От редакцията: попитахме някои от най-редовните членове на клуб Мастърхак защо се абонират, какво получават, какво постигат, благодарение на нашето съдържание и общност.
За целта направихме кратък въпросник и им го изпратихме.
В тази поредица от мини case study-та за клуба ще ви споделям отговорите, които ни дадоха (без редакция).
Вижте какво получават собственици на бизнеси, самонаети и служители от фабриката за най-полезното съдържание на български.
Цветелина Ненкова от “СуперХостинг БГ”:
Какво ви дава членството в клуб Мастърхак?
Мастърхак е един наистина смислен проект.
Взех абонамента първо за себе си, после реших да споделя и с екипа ми. Много позитиви ми дава, но ще ги обобщя до две.
За най-ценни смятам:
- Една различна гледна точка.
В моята професия е много важно да не се загубиш в тунела на ежедневието, а да виждаш какво се случва около теб, да си адаптивен и да можеш да отговориш на постоянно променящата се среда.
Работейки в сферата на услугите, виждам много полезни примери в съдържанието, някои от които вече съм приложила и по този начин си сверявам часовника, а в други – адаптирам и прилагам.
- Пести ми много време.
Влизам в клуба с ясното съзнание, че тук ще открия ценно съдържание, подкрепено с реални практически примери, без да е нужно да отсявам такова в океана от информация. Казано на моя език – клубът постоянно увеличава кредита на доверие в мен и ключовата дума тук е отношението.
Как ви помага съдържанието в клуба – премиум материалите и ръководствата?
Материалите са поднесени по начин, по който да ги възприемеш много лесно – с примери и инфографики. А от личен опит знам, че когато става въпрос за услуга, примерите са задължителни, за да си сигурен, че човекът отсреща те разбира правилно. Най-много ми харесва езика на поднасяне на съдържанието – толкова е просто. Четеш и не си задаваш въпроса:
“Какво ли е имал предвид авторът тук?”.
Това умение е пример за подражание само по себе си. Във всеки един материал ясно си личи отношението към читателя.
Какви конкретни резултати постигате чрез Мастърхак?
Започнах да вкарвам повече примери и аналози в комуникацията си. Когато маркетираш услуга, която клиентът не може да пипне, това е много ключово.
Най-пресният пример – вчера в конкретна комуникация ми се наложи да онагледя разликата между обикновен виртуален сървър (VPS) и Managed VPS. Отговорих, че при VPS-a получаваш последен модел Мерцедес на части – до най-малките болтчета и гайки, и можеш да го сглобиш както искаш.
При Managed VPS получаваш пак също последен модел Мерцедес, но готов, сглобен, с нагласени седалка, огледала. Качваш се, палиш и тръгваш.
Такива аналози и примери намирам много в съдържанието в клуба и на база на тях измислям такива, които са приложими в моята практика.
Какво ви дава общността на Мастърхак?
Една дума – синергията. И възможността да гледаш отвъд.
В една ограничена група хората са по-склонни да споделят и по този начин много лесно можеш да видиш същината на даден казус.
С какво бихте сравнили клуб Мастърхак?
С книгата”Повратна точка” на Малкълм Гладуел.
Получавате ли достатъчно стойност за парите си?
Напълно. Времето, вярвам за всички, е най-ценният ресурс, а времето, прекарано в клуба ми носи стойност.
Винаги си “открадвам” по нещо.
Каква е стойността, която давате с това, което правите?
Наричам СуперХостинг.БГ първата спирка от онлайн присъстъвието на всеки бизнес. Стабилната основа.
Може би “стабилна основа” звучи клиширано, но е факт, че никой не би си построил къща върху свлачище, нали?
Осигуряваме различни решения и услуги, с които всеки да реализира онлайн проекта си – от името(домейна), до подходящото хостинг решение за неговия сайт, онлайн магазин или друг проект, до фирмената имейл кореспонденция, до сигурността, надеждността на услугата и куп инструменти, с които бизнесите да стават все по-добри. Не веднъж съм казвала, че това, което го пише на сайта ни, не са просто едни красиви маркетингови думи.
Това е начина ни на работа, на мен и на екипа.
Това, в което вярваме.
Клиентите ни избират не само заради услугата, а заради доверието, отношението и обслужването. Заради това, че във всеки един момент има екип, който се грижи за това сайтовете им да са винаги онлайн, да са защитени и бързи – докато те се грижат за развитието на собствения си бизнес, докато са на почивка или другаде.
А в процеса на развитието на един онлайн проект, сме винаги насреща да дадем съвет на клиента и да му помогнем.
Понякога дори излизаме извън рамките на обслужването на хостинг услугата. Защото когато клиентите ни са добри, и ние ставаме още по-добри.
Да си имаш сайт отдавна не е трудна и непосилна задача.
Имаме решенията за това и сме на среща заедно с клиента да изберем най-доброто решение именно за неговия проект. Защото крайната точка на всяка една дигитална комуникация, е именно сайтът.
Огромна чест, но и огромна отговорност е хиляди клиенти да ти поверят онлайн бизнеса си. Знам, че има такива и сред членовете на клуба.
Огромно благодаря за доверието!
Цветелина Георгиева е маркетинг мениджър в най-голямата хостинг компания у нас СуперХостингБГ. Цвети работи неуморно, за да затвърждава ежедневно мотото на компанията, а именно: “Направи си сайт, лесно е!