Тази статия е част от практическото обучение “24-часов курс по Facebook маркетинг”, организирано от Beyond Academy.
Новости във Facebook? О, да!
Това е тема, която ежедневно преследва всички, които се опитват да разберат най-популярната социална платформа, за да създават качествено представяне на своя бизнес и да монетизират усилията си. И всеки ден се появява нова и нова промяна, която не ни позволява да постигаме оптимални резултати, ако използваме стратегията си от вчера.
Ако за маркетолозите и рекламните специалисти това е вълнуващ свят от нови възможности, то за хората с по-базови познания за Facebook и собствениците на малък и среден бизнес картината е далеч по-объркваща – безкрайна плетеница от връзки и потенциални посоки за инвестиране, които изглеждат ефективно, атрактивно, но и сложни за използване.
Какво е важно да се разбере след десетките промени от последните месеци и всичките новости, които бяха представени преди дни на F8 конференцията?
В тази статия ще поставим ясен фокус върху значимите неща на разбираем език.
Ще го направим така че да сте наясно къде новостите биха се отразили положително на вашия бизнес, без да се налага да четете стотици страници и анализи за промените, коeто често пъти допълнително обърква.
Ето го нашият списък със значими добавки, които можете да разгледате и да споделите с изпълнителите или партньорите си, които отговарят за фейсбук представянето на бранда ви:
14 ключови новости във Facebook за подобряване на бизнес подходите и персоналното ни изживяване
1. Instant Articles
Това е една от новостите, за която се вдигна най-много шум.
Ако все още не ви е ясно какво представляват – това са публикации във фейсбук, които представят ваше съдържание (най-често от сайта ви) по изключително красив и богат на възможности начин и с едно огромно предимство – зареждат мигновено, дори в тях да има няколко видеа, изображения с висока резолюция и т.н.
Целта е фейсбук потребителите да имат много по-добро изживяване при четенето и разглеждането на съдържание от вас, без това да ви струва сериозни ресурси за разработка на оптимизиран сайт с качествена мобилна версия и бързо зареждане.
Получавате всичко наведнъж и то безплатно.
Остава да положите усилия, за да сглобите тези статии и да им придадете полезно съдържание, съчетано с красив дизайн и висока скорост на зареждане.
Причината за създаването им е специфичен проблем – повечето сайтове и до днес не са оптимизирани за мобилно показване, а и зареждането им е бавно – средно 8 секунди отнема зареждането на препратка извън фейсбук в световен мащаб…
Какви са плюсовете?
- Съдържанието има много повече възможности за форматиране, красиво представяне и разполагане в пространството
- Съдържанието ще зарежда мигновено – 10 пъти по-бързо от останалите постове
- Тези статии са оптимизирани за мобилна версия, така че ще се представите на високо ниво и пред потребителите, които предпочитат да четат и разглеждат в движение
- Съдържанието е интерактивно и динамично
- Всичко в тези статии е измеримо и може да се следи, така че след това да оптимизирате на база статистиките.
- Лесно е да се интегрират в тях платформите за измерване или следене, които вече използвате. Същото важи и за рекламните възможности, предлагащи брандирано съдържание, реклама в партньорската мрежа на фейсбук и т.н.
Кои са минусите?
- Това е формат за големите създатели на съдържание и предимно медии. Ако не сте сред тях, това едва ли е функционалност за вас. За да бъдете одобрени и да я използвате, нужно е да създадете поне 10 начални статии в този формат.
- Ако желаете заинтересованите читатели от съдържанието ви да отиват на сайта ви, за да използвате след това присъствието им и по друг начин – това едва ли е оптималният вариант за вас. Далеч по-добре е вашият сайт да е оптимизиран за мобилна версия, да зарежда бързо и да събира интереса на вашите читатели.
Всичко за този нов тип съдържание можете да научите тук, а ако нямате търпение и искате незабавно да започнете със създаването им, дайте заявка тук.
Бонус
Появи се плъгин за WordPress, чрез който доста улеснено може да се създават Instant Articles. Тъй като повечето сайтове и медии са базирани на WordPress, предполагаме, че може да ви е от полза. Чрез него ще преобразувате вече създадено съдържание на сайта си във формата за Instant Articles. Открийте повече тук, а изтеглянето му е тук.
2. Facebook Canvas
От опит знаем, че този нов рекламен продукт е малко неясен за повечето рекламодатели, включително и в България. Всеки е чувал по малко за него, но не го е пробвал и доразбрал. Canvas представлява фейсбук реклама, която е проектирана за мобилната среда.
Основните й предимства са следните:
- Използва същата технология като Instant Articles. В резултат тези реклами зареждат 10 пъти по-бързо от стандартните онлайн обекти, въпреки че съдържат богат набор от мултимедия и съдържание.
- Оптимизирани са за мобилна среда, така че изглеждат впечатляващо.
- Съдържанието им се състои от снимки, видео, текст и CTA бутони, чрез които можете да разкажете история. Най-забележителни са възможностите при изображенията – можете да ги поставите като поредица за разглеждане (въртящи изображения), да са панорамни и да се разглеждат с накланяне на мобилното устройство наляво или надясно, както и да са с висока резолюция, позволяваща приближение и разглеждане на детайлите.
- Имат отделни статистики във Facebook Insights.
За кои бизнеси са препоръчителни?
Подходящи са за големите компании, които искат да представят по креативен начин свои послания. В други случаи за тях ще е по-печеливша идея да разработят предложенията си като допълнение към собствения си сайт, тъй като големите рекламодатели почти изцяло са оптимизирали сайтовете си за мобилна версия и имат възможност за инвестиции в микро сайтове. Все пак ето и един пример от Burberry, които тестват Canvas:
https://youtu.be/Bf93dSTekRk
Най-подходящи са за малък и среден бизнес и по-специално за тези, които нямат бързо зареждащ сайт, оптимизиран за мобилна версия.
Към днешна дата над 40% от фейсбук потребителите го използват единствено през мобайл и ако вие имате трудно зареждащ сайт, това означава, че ги губите. Canvas e идеално решение в такава ситуация – чрез него на практика си създавате лендинг страница, която е интерактивна, светкавично зареждаща и оптимизирана за мобилни устройства.
Лесно можете да разкажете историята си в този тип реклама, след което само накрая да поставите CTA бутон за покупка, който да води към сайта ви или партньор.
Например организирате концерт. Може да направите само базов сайт за събитието, след което да създадете Canvas, чрез който да промотирате интерактивно всичко важно, което трябва да знаят феновете. В края има бутон за купуване на билет, който води директно към система за продажба на билети като Eventim. Ето че сте спестили доста ресурси и време от онлайн разработки и имате красиво представяне за мобилни устройства.
Важно
Със сигурност разработките на собствения ви сайт имат повече преимущества и ако имате ресурсите – те са за предпочитане. Особено в дългосрочен план. Но ако ви липсват ресурси или време, това е решение, което да ви помогне да се справите по приемлив и атрактивен начин. Възможността е любопитна и за големите компании, които могат да тестват ефективността на продажбите в самия фейсбук по нов начин.
3. Facebook Live
Live е платформата за лайв стрийминг на Facebook, която се счита за следващата голяма крачка в развитието на социалната комуникация.
Питате се защо това е толкова значимо?
Защото на практика вече всеки от нас не е просто медия и журналист чрез възможността да пише и споделя позицията си. Вече всички ние носим телевизия в своя джоб…
Възможността да споделяте на живо видео съдържание чрез смартфона си и всичките ви приятели да получават нотификация за това в най-използваната социална мрежа, е огромна крачка в споделянето на съдържание. Тази новост променя правилата на играта и основателно се счита за нова златна ера за видеото.
От няколко дни Facebook Live е наличен за всички потребители чрез мобилното приложение на Facebook. Лайвстриймингът е с ограничение до 30 минути и може да бъде пуснат не само през личния ви профил, но и от името на страници, групи или събития.
Последните две (Live за групи и събития) бяха обявени на F8 и са изключително любопитни. Причината е, че ще можете да споделяте Live съдържание, ограничено като видимост само до специфична група от хора. Групите са особено полезни заради рестрикциите във видимостта на секретните и затворените групи. В тях можете да споделяте размислите и изживяванията си по конкретна тема и до подбрана аудитория. Събитията пък са възможност да покажете какво се случва на тези, които не са успели да присъстват на място.
Например всичките ви близки хора могат да видят ключовите моменти и да съпреживеят на живо емоцията от сватбата или рождения ви ден, дори да не е възможно да присъстват.
Има още една важна новина в тази посока!
Facebook Live скоро ще е наличен не само на мобилни телефони, но и лесно ще се използва от GoPro камери, дронове и други устройства. Това ще даде още по-широки възможности за създаването на live видео канали във Facebook, пълни с атрактивно съдържание.
Идеята за персонална телевизия далеч не е мираж.
Повече за лайв стриймингът през Facebook можете да научите тук.
Facebook маркетинг на разбираем език!
Ако желаете да знаете повече за новите инструменти и Facebook стратегиите за бизнес, които използват професионалистите, участвайте в най-задълбоченото обучение по Facebook маркетинг в България
Важно: с промо код: LIFEHACK ще спестите 120 лв – 25% от стандартната цена. |
[su_button url=”https://beyondacademybg.com/” target=”blank” style=”3d” background=”#23A6FF” color=”#ffffff” size=”9″ center=”yes” radius=”5″ rel=”nofollow”]Запиши се[/su_button] |
4. Messenger Platform & Bot
Facebook Messenger е на второ място по използване сред приложенията в световен мащаб, както и на първо място по ръст на потребителите – около 900 милиона към днешна дата.
През последните две години претърпя редица изменения и надграждания, за да стигнем до голямата новина от този месец – вече има създадено API за Messenger (Send/Receive API) и възможност за създаване на ботове.
Какво значи това и за какво се използват?
Посоката на Messenger е все повече към бизнеса и очевидната цел на Facebook екипа е да го превърне в заместител на имейлите и всички останали чат платформи за съпорт.
Вече той не е само инструмент за бърза връзка с най-близките ни, но и платформа за комуникация с бизнесите, от които се интересуваме и пазаруваме.
Messenger Send / Receive API e възможност за разработчиците лесно да създават конкретни допълнителни функционалности за нуждите на бизнеса.
Ще разполагаме с далеч по-широк инструментариум за комуникация с потребителите – не само бързи съобщения и снимки, но и интерактивни балончета с информация, включващи няколко възможности за избор или призиви за действия.
При кликване върху тях потребителят ще получава по-богата информация – предложения за нови продукти, подсещане за извършване на действие, заявка за добавяне на продукт към вече направена поръчка, получаване на фактура и т.н.
С други думи, Messenger ще бъде много повече от чат. Днес той е платформа за професионален съпорт и общуване с клиентите ни.
На практика допълнителните функционалности се случват чрез интеграция на ботове (базов изкуствен интелект) към вашия сайт или онлайн платформа.
Ботовете ще могат да комуникират с вашите клиенти, изпращайки им снимки, текст, линкове или CTA бутони, от които да си избират желано действие.
Как това ще се отрази на бизнеса ви?
Messenger е отлична възможност за осъществяване на бърз съпорт за вашите клиенти, защото почти всички те вече го използват ежедневно. С новите функционалности ще можете не само да си пишете с тях, но и да надграждате комуникацията с бързи готови решения и допълнителни предложения, базирани на ботове.
Това ви позволява да си комуникирате ефективно и автоматизирано със стотици или хиляди клиенти,които да останат доволни и впечатлени от обслужването ви. Само си представете как ваш клиент може автоматизирано да получава известия в чата за нови услуги, които се съчетават с вече закупени от него, да получава препоръки според стила си, да му се напомня за предстоящи събития(например полета му), да получава фактурата и билета си… без да се налага всичко това да се изпълнява от ваш служител. Ваша отговорност ще остане само да сте на линия за специфични запитвания и проблеми.
Повече за фантастичните нови възможности на Messenger можете да научите тук.
5. Нови размери за Facebook корицата ви
Почти неусетно в началото на април Facebook промени размерите на кориците за страници.
От препоръчителните 851х315 px за десктоп версията, те вече са 828х315.
Големият проблем на повечето администратори обаче е друг – че на мобилна версия снимките с този размер се изрязват неприятно от двете страни и често пъти виждате посланията си с недовършени фрази. Може би над 90% от кориците на фейсбук страници изглеждат зле на мобилна версия. Там препоръчителният размер вече е 828х462 px.
Как да създадете наистина добре изглеждаща корица за страницата си, която да се появява еднакво добре на десктоп и мобайл?
Създайте изображение с размер 828х462 px, като център на вниманието трябва да са само горните 300-315 пиксела по вертикала. Те трябва да съдържат важната информация, послания и визуални елементи. Долните 162 пиксела по вертикала са за бекграунд и продължение на цветовата ви гама, но не бива да съдържат нищо важно.
Ако поставите там послания, трябва да са предназначени само за мобилните потребители. Целта е да се получи нещо такова:
Когато качите този кавър на страницата си, приплъзвате го до най-горна позиция и имате перфектно изглеждаща визия както за десктоп, така и за мобайл.
Край на изрязаните фрази!
6. Facebook Reactions
В началото на тази година Facebook представиха обявените преди месеци допълнителни възможности за „реакции“ на постовете, които имат за идея да надградят Like бутона.
Причината е, че някои публикации не са за „харесване“, а по-скоро ни се иска да изразим други емоции като съпричастност, възхищение, любов, гняв и т.н. Затова те вече са факт и лесно можете да ги използвате, като задържите пръста си върху Like бутона на мобилна версия или задържите курсора на мишката върху Like бутона на десктоп версията.
По-интересни са данните за използването им.
Те вече са на разположение след няколко месеца от активирането им.
Статистиките показват, че все още 93% от реакциите продължават да са Like, докато само 7% са други видове, като водач е изразяването на любов с 4,6%.
За основна причина за малкото им използване се отчита фактът, че изискват допълнително усилие (задържане за секунда на пръста или курсора), което забавя динамиката, с която взаимодействаме в социалната платформа. Също така трябва да се отчете и че навиците се променят трудно, а повечето от нас наистина са свикнали да кликат бутона Like и той е достатъчен за повечето цели – да покажем одобрение, съпричастност или интерес.
Важно е да знаете:
Към момента всяка от реакциите има една и съща тежест спрямо алгоритъма на фейсбук и изразяването на любов не е по-силно от харесването като сигнал. Но в бъдеще се очаква този баланс да се промени и по-силните емоции да имат по-голяма тежест.
7. Нови инструменти за сайта ви
По време на F8 конференцията бяха обявени нови подобрения на интеграцията между фейсбук и външните сайтове. Най-важните измежду тях са:
- Подобрено вмъкване (embed) на съдържание от фейсбук в сайта ви. Вече с лекота можете да вмъквате не само цели постове, но и отделни коментари и live видео. Вмъкването винаги се случва чрез малката стрелка, сочеща надолу, която се намира в горния десен ъгъл на постовете или до коментара.
- Save бутон за сайтовете – вече можете да добавите към своите публикации на сайта или блога не само бутон за споделяне, но и за съхраняване за по-късно.
Когато потребител на фейсбук го натисне, ще запази статията ви в своята папка Saved, намираща се във фейсбук профила му, така че да може да прочете отново материала ви по-късно, когато е по-свободен. Освен това съхранението на статията ви е положителен сигнал за фейсбук, също както споделянето или харесването. Така че няма защо да се колебаете – инсталирайте си този бутон при първа възможност.
Пробвайте го на следващия ред, като запазите тази статия.
- Quote Sharing – ето това е наистина интересно!
Ако интегрирате споделянето на цитати от сайта ви, винаги, когато потребител маркира дадена част от текст на вашия сайт, ще му се появява предложение да сподели този цитат като статус във фейсбук, придружен от линк към публикацията, която чете в момента. Ето пример от Джон Лумър, който вече е инсталирал тази добавка на сайта си:
За да използвате Quote Sharing, трябва да имате инсталирано Facebook SDK и да добавите този код към темплейта на сайта си:
<div class=”fb-quote”><div>
Пратете тези изисквания на програмиста си.
Facebook маркетинг на разбираем език!
Ако желаете да знаете повече за новите инструменти и Facebook стратегиите за бизнес, които използват професионалистите, участвайте в най-задълбоченото обучение по Facebook маркетинг в България
Важно: с промо код: LIFEHACK ще спестите 120 лв – 25% от стандартната цена. |
[su_button url=”https://beyondacademybg.com/” target=”blank” style=”3d” background=”#23A6FF” color=”#ffffff” size=”9″ center=”yes” radius=”5″ rel=”nofollow”]Запиши се[/su_button] |
…докато все още има места
8. Facebook Analytics for Apps
Още една крачка напред към по-доброто познаване на аудиторията ви.
За всички разработчици това е страхотна новина – вече има подробни статистики, анализиращи потребителите на приложенията ви. Ако вие сте собственик на бизнес, използващ ФБ приложения – това е повече от любопитна новина и за вас!
Най-сетне има задълбочени анализи, които да ви помогнат да взимате разумни решения на база данни и ползваемост. Освен това вече ще разполагате и с подобрени нотификации до потребителите, както и нови възможности за по-таргетирана реклама чрез сходни аудитории, базирани на най-активните ви потребители.
Още по темата: https://developers.facebook.com/products/analytics
9. Account Kit
Това е възможност за логване в приложения, игри, конкурси или други онлайн платформи, използващи Facebook Login, която беше представена преди дни на F8 конференцията.
Революционното е, че дава възможност за бързо влизане в сайтове или приложения само чрез имейл или телефон, което е от голямо значение за потребителското изживяване и премахването на пречките, които поставя бавната регистрация с безкрайни полета или изисквания, които имат много онлайн услуги.
Ако сте разработчик или имате намерение да създавате приложения, за които се нуждаете от бърз и лесен достъп от страна на потребителите, научете подробностите тук.
10. Използване на Facebook като страница вече не е налично.
Може би доста от вас вече са забелязали, че от десетина дни тази опция изчезна. При малка част от потребителите все още е налична, но няма да е за дълго. Facebook реши да преобразува тази опция. Вече функциите й са налични на няколко други места.
Ако желаете да харесате страница не като профил, а чрез своя страница, трябва да отидете на символа с три точки на съответната страница, да изберете Like As Your Page от падащото меню и да зададете желаната ваша страница.
Коментирането на постове от страници, които харесвате, чрез ваша страница, става при кликане на иконката с вашата профилна снимка в долния десен ъгъл на всеки пост, след което превключвате на желаната от вас страница.
А ако желаете да разгледате публикациите от страниците, които сте харесали с вашата бизнес страница, трябва да я отворите, след което да изберете опцията See Pages Feed в лявото меню. Ето пример:
Това са промените в тази функционалност. Като цяло – почти всичко си е намерило ново място и заместител, но разпръсването им е малко объркващо.
Facebook маркетинг на разбираем език!
Ако желаете да знаете повече за новите инструменти и Facebook стратегиите за бизнес, които използват професионалистите, участвайте в най-задълбоченото обучение по Facebook маркетинг в България
Важно: с промо код: LIFEHACK ще спестите 120 лв – 25% от стандартната цена. |
[su_button url=”https://beyondacademybg.com/” target=”blank” style=”3d” background=”#23A6FF” color=”#ffffff” size=”9″ center=”yes” radius=”5″ rel=”nofollow”]Запиши се[/su_button] |
…докато все още има места
11. Facebook Shop Sections & Service Tabs
В края на миналата година бяха представени редица нови добавки към Facebook страниците, две от които имат особено значение за развитието им в бъдеще – Shop Sections и Service Tab-овете. Те все още не са пуснати в световен мащаб за всички администратори на страници, но ако сте сред тези, които имат достъп, Shop Section ще изглежда така:
Секцията показва лист с продукти в характерния за електронните магазини вид.
На практика ще представлява официална функционалност, даваща ви възможност да си управлявате магазин в самата платформа – по доста подобрен начин от досегашните външни разработки. Всичко се обединява в отделен таб Shop на страницата ви, където ще можете да сортирате различни видове продукти:
А при кликане на избран продукт, ще виждате пълно и красиво представяне, възможност за закупуване, допълнителни снимки, както и избрани предложения за още продукти.
Всичко това ви дава възможността да пазарувате продукти дори без да се налага да напускате платформата, а ако вие самите имате намерение да продавате – ще е чудесно улеснение и спестяване на редица разходи при стартирането на бизнес проекта.
Ще можете да проверите интереса към продажбата на едни или други продукти, без да сте инвестирали сериозни средства, а ако предложението ви се окаже атрактивно – да разгърнете продажбите с минимално количество главоболия и казуси по онлайн поддръжката. При активирането на този таб ще имате възможност да управлявате всичко от Publishing Tools, притежавайки удобен интерфейс за добавяне на нови продукти, управлението им, маркирането на изпратените пратки, инсталиране на тракинг кодове, изпращане на съобщения до клиенти, настройки на магазина и т.н.
Щом потребител ви стане клиент и купи веднъж, информацията за кредитната му карта се запазва и вече може да пазарува само с няколко клика – сериозно предимство за постигане на бързи конверсии в среда, където потенциалните ви клиенти са ежедневно.
Повече подробности за тази секция можете да откриете тук.
Важно
Определено не искаме да кажем, че онлайн магазинът в таб на фейсбук е равностоен на сериозна разработка на онлайн магазин на ваш домейн и сървър. Нищо подобно. Но все пак това е чудесна възможност за начално развитие и тест за атрактивността на продукти, от които е добре да се възползват стартиращи бизнеси с ограничени ресурси. В бъдеще тази вградена във фейсбук платформа може и да се превърне в предпочитан метод на пазаруване. Но до тогава има още време. От друга страна, Services табът е сходна възможност и отново се появява като таб на страницата ви. Неговата роля е да представи списък с услугите ви, показани директно и на вашия таймлайн (вижте снимката отдолу):
Когато влезете в таба, ще видите всяка услуга, описана чрез текст и снимка, както и евентуални подробности за цената. В този случай обаче не можете да я закупите директно чрез фейсбук, както е при магазина. Опциите са да посетите сайта на бранда, да позвъните по телефона или да кликнете на CTA бутон, поставен от администраторите на страницата.
Това е чудесен начин да покажете директно във фейсбук какви са нещата, които правите.
12. Брандирани профилни снимки
Да, точно така!
Профилните ви снимки вече лесно може да са брандирани чрез улесняващ инструмент на Facebook, който само с няколко клика може да ви създаде снимка, която показва привързаността ви към избран бранд или кауза. Това не е нещо ново като цяло, защото вече сме виждали не малко социални кампании в мрежата, които се популяризираха чрез добавен бадж към профилната снимка на привържениците си. Но сега е официално от Facebook и ще има значение предимно за каузи и брандове в областта на спорта и шоубизнеса.
Вероятно много от вас биха били съгласни да поставят логото на любимия си отбор на профилната си снимка поне за известен период. Ето пример:
Лесно можете да направите същото, като изберете бранд по свой вкус.
Само отидете на тази страница.
13. Sports Stadium
За да продължим спортната тематика, решихме да ви споделим и за тази любопитна новост, която съвсем скоро ще е налична и в Бъргария. Sport Stadium е място, където да изживявате в реално време спортните емоции, заедно с приятелите ви в мрежата.
С 650 милиона фенове на спорта, Facebook е най-големият стадион в света.
Затова решиха да създадат обединяващо място, където да можем да споделяме, следим и празнуваме спортните емоции. Целта е да съпреживяваме всичко в компанията на приятелите си, дори те да са на другия край на света в настоящия момент.
Предимствата да има отделно място за спортните изживявания:
- На едно място ще са постовете от приятелите ви на спортна тематика, както и техните коментари за случващото се
- Ще са видими публикации, коментари и видео по същите теми от експерти, треньори, известни личности и журналисти, допълнени от лесни препратки към страниците им или допълнително съдържание
- Резултати и статистики на живо
- Информация за събитията. Например къде можете да гледате на живо конкретен футболен мач.
За момента услугата е налична само за iPhone в Щатите, но скоро ще се разпространи и на останалите устройства в целия свят.
14. Намалена видимост на постове от гаджето ви, ако се разделите
За финал споделяме и една любопитна бонус-функционалност, която скоро ще е факт, макар че звучи малко като първоаприлска шега. Фейсбук е място за споделяне на емоции и важни моменти в живота. Едно от тях е началото на новата връзка. Но далеч по неглижирано е друго събитие, което е не по-малко емоционално – края на една връзка…
Фейсбук са помислили за това и отскоро се тестват няколко допълнителни опции, които можете да активирате по отношение на бившите си партньори.
Щом споделите във фейсбук, че връзката ви е прекратена, скоро ще ви се появяват три възможности:
- Да виждате по-малко от споделянията на вашия бивш партньор, както и да не ви се появява името и профилната му снимка. Вече няма да изскача като предложение при всеки опит да тагнете някого на заснета от вас снимка. Така деликатно ще го избегнете, без да е необходимо да го блокирате или премахвате от приятелите си.
- Да ограничите видимостта на вашето съдържание към бившия ви. Постовете ви няма да му се появяват, освен тези, в който вие умишлено сте го тагнали.
- Да редактирате достъпа на хора до снимките и постовете от миналото, на които вие и бившият сте тагнати. Можете да ги оставите видими, можете да редактирате и премахнете тагове само на конкретни или да редактирате всички.
Искрено се надяваме нито една от тези опции да не ви е необходима.
Това бяха нашите 14 ключови промени във Facebook за подобряване на бизнес подходите ни и персоналното ни изживяване, които се надяваме да са ви полезни и ясни като идея след тази статия. Ако продължавате да сте любопитни и искате да знаете още повече за това как да направите всички важни оптимизации по фейсбук страницата си или вашата рекламна стратегия, имаме решение за вас!
Ще се радваме да се запознаем на живо и да ви разкажем за непознати трикове в Академията за фейсбук маркетинг. Това е най-подробното обучение по тази тема в България, което вече има 5 проведени издания и 180 обучени курсисти.
Отзивите им можете да прочетете тук…,
….а ние ще опишем изживяването накратко: неформална среда, необикновен начин на преподаване, партита и мноооого знания!
Очакваме и вас!
Facebook маркетинг на разбираем език!
Важно: с промо код: LIFEHACK ще спестите 120 лв – 25% от стандартната цена. |
[su_button url=”https://beyondacademybg.com/” target=”blank” style=”3d” background=”#F42″ color=”#ffffff” size=”9″ center=”yes” radius=”5″ rel=”nofollow”]Запиши се[/su_button] |
…докато все още има места