От Facebook маркетинговата компания Majestic Media се опитват да помогнат на рекламодателите в най-голямата социална мрежа да настроят по най-добрия начин своите фейсбук реклами свързани с техните сайтове, фен страници и т.н.,
…като описват в страхотна инфографика подробно безбройните опции и необходими параметри за реклама в социалната мрежа.
Информацията по-долу, структурирана под формата на изображение предлага данни за различните изисквания за една facebook рекламна кампания включваща изображения и текст на рекламата, както и други детайли за следните типове Facebook ads:
- Приложения – Applications
- Домейни – Domain
- Събития – Events
- Инсталиране на мобилно приложение – Mobile app install
- Оферти – Offers
- Харесване на фен страница – Page like
- Промотиране на статия – Page post link
- Промотиране на статус със снимка – Page post photo
- Текстов, рекламен статус – Page post text
- Промоция на видео – Page post video
- Въпроси – Questions
- Спонсорирани резултати – Sponsored results
И за да разберете всички специфични изисквания, настройки, размери на изображения, допустими символи и знаци, които трябва да приложите според правилата на Facebook – прегледайте тази супер информативна инфографика.
Всичко, което трябва да знаете за параметрите на една Facebook реклама
[sws_divider_line]Натиснете върху изображението за пълен размер
Вижте още и: Топ 5 Facebook фен страници, които моментално ще ви уведомят за всяка новост в социалката!