Разберете от какво се интересуват хората, какво искат, от какво се влияят при вземането на решения…разберете какво да им предложите, за да направят каквото искате! Това е третата, последна част от поредицата, обединяваща основни, доста важни неща, които трябва да имаме предвид, когато общуваме с хората около нас. Стъпки, които ще ви водят, така че да можете да разберете всички около вас по-добре и не на последно място да им влияете по-успешно, за да вземат решения във ваша полза разбира се за всеобщото благо на всички, евентуално…!
Хората усещат, когато някой друг контролира положението, и отчаяно търсят начин да си възвърнат властта
[sws_divider_line]
По колко пъти на ден чувате себе си и останалите да се оплаквате от „тях”? „Те не ни позволяват да паркираме тук.” Или: „Техните нови закони пет пари не струват.”
Тази неназована власт кара хората да се чувстват безсилни. В резултат на което те горещо желаят да си възвърнат контрола над нещата.
Предложете им начини да се сдобият с повече сила, да победят системата и ще привлечете вниманието им.
Хората се подчиняват на заповеди, които създават у тях чувство за превъзходство
[sws_divider_line]
Вие сте част от малка група хора. Всички сте високо интелигентни, схватливи и с перспективи за израстване. Как ви кара да се чувствате това?
Не изпитвате ли чувство на гордост?
Какво изпитвате към мен, когато вече знаете, че според мен сте един от най-висшите хора на света? Нима не мислите, че съм твърде умен, след като съм толкова проницателен? Така е, поласках ви. (Не забравяйте – фактът, че хората откликват на ласкателството, е друга универсална истина.)
Въпреки това аз имам известна власт над вас. След като вече се радвам на вашето уважение, бих искал да посетите и другата ми уеб страница.
Още по-добре и ако се абонирате за моят сайт, точно този, който четете в момента!
Вие, в качеството ви на лидер днес, можете да оцените значимостта от прочита дори на най-противоречивия материал.
Това е най-висшето нещо, което може да се направи и само най-висшите хора ще го направят точно сега.
Хората дълбоко се влияят от мнението на останалите
[sws_divider_line]
Повечето хора не могат да се решат да свършат нещо самостоятелно. Имат нужда да знаят какво мисли останалата част от човечеството.
За да продадете някаква стока или да убедите някого за нещо, осигурете си много препоръки – уверения от реални хора, които са изпитали реални резултати.
По същата логика поддържайте услугите и качеството си наистина първокласни. Хората говорят зад гърба ви. Ако вие и репутацията ви не сте безупречни, ще тръгне приказка, че е желателно да бъдете избягвани.
Повтарям – хората няма да решат напълно самостоятелно дали си струвате, или не; те ще се допитат до роднини, приятели и колеги, които да им кажат какво да мислят.
Помогнете на хората да мислят за вас това, което вие искате. За целта им цитирайте хора, чието мнение за вас е добро.
Хората действат единствено no лични подбуди – независимо какво казват и какво мислите вие
[sws_divider_line]
Никой не е съгласен с това твърдение. Въпреки това то е вярно. Никой не прави нещо без тайното желание да извлече полза от онова, с което се занимава.
Дори най-безкористните сред нас правят едно или друго, защото така се чувстват по-добре. Ако искате да имате по-големи продажби, ориентирайте продуктите си към онова, което хората искат.
Например те ще дадат повече пари за всякаква кауза, ако им дадете нещо, върху което е написано името им. Хората ще купят вашия продукт или услуга, ако те дори малко ласкаят егото им.
Разберете го. Вие също го правите. Дали сте пари и не сте получили нищо в замяна? Дрън-дрън. Почувствали сте се по-добре, иначе не бихте го направили.
Това е била печалбата ви.
Запомнете: ласкайте егото на хората и може да спечелите както приятели, така и пари.
Хората откликват несъзнателно на вашите несъзнателни намерения
[sws_divider_line]
Това означава, че несъзнателните ви желания влияят на другите. В известен смисъл вие учите хората да ви отвръщат и чрез онова, което казвате, и чрез онова, което не казвате.
Веднъж, когато Джо Витале говори по телефона с Боб Проктър, той му казва: „Енергията блика и докосва хората, с които говориш, докато говориш с тях.”
Това означава, че ако у вас има желание сам да си навредите, ако се опитвате набързо да излъжете хората или не вярвате в собствения си бизнес, клиентите ви ще го усетят.
Те ще реагират на несъзнателното ви послание.
Ако искате работата ви да върви добре, не крийте нищо. Действайте последователно. Трябва да сте напълно уверени в себе си, в работата и в добрата воля на клиентите си.
Хората никога няма да променят човешките си емоции и първичните си желания – променят се само дрехите и инструментите им
[sws_divider_line]
През всички времена хората са били подвластни на едни и същи желания и чувства. Трите първостепенни цели на всеки човек са храна, любов и пари. Те са били валидни през 1700 г. и ще са същите през 2700 г.
Променят се само навиците и технологията. Хората си остават хора.
Обърнете се към основните им лични интереси – помогнете им да получат храна, любов и пари например – и те също ще ви помогнат да постигнете поне една от вашите цели.
Финални думи
[sws_divider_line]
Е, това бяха трите части, от които се надявам да извлечете максимална полза в общуването си с останалите.
Запазете си ги на компютъра и ги използвайте всеки път, когато имате нужда да намерите начин да повлияете на някого.
Не пропускайте и останалите две статии от поредицата: първа част – Внимание: Какво задължително трябва да знаете за другите и втора част с още страхотни идеи с няколко начина да направим така, че да получим това, което искаме!