ВЛЕЗ В КЛУБА
ВЛЕЗ В КЛУБА

Тази копирайтинг техника ми печели по няколко хиляди лева – всеки месец

Запази за после

Резюме: в специална инфографика ще ви покажа как лесно да приложите един от най-добрите копирайтинг трикове, за да направите продукта си част от най-съкровените желания на вашите потребители!


С този професионален копирайтинг метод ще можете много лесно да откривате съзнателните и подсъзнателните ползи от вашия продукт – такива, за които дори не сте и подозирали!

Така ще можете да го “внедрите” в главата на потенциалните си клиенти, за да задействате и най-твърдите им спусъци.

Всъщност, прилагам тази копирайтинг тактика достатъчно дълго, за да съм сигурен, че ще ви бъде полезна!

Благодарение на нея постоянно откривам съзнателни и подсъзнателни ползи от клуб Мастърхак, които се превръщат в магически бутон, който с лекота активира вниманието и желанието им да станат част от нас.

А на мен точно това ми трябва ?

Предполагам и на вас…?

Нека ви покажа как реално да приложите…

Тактиката “и какво от това”


За реален пример ще използвам любимия ви Мастърхак:

Тайната: колкото повече измерения използвате в текста си, толкова по-реалистичен и по-малко плосък ще бъде той! Като под измерения имам предвид да погледнете на темата от различни ъгли, гледни точки и нова перспектива.

Забележете в инфографиката по-долу как от плоски, ползите стават все по-дълбоки и триизмерни…

Затова всеки път, когато отново задавате въпроса “и какво от това” вие добавяте ново измерение и гледна точка към текста си.

И така, да видим каква е ползата от ползата на ползата!

Махайте люспите на лука (темата), докато накрая не се разревете от дълбочина и емоции, а именно основните преимущества на вашия продукт – работата, която клиента ви има да върши с него – или т.нар. JTBD (най-добрата маркетингова стратегия, която познавам)!

Е, да започваме най-накрая…

копирайтинг трик


Много е силно, нали?

Точно това правим в клуб Мастърхак

Забелязахте ли как от по-плоските послания в началото, навлязохме в много нови измерения, емоции и дълбочина?

Кое според вас беше най-убедително?

Споделете в коментарите ??

***

Това беше един от любимите ми копирайтинг похвати, които ползвам в бизнеса си. Останалите, които прилагам може да намерите в тази колекция от ръководства. Уверявам ви, че ще ви помогнат да печелите повече дори в несигурни условия и криза.

Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Inline Feedbacks
Виж всички

👤   Log In / Профил

🔰   Абонамент за Мастърхак

📗   Библиотека с книги

🏆   VIP зона с курсове

☎️   0878 977 107

==========

🔐   Секретна група

💻   Инструкция за групата

ℹ️   Инфо за клуба

🎯   За Реклама


🔘   Cookies

🔘   Общи условия

🔘   Права за ползване

🔘   Privacy Policy

🔘   Решаване на спорове


LIFEHACK е медия за бизнес и личностно развитие, в която се публикува качествено съдържание по теми като дигитален маркетинг, онлайн бизнес, лидерство, предприемачество, мениджмънт, психология и продуктивност.


Facebook

📩 office@lifehack.bg

Възстанови паролата:

Логни се в
Мастърхак
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
50 Ai инструмента за растеж на кариерата и бизнеса [PDF]
Пести до 30 часа работа на седмица
Печели с УМА, не с времето си
БЕЗПЛАТЕН БЮЛЕТИН
"Бюлетинът, за който мечтаех..." - Цвети Тодорова
Инструменти, идеи и похвати, непознати за останалия свят
*въведете имейл → кликнете на бутона → проверете пощата си → потвърдете абонамента
★★★★★
Печели с УМА, не с времето си