[Instagram] ще можем да превръщаме органичните инфлуенсърски постове в реклами

 

Присъедини се към над 190 активни и интелигентни хора, споделящи знания и опит помежду си – влез в клуб MasterHack и постигай повече с нашата общност, ръководства и ресурси 🚀

Instagram обяви новa възможност за рекламиране на продукти и услуги чрез използването на органични постове на влиятелни личности (инфлуенсъри).

Използването на този инструмент ще доведе до разширяване на обхвата на постовете, извън аудиторията на личните профили, в които са пуснати.

Чрез Branded content ad ще можете да използвате постове от лични профили на инфлуенсъри, за да достигнете нови аудитории и клиенти.

Споносрираното съдържание ще се появява във фийда, маркирано като „paid partnership with [Business partner]“ – платено партньорство с името на съответния бранд.

За обикновения потребител това означава, че съвсем скоро ще започне да вижда спонсорирани публикации от инфлуенсъри, които не следва, а за бизнеса е възможност за още един по-естествена канал, който да използва, за да печели пари от Инстаграм.

🛠️ Как работи Instagram Branded content ad

Първото, което трябва да направи създателят на съдържанието (инфлуенсъра) е да предостави на своите бизнес партньори (марките, с които работи) разрешение да промотират публикацията. Това може стане от „Advanced Settings“ на бизнес страницата в Инстаграм.  По този начин рекламодателят ще може да вижда маркираните постовете чрез своя Ads Manager в категорията Existing Posts, от където да активира рекламния пост да се пусне във фиййда или като Story и да проследява обхвата и ангажираност на потребителите. Възможността „Paid partnership with“ ще бъде активирана до всички бизнес профили през следващите седмици, а за Stories – в близките месеци..

По думи на вицепрезидента на „Old Navy“ , L. Weingarten:

Насърчаването на съдържание директно от инфлуенсър, по същество дава на постовете по-голяма автентичност, от колкото от директен бранд.Виждат се значително по-високи нива на ангажираност, използвайки тази стратегия.

Дори и с възможността даден пост да достигне по-широк обхват, марките все още трябва да се борят с доверието  на своите потребителите, които са особено предпазливи от чудотворните ползи на всякакви добавки за здраве и чайчета за отслабване, вълшебни продукти за детокс, които са широко разпространени в платформата.

📝 Вижте още и: Instagram: инструменти и трикове за лесно споделяне на съдържание и анализиране на профили [практическо ръководство] 🚀

Остави коментар

avatar

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top