Как да настроите правилно една Facebook реклама? Подробно ръководство – инфографика

От Facebook маркетинговата компания Majestic Media се опитват да помогнат на рекламодателите в най-голямата социална мрежа да настроят по най-добрия начин своите фейсбук реклами свързани с техните сайтове, фен страници и т.н.,

…като описват в страхотна инфографика подробно безбройните опции и необходими параметри за реклама в социалната мрежа.

Информацията по-долу, структурирана под формата на изображение предлага данни за различните изисквания за една facebook рекламна кампания включваща изображения и текст на рекламата, както и други детайли за следните типове Facebook ads:

  • Приложения – Applications
  • Домейни – Domain
  • Събития – Events
  • Инсталиране на мобилно приложение – Mobile app install
  • Оферти – Offers
  • Харесване на фен страница – Page like
  • Промотиране на статия – Page post link
  • Промотиране на статус със снимка – Page post photo
  • Текстов, рекламен статус – Page post text
  • Промоция на видео – Page post video
  • Въпроси – Questions
  • Спонсорирани резултати – Sponsored results

И за да разберете всички специфични изисквания, настройки, размери на изображения, допустими символи и знаци, които трябва да приложите според правилата на Facebook – прегледайте тази супер информативна инфографика.

Всичко, което трябва да знаете за параметрите на една Facebook реклама

Натиснете върху изображението за пълен размер

Вижте още и:  Топ 5 Facebook фен страници, които моментално ще ви уведомят за всяка новост в социалката!

  •  
  •  
  •  

🔘 За Нас

🔘 За Реклама


🔘 Общи условия

🔘 Права за ползване

🔘 Privacy Policy

🔘 Cookies

🔘 Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Top
>
 

Най-голямото намаление за годината! Вземи 50% отстъпка за най-желания абонамент научи повече