи подробна информация за основните характеристики на системата, като например мотора, батерията и резервоара за гориво.
Приложението в момента поддържа модела на Toyota- C-HR от всички класове и цветове.
Компанията вярва, че ще предложи богато виртуално изживяване, много по-близко до обиколката на истински автомобил, отколкото всяко видео или изображение.
Потребителите могат да разгледат автомобила в среда по избор (в гаража или пред техния дом или офис) и да се разхождат, за да го изследват подробно от всеки ъгъл.
Директорът на дигиталната агенция, Крис Уикс, казва:
Тойота винаги е била лидер в автомобилната технология, продавайки хибридни автомобили повече от 20 години. С пускането на Hybrid AR приложението създаваме нов път в използването на добавена реалност за подобряване на клиентското изживяване в автосалона. Радваме се, че си партнираме с тях в тази вълнуваща инициатива.
Чрез въвеждането на приложението Hybrid AR автомобилната индустрия си проправя път към използването на все по- нови технологии, целящи да предоставят на клиента уникални интерактивни преживявания.