Тази безплатна книга за брандинг ще запълни дупката, в която може да пропадне бизнеса ти!

Да, lifehack.bg има страхотни приятели и съмишленици. Един от тях е Кирил Юнаков, който вече е част от нас чрез статията си Сблъсъкът на A-Zбуките, която изключително много се хареса на аудиторията ни.

Но Кирил реши да не спира до тук с приноса си към нашата идея да бъдем полезни. Благодарение на неговия труд и желание, след секунди ще може да изтеглите абсолютно безплатно една уникална книга, която би била от голяма полза на всеки, който има сайт, бизнес или пък се занимава професионално с маркетинг.

Ако марката прилича на патка и плува като куче, хората едва ли ще ѝ се доверят!

Няколко думи за книгата „Пропастта на марката“

Книгата е създадена от Neutron LLC със съдействието на издателство New Riders Publishing и Американския институт за графични изкуства. Най-общо може да се каже, че това, което ще намерите в нея е креативна презентация на идеите на Марти Ноймайер, автор на световния бестселър „The Brand GAP“.

kirilРазбира се, тази ценна информация нямаше да стигне до нас, без превода, адаптацията и разбира се графичното оформление на нашия приятел и съмишленик Кирил Юнаков.

Той работи в сферата на рекламата, но има особено влечение към целия обхват на маркетинга. Обича ежедневно да преоткрива всичко добре забравено старо. Интересува се от повечето форми на изкуството, но най-запален е по електронните ритми. Възхищава се на креативните идеи, които правят живота ни по-лесен.

За авторът Марти Ноймаер

Marti

Марти Ноймаер има над 20 годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико.

Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”. – източник: expoworld.bg

Какво може да очакваш от това безплатно ръководство за брандинг?

book-cover

Краткият отговор е: доста неща! И все пак в него се разказва за правилната дефиниция за марка – какво е тя, какво не е, кои са най-разпространените митове по темата и т.н.

Освен това, ще разбереш и кои са петте основни правила за изграждане на успешен бранд, както и например какво е „властенизъм“, „характеризъм“ и технофобия.

А евтините, бързи и мръсни тестове в края на книгата са просто страхотни….

Да, разбирам, че не казвам почти нищо за съдържанието, но предпочитам да си изтеглиш това страхотно мини-бизнес произведение на изкуството и на идеите и да откриеш сам огромната полза от изграждането на солидна марка. Естествено ще получиш и доста ценни насоки по този въпрос, които само чакат да ги прочетеш.

И преди да натиснеш бутона, за download, имам една много малка молба към теб! 

След като прочетеш книгата, сподели мнението си тук в полето за коментари – имаш ли нещо да добавиш, какво ти хареса, с кое не си съгласни и т.н. Сигурен съм, че не си от егоистичните и безотговорни хора, които източват интернет само за собствената си облага, така че вярвам, че няма да е проблем за теб да отделиш 1 минута от времето си, за да коментираш.

Всяка марка може да има харизма – дори и твоята

[su_spacer size=“1″] [su_button url=“https://www.lifehack.bg/free_ebook/Propastta_na_markata_Lifehackbg.pdf“ target=“blank“ style=“ghost“ background=“#57AD68″ color=“#101110″ size=“11″ center=“yes“ radius=“0″ icon=“icon: cloud-download“ icon_color=“#f9031c“]Изтегли книгата „Пропастта на марката“ FREE[/su_button] [su_spacer size=“1″]

Марката не е това, което ТИ казваш, че е! Тя е това, което ТЕ казват, че е

Цялата книга на английски може да си закупите от този адрес →

20 Коментара
  1. Юлия Гогова каза

    Изтеглих си я и непременно ще я прочета а след това сигурно ще я кача и на аудио! Така направих и с ,,богат татко, беден татко,, на Робърт Кийосаки
    https://www.youtube.com/watch?v=2bxZxL0K6sY&t=271s&list=PLVcg-gifx6PFIp1DZmF1IujXI3k_BDlIx&index=3

  2. Светослава каза

    Прочетох много интересни неща, които провокираха мисленето ми.

    1. lifehackerbg.com каза

      Страхотно е да го чуем 🙂

  3. METODI ZHEYNOV каза

    Чудесна книга

    1. lifehackerbg.com каза

      Благодарим Ви за оценката Методи, радваме се, че Ви харесва 🙂

  4. Диляна Евтимова каза

    Kнигата е интересна и хубавото е, че провокира към по-задълбочено мислене. Виждаш някои от идеите на автора и си провокиран да си зададеш въпроса и да търсиш отговора. Въпреки това, книгата е доста кратка и неизчепателна като информация. Загатнати са доста неща, но не са довършени, а има потенциал.

    1. Кирил Юнаков каза

      Здравей.
      Благодаря ти за коментара. Ако желаеш цялата книга на английски език може да закупиш от този адрес → http://www.amazon.com/Brand-Gap-Expanded-Marty-Neumeier/dp/0321348109/ref=pd_bbs_sr_3

      Това, което сме подготвили е само кратка презентация на книгата на български език.

  5. Никола каза

    Хареа ми, но ми се струва че е подходяща за професионалисти. Едва ли някой начинаеш в областа на брандинга ще разбере много от книгата.

  6. Yordan Milenkov каза

    Наистина полезно четиво, благодаря.

  7. Borislav Chakarov каза

    Имам една забележка – пише се милиард – не милярд.
    Иначе книгата е добра, но за съжаление алчността и глупостта са по-силни. Доказателство: замърсяване на всичко с реклама (включително сайтовете) и това, че повечето разпознаваеми и харизматични марки вече са синоним на бързата, безогледна печалба и лошо качество…

    1. lifehackerbg.com каза

      Здравейте, Борислав!

      Благодарим Ви, че сте отделили от времето, за да коментирате, благодарим Ви и за обратната връзка

    2. Кирил Юнаков каза

      Здравей Борислав.
      Мерси за забележката. Веднага е редактирана. Но честно казано не разбрах какво искаш да кажеш с това доказателство.

  8. Александър Вучков каза

    Чудесна книга, която не отнема много време да се прочете, но представя доста полезни прозрения за марката и как да се създаде и управлява.

    1. lifehackerbg.com каза

      Благодаря ти Александър!

  9. K. Delieva каза

    Книгата не може да се изтегли.

    1. lifehackerbg.com каза

      Здравейте, след като кликнете върху линка книгата ще ви се отвори в нов прозорец на браузъра. От там долу вдясно ще видите бутонче за Save. Натиснете го и си я запазете. Поздрави

      1. K. Delieva каза

        Знам как се тегли. 🙂 Обаче нито я отваря, нито се тегли с десния бутон директно. Пише „свалянето неуспешно“ 2 браузъра и компютър+таблет – > проблем и при двете.

        Edit: Зареди най-накрая. Мерси за отговора и споделянето на книгата. 🙂

        1. lifehackerbg.com каза

          Тъкмо щях да Ви отговоря, че и аз я тествах на няколко устройства. Но важното е, че вече сте я изтеглили. Приятно четене 🙂

        2. К.Пеева каза

          Благодаря за книгата. Има много какво да се научи. Знанието е толкова кондензирано, че при първото прочитане установих, че трябва да се прочете няколко пъти за да се проумее. Хареса ми 🙂

        3. lifehackerbg.com каза

          Благодарим Ви и ние К. Пеева!

Остави коментар

Your email address will not be published.

Благодаря ти!