Ново супер приложение за новини от Ройтерс!

Как да бъдеш добре информиран, без да губиш ценно време.

Мечтаеш ли си за удобно приложение, през което да преглеждаш пресата?

Само преди няколко дни една от най-големите и авторитетни новинарски агенции Ройтерс представи новата си апликация. И нейното име естествено е : “Reuters”.

Новото приложение дава  възможност на потребителите да си направят тематични емисии, базирани на теми от огромния глобален информационен ресурс на Ройтерс, като ги пренасочат към изключително персонализирана новинарска услуга.

Нещо като „непресъхващ източник на новини. Звучи страхотно!

Дизайна на апликацията е създаден да предоставя бърза, точна и ценна информация, която да помогне на бизнеса при вземането на решения.

Чрез личния си профил всеки потребител може да персонализира настройките за получаване на информация, в зависимост от неговите интереси, както и да добавя списъци с нотификации, „ресурси за наблюдение на пазари“ и анализ по поръчка на акции, облигации, валути и стоки. Всичко необходимо да си супер информиран!

# Функционалности на приложението:

  • Възможност за персонализиране на фийда, до 5000 различни теми, в това число държави, пазари или или индустрии
  • Улеснен достъп до качествени новини и данни, извлечени от огромния обхват и информация, с която Ройтерс разполага
  • Всяка статия се изобразява като кратко резюмирано съдържание, така че потребителят да разбере естеството, без да е необходимо да чете целия пост.
  • Адаптивност към потребителския интерес, в зависимост от търсенето.
  • Възможност за отсяване на полезно съдържание в максималко кратки срокове
  • Опция за  „Редакторски акценти“, която съдържа обобщение на основни истории във всяка емисия, персонален Нюз бюлетин от Reuters TV и опция за офлайн достъп

Можеш да си набелязваш статии, да ги запазваш за по-късно и да разгледаш всички твои интереси, в удобно за теб време.

# Идеята за полезност на Reuters: 

Създателите на приложението са решили да измерват успеха му чрез прекарано време в самото приложение, а не толкова в броя на отворените статии. С други думи: за успех ще се счита повечето прекарано време, не броя на прочетени статии. 

Ройтерс поставя ясен акцент върху бизнес ориентираните аудитории и вземането на информирани решения, а не в губенето на време за четне.

В голяма степен, увеличаването на фокуса върху качествената публика, ще доведе и до повишаване на рекламодателския интерес, смятат от Ройтерс.

“ Ако си вършим добре работата, а именно да информираме и помагаме на хората във вземането на добри бизнес решения – то няма нужда да изчитат 5 различни материала, за да открият това, което им трябва.“ – думи на Иссак Шоумен, Главен директор в секцията за „Потребителско поведение“.Това ще окаже влияние върху преглежданията на страници, за сметка на по-добра ангажираност. “

Можеш да изтеглиш приложението от тук, безплатно:

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!