Резюме: в специална инфографика ще ви покажа как лесно да приложите един от най-добрите копирайтинг трикове, за да направите продукта си част от най-съкровените желания на вашите потребители!
С този професионален копирайтинг метод ще можете много лесно да откривате съзнателните и подсъзнателните ползи от вашия продукт – такива, за които дори не сте и подозирали!
Така ще можете да го “внедрите” в главата на потенциалните си клиенти, за да задействате и най-твърдите им спусъци.
Всъщност, прилагам тази копирайтинг тактика достатъчно дълго, за да съм сигурен, че ще ви бъде полезна!
Благодарение на нея постоянно откривам съзнателни и подсъзнателни ползи от клуб Мастърхак, които се превръщат в магически бутон, който с лекота активира вниманието и желанието им да станат част от нас.
А на мен точно това ми трябва ?
Предполагам и на вас…?
Нека ви покажа как реално да приложите…
Тактиката “и какво от това”
За реален пример ще използвам любимия ви Мастърхак:
Тайната: колкото повече измерения използвате в текста си, толкова по-реалистичен и по-малко плосък ще бъде той! Като под измерения имам предвид да погледнете на темата от различни ъгли, гледни точки и нова перспектива.
Забележете в инфографиката по-долу как от плоски, ползите стават все по-дълбоки и триизмерни…
Затова всеки път, когато отново задавате въпроса “и какво от това” вие добавяте ново измерение и гледна точка към текста си.
И така, да видим каква е ползата от ползата на ползата!
Махайте люспите на лука (темата), докато накрая не се разревете от дълбочина и емоции, а именно основните преимущества на вашия продукт – работата, която клиента ви има да върши с него – или т.нар. JTBD (най-добрата маркетингова стратегия, която познавам)!
Е, да започваме най-накрая…
Много е силно, нали?
Точно това правим в клуб Мастърхак…
Забелязахте ли как от по-плоските послания в началото, навлязохме в много нови измерения, емоции и дълбочина?
Кое според вас беше най-убедително?
Споделете в коментарите ??
***
Това беше един от любимите ми копирайтинг похвати, които ползвам в бизнеса си. Останалите, които прилагам може да намерите в тази колекция от ръководства. Уверявам ви, че ще ви помогнат да печелите повече дори в несигурни условия и криза.